Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

KNHS gaat na kort geding wat aan onrust doen

 
Profiel   

Horses
KNHS
Ingezonden door meerdere bokkers

[ img ]
Foto door Savannah Pieters

Het was woensdag niet druk in de Zutphense rechtbank. Behalve de 5 eisers in het kort geding van de groep rond mr. Gina Zoer was nog een handjevol overige belangstellenden naar de rechtbank gekomen. De voorzieningenrechter wees geen vonnis en het is maar zeer de vraag of dat vonnis er komt. Met haar pleitnota zette mr. Gina Zoer volop in op de onjuiste democratische vertegenwoordiging van de leden in de Ledenraad. Ondanks de verdediging van Mr Hester van der Bij, die als advocaat van de KNHS optrad, toonde de rechter begrip voor het feit dat sommige leden van de KNHS zich niet gehoord voelen. De KNHS gaf aan iets aan de transparantie te gaan doen.

Lees het volledige bericht op Horses.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 20:29 



 
Profiel   

We gaan het zien (of niet).....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 20:35 



 
Profiel   

Er is in ieder geval beweging en er lijkt te worden geluisterd, dat is al een stuk meer dan de laatste jaren heeft plaatsgevonden. Tijdens de zitting kwam ook naar voren dat de contacten tussen leden en ledenraad nogal moeizaam verlopen. Dit lijkt deels te worden veroorzaakt door de gedragscode, deze is zo vaag opgesteld dat men niet goed kan inschatten wat wel en wat niet mag waardoor men op safe gaat en geen risico wil nemen waardoor de leden het gevoel hebben niet te worden gehoord. Het pleidooi van de KNHS bevatte een stuk modder gooien naar de aanklagers dat eigenlijk het meest gĂȘnant was voor de KNHS zelf. En dan te bedenken dat je dit over je heen krijgt van een advocaat die je met zijn allen betaald (in loondienst van de KNHS)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 21:32 



 

Ik ben geen lid van de KNHS, maar het is toch wel erg sneu als je belangrijkste tegenargument in de rechtbank is dat de andere advocaat deze zaak alleen maar op zich heeft genomen omdat ze bekend wil worden als advocaat...

Ik ben heel benieuwd naar wanneer we dat argument ook tegen gaan komen bij moordzaken & co... 'Nee, meneer de rechter, u hoeft niet te luisteren naar wat de advocaat van de slachtoffers zegt want die doet deze zaak alleen om reclame te maken voor het eigen advocatenbureau'. :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 23:03 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Ik ben geen lid van de KNHS, maar het is toch wel erg sneu als je belangrijkste tegenargument in de rechtbank is dat de andere advocaat deze zaak alleen maar op zich heeft genomen omdat ze bekend wil worden als advocaat...

Ik ben heel benieuwd naar wanneer we dat argument ook tegen gaan komen bij moordzaken & co... 'Nee, meneer de rechter, u hoeft niet te luisteren naar wat de advocaat van de slachtoffers zegt want die doet deze zaak alleen om reclame te maken voor het eigen advocatenbureau'. :o?

Ja, dat stuk kwam op mij ook onprofessioneel over.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-18 00:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen