Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer overwinning in Indoor Derby voor Gaudiano

 
Profiel   

galop.be
Springen

[ img ]
Emanuele Gaudiano met Chalou. Foto door aniek1985

In de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch stond vanavond de Indoor Derby op het programma. 16 deelnemers verschenen er aan de start in deze Tabel C over een hoogte van 1.45m waarbij een springfout werd bestraft met 3 strafseconden in plaats van 4 strafseconden.

Voor het tweede jaar op rij was de overwinning voor de snelle Italiaan Emanuele Gaudiano en zijn nu 9-jarige merrie Carlotta 232! Gaudiano klokte af in 84.38 seconden en boekte zo al zijn 49ste internationale overwinning met de dochter van Chaccomo! Hij verhinderde zo ook een Zweeds feestje want zowel de tweede als de derde plaats gingen naar Zweden met regerend Europees Kampioen Peder Fredricson en Douglas Lindelöw. Fredricson reed de 10-jarige H&M Carat Desire (v. Carinjo) door de eindmeet in 84.47 seconden en kwam zo 9 honderdsten van een seconde tekort voor de overwinning. Douglas Lindelöw, die eerder op de dag al winnaar werd van de 1.40m rubriek, moest dan weer genoegen nemen met de derde plaats. Hij klokte met de 12-jarige Volstrups Cody (v. Carlos Dz) af in 85.22 seconden en vervolledigde zo het podium. De Duitser Christian Ahlmann strandde op de vierde plaats. Hij zette de klok stil op 85.64 seconden en kon hiervoor rekenen op de 10-jarige Casuality Z (v. Cassini II). De Nederlander Piet Raijmakers Jr vervolledigde de top 5 met de 10-jarige van Schijndel’s Double Bee (v. Lord Z). Hij snelde naar een finishtijd van 85.12 seconden, maar kreeg onderweg een springfout waardoor hij een podiumplaats aan zijn neus voorbij zag gaan. Nicola Philippaerts was de enige Belg die aan de start verscheen, hij werd met de 12-jarige Aikido Z (v. Accardi) zevende na een eindtijd van 90.29 seconden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 00:45 



 
Profiel   

Ik heb het gisterenavond op omroep Brabant tv gezien, wat was het spannend zeg.

Bianca Schoenmakers ( Bokker Schoentje , zo heet zij hier toch op Bokt? )reed ook mee, zij had wel de snelste tijd maar helaas kreeg zij 9 straf seconden erbij. Wat reed Bianca een super rit. Jammer dat ze dat hier niks van over schrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 08:51 



 
Profiel   

jansje73 schreef
Ik heb het gisterenavond op omroep Brabant tv gezien, wat was het spannend zeg.

Bianca Schoenmakers ( Bokker Schoentje , zo heet zij hier toch op Bokt? )reed ook mee, zij had wel de snelste tijd maar helaas kreeg zij 9 straf seconden erbij. Wat reed Bianca een super rit. Jammer dat ze dat hier niks van over schrijven.


Dank je, Jansje.
Dit bericht is overgenomen van een Belgische site en aangezien ik maar 9e geworden ben, is het wel logisch dat ik niet genoemd word.
Omroep Brabant heeft wel aan me gedacht, als Brabander zijnde ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen