Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuw GP-paard voor Marieke van der Putten

 
Profiel   

Horses / Facebook
Transfer, Dressuur


Marieke van der Putten heeft in RS2 Her Majesty een nieuw Grand Prix-paard. Deze elfjarige Florencio I-dochter loopt al op het hoogste niveau en Van der Putten is helemaal gelukkig met haar nieuwe talent: "Ik ben echt heel blij met haar. We waren al even op zoek, maar het is best lastig om een paard te vinden op het hoogste niveau dat ook echt goed past, maar met Her Majesty had ik echt gelijk een klik."

"Hoe bijzonder is het als er mensen zijn die zo in je geloven dat ze op zoek gaan naar het perfecte paard voor mij. Na een lange zoektocht is het meer dan gelukt!!! Helemaal gelukkig omdat dit paard perfect bij mij past, ook een beetje verdrietig omdat mijn vader en grootste fan dit niet meer mee mag maken", plaatst Van der Putten op haar Facebookpagina.

Lees meer op Horses.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-18 09:10 



 
Profiel   

Ik wens Marieke heel veel succes met dit paard!
Wel heel erg jammer dat Caroline haar niet langer vast heeft kunnen houden, ik had veel hoop dat zijde OS samen hadden kunnen bereiken en daar hoge ogen hadden kunnen gooien. Ze was gek op dat paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-18 13:17 



 
Profiel   

Ik heb het gevoel dat ze veel druk legt op zichzelf en veel van zichzelf verwacht. Ik wens haar alle succes toe met haar nieuwe paard! Hopelijk kan ze haar doelen halen! Inderdaad jammer voor de vorige ruiter!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen