Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Loslopend paard rent mee met wielerwedstrijd Zeeland

 
Profiel   

maflinger!!
tja over het eigenwijs doorlopen na de waarschuwing (of het nou waar is of niet) ...
mijn verzorghaf stond in de Lier in het westland en ik reed dagelijks over een secundaire weg waar de vrachtwagens mijn stijgbeugel nog net niet aantikte, met een lange teugel. Daar verdraaide ze der oor niet voor maar een wapperentje lintje was genoeg om via het plantsoen een noodsprong te maken ... je weet het echt niet met die blondies. Ze kunnen echt bomproof zijn (letterlijk ik heb met mijn huidige merrie bij een 80 jarige oorlog reenactment staan kijken waar de kanonnen afgingen en vaandels wapperde, dat vond ze onwijs gezellig) maar een hangbuikzwijntje was levensgevaarlijk :P

Hoop dat de eigenaar een beetje bijgekomen is.
:')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 16:39 



 
Profiel   

mellanion84 schreef
maflinger!!
tja over het eigenwijs doorlopen na de waarschuwing (of het nou waar is of niet) ...
mijn verzorghaf stond in de Lier in het westland en ik reed dagelijks over een secundaire weg waar de vrachtwagens mijn stijgbeugel nog net niet aantikte, met een lange teugel. Daar verdraaide ze der oor niet voor maar een wapperentje lintje was genoeg om via het plantsoen een noodsprong te maken ... je weet het echt niet met die blondies. Ze kunnen echt bomproof zijn (letterlijk ik heb met mijn huidige merrie bij een 80 jarige oorlog reenactment staan kijken waar de kanonnen afgingen en vaandels wapperde, dat vond ze onwijs gezellig) maar een hangbuikzwijntje was levensgevaarlijk :P

Hoop dat de eigenaar een beetje bijgekomen is.
:')




Heel herkenbaar hahaha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 20:47 



 
Profiel   

Mijn verzorg shet wilde ook graag met de wielrenners mee rennen! Die vond het maar prachtig. De oren gingen gelijk erop als ze hun van achter hoorde naderen. Kwamen ze voorbij ging het gas erop want ze moest en zou mee.
Het huis was te klein als ze van mij niet mocht versnellen. Bokken en raar doen.
En hinneken als een malle als ze te hard gingen, want met die korte pootjes kun je niet zo snel...waren ze uit zicht was het klaar. En ging de relax stand weer aan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 01:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen