Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bokt vriendschappen: PrimaDonna_ en _Patriciaa

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
PrimaDonna_ en _Patriciaa.


Deze maand in Bokt vriendschappen: PrimaDonna_ en _Patriciaa. PrimaDonna_ vertelt hieronder over onderandere hun eerste ontmoeting en hun gemeenschappelijke interesses.

PrimaDonna_ schreef
*Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik heb Patricia op stal 't Reelaer leren kennen. Hier gingen wij in de zomer van 2009 op trektocht. Via bokt hadden we al contact gekregen omdat er een topic van 't Reelaer aangemaakt was. Uiteindelijk klikte het in real life ook en hebben we een ontzettend leuke week gehad!

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Wij hebben na het kamp contact gehouden en vanaf dag 1 klikte het eigenlijk al super goed tussen ons. Ondertussen is dat dus alweer bijna 9 jaar!
In die jaren zijn wij een paar keer op vakantie en weekendjes weg geweest. Onze vriendschap is ontzettend belangrijk en bijzonder voor mij.
Ik heb ons beiden erg zien ontwikkelen van puber meisjes naar nu jong volwassen vrouwen. Daarnaast zal ik deze zomer Patricia haar getuige zijn bij haar bruiloft, dit had ik 9 jaar geleden nooit durven dromen. Een ontzettend mooie en lieve eer.

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Jeetje, dat weet ik eerlijk gezegd echt niet meer! Ik weet dat ik heel erg kon lachen met Patricia. Zij zat in de week van het kamp op een best wel eigenwijze pony en ik vond het stoer dat zij toch met die pony de tocht ging maken.
Nu ken ik haar door en door.. ze kan soms net zo eigenwijs zijn als ik. Maar we kunnen elkaar ook aankijken en precies hetzelfde zeggen over iets..

* Hebben jullie elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
We hebben elkaar na denk een half jaar via msn en Bokt in het echt ontmoet. Omdat het in een fijne en ontspannende omgeving was waar wij beiden onze passie vandaan konden halen was het een hele fijne en leuke ontmoeting.

* Welke interesses delen jullie?
Onze interesses zijn zoveel hetzelfde. Wij delen de passie voor de paarden en ook voor fotografie, reizen en dansen op concerten van Kensington en Chef Special! We zijn gek op lekker eten zoals sushi of een weekendje lekker naar de film. Maar wij zijn ook beiden gek op schoenen! Laat ons los in een schoenenwinkel en wij komen met tassen vol terug! Misschien komt dit wel omdat wij precies 1 maand schelen. Ik ben van 26-7-1991 en Patricia van 26-8-1991 ;)

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
Hahahaha om deze vraag kan ik erg lachen! Toen ik Patricia leerde kennen woonde zij bij haar moeder in Nederhorst den Bergh. Dit was voor mij vanuit Berkel en Rodenrijs 1,5 uur reizen met de trein. Ik heb flink wat treinreizen gemaakt, door weer en wind! Wij hebben het hier regelmatig nog wel eens over omdat we er nu maar 1 uurtje over doen met de auto.
In het begin hadden wij contact via MSN en Hyves. Maar nu via Whatsapp of gewoon een telefoontje plegen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-18 20:41 



 
Profiel   

Wat leuk om dit te lezen. Alweer 9 jaar vrienden, wat kan bokt ook zo veel moois brengen he. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 09:24 



 
Profiel   

Hahaha leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 18:16 



 
Profiel   

Wat leuk om jullie verhaal hier te lezen! (En dan ken ik jou al weer 10 jaar Evelien)! En Patricia ook al iets van 9.5 jaar! (Hier de andere getuige van Patricia Haha!)

Heerlijk om jullie samen te zien en altijd super gezellig om daar ook bij te zijn! :+:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen