Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Filmpje van paard in club zorgt voor veel ophef

 
Profiel   

Local10
Overige


Een filmpje dat gemaakt werd in de Mokai Lounge in Miami Beach (Florida) zorgt vandaag voor veel ophef op sociale media.

In het filmpje is te zien hoe een gogo danseres probeert om op een onrustig paard door de club te rijden. Het paard lijkt in de menigte te vallen, waarna de danseres van het dier af valt.

Het filmpje, dat door een bezoeker werd gemaakt, is inmiddels ook bij de lokale politie onder de aandacht gebracht.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:10 



 
Profiel   

Ik dacht dat ik dit al eens eerder had gezien? (En dan bedoel ik echt al een paar jaar terug)
Het is in ieder geval onbegrijpelijk. Hoe haal je het in je hoofd om een dier daar mee naar binnen te nemen :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:16 



 
Profiel   

Nou zie niet heel veel ernstigs.
Paard glijd uit een staat op een lijkt heel rustig.

Al hoort zo'n dier uiteraard niet in de disco.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:19 



 
Profiel   

Achterlijke gladiolen daar! -:(- Beest zou zich zo de botten breken omdat de mens weeres achterlijk moet doen.
Dom gedoe ook steeds _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:33 



 
Profiel   

Tja een paard in de menigte op een evt gladde vloer is niet zo handig, maar daar zijn ze nu ook wel achtergekomen. Vind er verder weinig schokkends aan, dier is niet in paniek of er wordt ook niks naars gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:36 



 
Profiel   

Ufurio4e schreef
Nou zie niet heel veel ernstigs.
Paard glijd uit een staat op een lijkt heel rustig.

Al hoort zo'n dier uiteraard niet in de disco.


Precies mijn gedachte.
Ik had een nerveus stuiterend paard verwacht, dier oogt heel rustig maar glijd uit, staat daarna weer rustig op. Maar hoort inderdaad niet in een disco.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:40 



 
Profiel   

Wat een braaf paard. Domme actie wel, maar niet heel schokkend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:44 



 
Profiel   

Paard probeert de mensen aan te vallen? Nee hoor, arm dier schuift gewoon uit en wandelt rustig weg. Geen moment paniek, alleen bij de omstaanders.
Het niet voor niks dat een circus speciale vloer heeft in de ring met zaagsel. Les voor de volgende keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:47 



 
Profiel   

Ik zie eigenlijk een vrij kalm paard, maar die gaat op zijn bakkes (door gladde vloer gok ik) en ja dan probeert zo'n dier szm op te staan en dat gaat wat lastig door diezelfde gladde vloer.
Hij hoort daar natuurlijk niet, maar onrustig paard, volgens mij niet hoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:06 



 
Profiel   

funnyhorses schreef
Achterlijke gladiolen daar! -:(- Beest zou zich zo de botten breken omdat de mens weeres achterlijk moet doen.
Dom gedoe ook steeds _-:(


Ach ja, niks nieuws onder de zon. Heel zwartwit bekeken is een paard dat verongelukt tijdens een eventingwedstrijd nog veel triester toch?
Dit paard glijdt uit staat op een leeft nog steeds gelukkig. Dus zijn eventingruiters dan zeker ''Achterlijke gladiolen 2.0, want ja, de mens moet weer eens achterlijk doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:20 



 
Profiel   

Schuur_ schreef
Paard probeert de mensen aan te vallen? Nee hoor, arm dier schuift gewoon uit en wandelt rustig weg. Geen moment paniek, alleen bij de omstaanders.
Het niet voor niks dat een circus speciale vloer heeft in de ring met zaagsel. Les voor de volgende keer

IN de menigte te vallen :D haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:22 



 
Profiel   

Belachelijk! Hoe bedenk je zo iets.. Dat zoiets in je opkomt vind ik al een kunst.

Denk dat ze geluk hebben gehad dat het een rustig paardje is als het daadwerkelijk een onrustige en nerveuze was geweest (al vind ik dat niet gek als je zn paardje in zn situatie plaatst) dan waren er waarschijnlijk ook nog gewonDen gevallen. Klinkt heel overdreven misschien maar laten we realistisch zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:30 



 
Profiel   

Precies, een paard hoort niet in de disco mede door de gladde vloer inderdaad maar het paard ziet er verder netjes uit! Niet mager, gewoon net halster om en erg mak gelukkig! het is een hoop herrie daar maar de mensen staan niet onrustig te begewegen. Laatst was ik in de brabanthallen (KWPN hengsten keuring) waarvan de muziek zo hard aan stont en dan vooral savonds dat we bijna moesten schreeuwen om elkaar te verstaan terwijl we naast elkaar zaten en de belichting zeer onrustig, knipperen, heen en weer gaan en dat vind ik net zo sneu als dit als het daarom gaat want paarden hebben veel langer nodig om van donker naar licht te gaan en andersom dan wij mensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:33 



 
Profiel   

Ik vind het paard eigenlijk nog best rustig?

Dit doet me denken aan jaaaaaaren geleden,toen moest mijn tante optreden tijdens carnaval in een grote zaal,en ze kwam als entree binnen op mijn toendertijd verzorgpony, die vloer was ook glad,maar die ging gelukkig niet zo op zijn bek als dit paard :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 21:34 



 
Profiel   

michellevd12 schreef
Precies, een paard hoort niet in de disco mede door de gladde vloer inderdaad maar het paard ziet er verder netjes uit! Niet mager, gewoon net halster om en erg mak gelukkig! het is een hoop herrie daar maar de mensen staan niet onrustig te begewegen. Laatst was ik in de brabanthallen (KWPN hengsten keuring) waarvan de muziek zo hard aan stont en dan vooral savonds dat we bijna moesten schreeuwen om elkaar te verstaan terwijl we naast elkaar zaten en de belichting zeer onrustig, knipperen, heen en weer gaan en dat vind ik net zo sneu als dit als het daarom gaat want paarden hebben veel langer nodig om van donker naar licht te gaan en andersom dan wij mensen


Net als in Ahoy bij de Toppers

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 22:58 



 

Schuur_ schreef
Paard probeert de mensen aan te vallen? Nee hoor, arm dier schuift gewoon uit en wandelt rustig weg. Geen moment paniek, alleen bij de omstaanders.
Het niet voor niks dat een circus speciale vloer heeft in de ring met zaagsel. Les voor de volgende keer



dat staat er toch ook niet? paard dreigt in de menigte te vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 08:52 



 

https://www.ad.nl/buitenland/politie-sl ... ~afe446e0/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 20:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen