Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag het teamlid: Prrrr

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

Vraag het teamlid is een nieuw onderdeel van de Bokt community. In dit onderdeel willen we maandelijks een aantal vragen aan een teamlid stellen, zodat jullie een beeld krijgen van de mens achter het kleurtje. Hebben jullie een teamlid over wie je meer wil weten? stuur dan een pb naar Banjer.

[ img ]
Aagje en Betje.

Deze maand in "Vraag het teamlid": moderator Prrrr. Wil je weten wat zij het leukst vindt aan teamlid zijn, of ze wel eens geblunderd heeft of hoe een dag er voor haar uitziet? Hieronder lees je het.


* Hoe lang ben je al teamlid?
Alweer bijna 10 jaar. Eerst als mod NM, STW en KH, later was dat niet meer te combineren met mijn werk en ben ik als een mod zonder fora aangebleven, als een soort adviseur. Al heb ik nog steeds wel een zwak voor STW en NM. En de mods met wie ik daar lang geleden op heb samengewerkt. Veel van geleerd.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Dat je samen met een best wel groot team een best wel groot forum in best wel goede banen kan leiden. Ideaal wordt het nooit, maar ik denk dat Bokt naast alle sociale media die er zijn opgekomen in de tijd dat Bokt bestaat een eigen plaats heeft. Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe dat werkt en ook heel leuk om daar zelf mijn eigen aandeel in te hebben.

* Wat is je grootste blunder?
Ik geloof dat ik de laatste tien jaar redelijk blunderloos ben doorgekomen. Ja, ik heb best wel eens een bericht in een topic gezet dat als pb bedoeld was, maar dat is een kwestie van snel reageren Gelukkig heb ik nooit hele topics kwijtgemaakt, dat is altijd wel een nachtmerrie geweest. Helemaal toen ik voor het eerst ging bokken op een smartphone… toen zaten die knopjes net wat ongemakkelijk dicht bij elkaar. Toen hadden we ook nog geen mobiele lay-out. Lang geleden.

* Kan je omschrijven hoe een dag als mod eruit ziet?
Ik werk voor het grootste deel thuis, dus ik word wakker, knuffel mijn katten voor ik erover struikel en geef ze eten, ontbijten/nieuws checken/aankleden en dan aan het werk achter mijn computer. Even mijn topics en mijn inbox bekijken en dan aan het werk. Als ik eens een keertje in de wacht hang of tussen twee klussen zit even bijlezen en poef roepen en weer door. Katten knuffelen, toch wel een voordeel van thuiswerken, even bijlezen en weer door. Als ik een specifieke vraag krijg denk ik mee met de andere teamies of ik gooi ook wel eens ongevraagd mijn mening over de schutting. En weer door. Die afwisseling is leuk.

* In je profiel staat een foto van 2 hele knappe katten. Komt je gebruikersnaam van het spinnen dat ze doen?
Nee, mijn katten zijn jonger dan mijn gebruikersnaam :) De naam Prrrr komt van het geluid dat ik ooit aanleerde om paarden voor de koets langzamer te laten lopen.


* Welk ras zijn je katten? Ze lijken wel een ragdoll en een Cornish rex.
Ik snap de link wel hoor, naar de ragdoll en de rex. Aagje is inderdaad nogal wollig en Betje heeft niet alleen een rex-hoofd, maar als ze haar kweekt in de winter heeft ze ook een rex-vachtje. Maar dat zijn ze niet: het zijn F2 sphynxen (dus driekwart naaktkat). Papa was een hele blote kater, mama is een kruising van een HTK en een sphynx. Ik heb ze trouwens via Bokt, van Mitxa, die heeft ze gefokt. De moeder, Sunshine, lijkt als twee druppels water op de meest harige, Aagje. En die woont bij weer aan andere Bokker, Hexodrien. Waar Bokt al niet goed voor is :))

Ik heb ze pas vanaf 6 maanden oud. Tot die tijd zijn ze bij Mitxa geweest, en zij heeft verteld dat ze van jongs af aan al echt een setje zijn. Als Betje het voordoet snapt Aagje dat het kan. Niet dat zij het dan ook kan, want ze is fysiek niezohandig, maar dan gaat ze het wel proberen. Ze zijn nu tien en een half, ik heb ze tien jaar, en Aag snapt nu pas hoe ze een deur die op een kier staat verder open kan krijgen. Hoe oud ze ook al is, ze blijft toch leren. Aag is een groot hart met een wollig velletje erom, heel dom maar ook heel lief, dat schijnt ze van haar moeder te hebben. Ik hou van die kleine :+:

Ze zijn ook nog steeds een setje, echte zusjes, samen eten, samen slapen, samen knokken, en weer samen slapen.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Bokt is voor mij vooral leuk tijdverdrijf, als gewone bokker en als teammie. Als het niet leuk was had ik het niet zo lang volgehouden. Maar ik zit ook gewoon in topics voor de schermen als gebruiker. Blijft leuk, vooral de topics waarin kennis en ervaringen worden uitgewisseld. En uiteraard het poeftopic :))

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
De aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn. NM ontplofte en het was behoorlijk ingewikkeld om aan de ene kant te zien wat er gebeurde in Apeldoorn, daar zelf wat van te vinden en er dan ook nog voor te zorgen dat het topic nog een beetje fatsoenlijk verliep. Wat iemand bezielt om op zo’n moment in z’n auto te stappen en op levende mensen in te sturen… onbegrijpelijk. En iedereen vond daar wat van.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Paarden zijn leuk :)) Niet waar, paarden zijn net als mensen, het ene exemplaar is het andere niet. Er is een totale penny aan mij verloren gegaan, want ik ben pas na mijn dertigste voor het eerst op een paard gaan zitten. Volgens mij leer je het dan nooit meer goed omdat je overal over na gaat denken – en in de woorden van Katja: dan weet je al dat je ook dood kunt.

Maar ik vind het nog steeds bijzonder dat je een paard op kan leiden, een ruiter op kan leiden, en dat die twee dan samen kunnen bewegen zonder dat er grote ongelukken gebeuren. Dat gevoel, we gaan er samen wat moois van maken, of dat nou in de bak of buiten is, blijft geweldig. Helemaal toen ik na mijn hernia en na mijn motorongeluk op vertrouwde krasse ouwe mannen kon stappen – ga maar zitten, komt goed. Heb ik ook niet met elk paard, dat vertrouwen, maar als het er is, is het nergens mee te vergelijken. Mennen vind ik ook leuk, maar op een heel andere manier. De fysieke afstand maakt het anders, je voelt alleen nog wat er gebeurt met je handen, merk ik. Best lastig met een tweespan. Maar ook heel leuk omdat je het meer kunt delen met anderen.

* Wat wil je graag kwijt aan de Bokkers?
Het kan geen kwaad als je er af en toe bij stil staat dat Bokt besloten lijkt, maar openbaar is. Weet je zeker dat je dat hele persoonlijke verhaal openbaar wil hebben staan? Soms kan het beter zijn om gewoon maar niet op verzenden te drukken. Dat voorkomt een hoop ellende.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 21:43 



 
Profiel   

<3 Aagje en Betje <3 <3

Maar waarom heb ik nu in mijn hoofd dat jouw gebruikersnaam specifiek 4 R-en heeft? Of heb ik dat gewoon zelf bedacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 08:32 



 
Profiel   

Prrr je bent een topmens :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 08:34 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen! En ik ben nog steeds superblij dat Aagje en Betje bij jou terecht zijn gekomen :D
Blijft een geweldig duo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 09:09 



 
Profiel   

Heel leuk om te lezen!! En inderdaad sunny’s kinderen hadden niet beter terecht kunnen komen en zo herkenbaar wat je over ze schrijft!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 09:17 



 
Profiel   

Lalidan schreef
<3 Aagje en Betje <3 <3
Maar waarom heb ik nu in mijn hoofd dat jouw gebruikersnaam specifiek 4 R-en heeft? Of heb ik dat gewoon zelf bedacht?


Knortherapeuten <3 Maar nee, er horen dus eigenlijk minstens een stuk of zestien r-en te staan, anders heeft het geen effect. Voor een gebruikersnaam leken met dat er net te veel, volgens mij was het beleid bij aanmelden toen dat het minimaal vijf karakters moest zijn. Dus vier x r.

Olympia schreef
Prrr je bent een topmens :+:

Nee jij dan. Ook al spel je mijn naam met te weinig rrrrrr ;)

Mitxa schreef
Wat leuk om te lezen! En ik ben nog steeds superblij dat Aagje en Betje bij jou terecht zijn gekomen :D
Blijft een geweldig duo <3


Ik ben superblij dat jij ze hebt opgevoed :) Nooit gezeur met wassen of pillen of huis slopen. Aag heeft net een nogal hardnekkige ooginfectie achter de rug waarvoor we elke week naar de dierenarts zijn geweest die met contrastvloeistof haar hoornvlies controleerde. Als ik toch nagels had gehad, hadden die echt in zijn handen gezeten. Aag niet. Aag is de liefste <3. En nu dus heel populair in de praktijk :))

hexodrien schreef
Heel leuk om te lezen!! En inderdaad sunny’s kinderen hadden niet beter terecht kunnen komen en zo herkenbaar wat je over ze schrijft!!


Wat, dat groot hart met een wollig velletje? Heel lief en heel dom? :)) Stiekem heb ik er spijt van dat ze geen nestje gehad hebben, ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat hadden gedaan. Maar er zijn echt al genoeg katten op de wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 09:40 



 
Profiel   

Leuk topic dit. En grappig dat jij prrrr tijdens het mennen zei om te vertragen, ik leerde het om te versnellen met mennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 10:24 



 

Prrrr is een van de liefste mensen die ik heb leren kennen de afgelopen 9 jaar :+: er is veel gebeurd in die jaren waar ik haar heel erg dankbaar voor ben. En Aagje en Betje zijn te leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 11:40 



 
Profiel   

Leuk Prrrr :) Lees je veel nog naast werk/katten/paarden/bokken? Ik ben zo nieuwsgierig naar waarom je de katten - vermoedelijk - vernoemd hebt naar Betje Wolff en Aagje Deken O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 11:43 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Leuk topic dit. En grappig dat jij prrrr tijdens het mennen zei om te vertragen, ik leerde het om te versnellen met mennen!


Jaaaa... elke instructeur doet daar z'n eigen ding, geloof ik. Maar het zal hem in de intonatie zitten. Als je het korter maakt en omhoog zegt heeft het vast een ander effect dan langgerekt en naar beneden. Of je hebt je paard anders opgeleid, kan ook nog. Ook maar een kwestie van afspraken :)) Net zoiets als het topic over de galophulp, vond ik ook hilarisch.

Jans schreef
Prrrr is een van de liefste mensen die ik heb leren kennen de afgelopen 9 jaar :+: er is veel gebeurd in die jaren waar ik haar heel erg dankbaar voor ben. En Aagje en Betje zijn te leuk :D


:+: Kom maar weer eens knuffelen!


Amburtjoz schreef
Leuk Prrrr :) Lees je veel nog naast werk/katten/paarden/bokken? Ik ben zo nieuwsgierig naar waarom je de katten - vermoedelijk - vernoemd hebt naar Betje Wolff en Aagje Deken O:)


:j Betje Wolff en Aagje Deken, inderdaad. Toen ik voor het eerst ging kijken wist ik natuurlijk dat het zusjes waren, dus ik wilde ook bijpassende namen. Aagje en Betje was de ene optie, Charlotte en Emily de andere. Maar toen ik ze zag was het duidelijk: Aag is een Aagje, dus Betje moest maar Betje wezen. Aagje is ook echt nieuwsgierig: als er iemand binnenkomt staat ze vooraan *er zou weleens geaaid kunnen worden*, ze is ook de eerste die nieuw eten probeert. Aag eet (bijna) alles, bij voorkeur tomatensoep of tomatensaus, maar yoghurt vindt ze ook geweldig (ze heeft een ijzeren gestel), Betje is veel kieskeuriger.

Overigens heb ik de boeken van de dames Brönte wel gelezen, maar van Wolff en Deken niet := En tegenwoordig lees ik teveel voor mijn werk, de lol is er dan wel een beetje van af om in mijn vrije tijd dan ook nog een boek te pakken. Dat doe ik eigenlijk alleen nog op vakantie. En dan nog steeds wel het liefst in het Engels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 12:28 



 
Profiel   

Wat leuk! De zussen Brönte was ook een mooie optie geweest. Maar ze hebben nu in ieder geval namen die bij ze passen :+: Geef ze maar wat extra tomatensoep ( :') ) van mij vanavond haha. Wolff en Deken was verplichte kost toen ik op het middelbaar zat, vandaar dat ik meteen het linke legde. Nadien ook nooit meer gelezen, überhaupt lees ik weinig anders dan studieboeken. Net zoals als jij met je werk. Al is op vakantie lezen altijd wel ontspanning!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 12:52 



 
Profiel   

Dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben voor de vaat op het aanrecht en dan blijk je ook iets kwijt te willen..... jammer :))
Leuk stukje! En Aagje en Betje zijn gewoon top *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 15:08 



 
Profiel   

Wat een superleuk topic, en het is al gezegd, maar Prrr(rrrrrrrrrrrr), je bent echt een topmens! :D

En Aagje en Betje wil ik nog steeds een keer ontmoeten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 15:19 



 
Profiel   

Wat leuk om meer over je te leren Prrrr :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 15:55 



 
Profiel   

Ha Prrrrrrrrrr leuk! :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 19:18 



 
Profiel   

He leuk Prrrrrrrrr en Betje en Aagje in de spotlights <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 19:29 



 

Super leuk stuk Prrrr! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 20:26 



 
Profiel   

Oscar schreef
Dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben voor de vaat op het aanrecht en dan blijk je ook iets kwijt te willen..... jammer :))
Leuk stukje! En Aagje en Betje zijn gewoon top *\o/*

Vaat? Uitbesteden :)) En de meisjes hoop ik nog lang bij me te hebben :j

SayaJones schreef
Wat een superleuk topic, en het is al gezegd, maar Prrr(rrrrrrrrrrrr), je bent echt een topmens! :D

En Aagje en Betje wil ik nog steeds een keer ontmoeten <3

<3 En kommaaaaarrrrr... als je die grote tientonner maar thuislaat. Aag is niet zo goed met honden :n

justkid schreef
Ha Prrrrrrrrrr leuk! :wave:

:wave: Still missing you!

Roosch schreef
He leuk Prrrrrrrrr en Betje en Aagje in de spotlights <3

Ja goed he? Ik had er niet bij stilgestaan dat ze dan ook voorbij komen op de voorpagina. Dat verdienen ze best :j Hoe is het met jouw witjes?

[***] schreef
Super leuk stuk Prrrr! <3

Thanks! Hopelijk tot binnenkort :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 21:14 



 
Profiel   

Prima! Had alleen gewild nu dat ze wat meer van die van jou weg hadden. :+ ik weet niet waar meer haar op ligt. De bank, de vloer of op de stoelen. #ietsmetderui

Ik besef me net dat ik eens ga tellen hoeveel keer de letter r in jouw boktnaam zit. Ik maak er altijd Prrrrrr met heel wat rrrrr van. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 21:21 



 
Profiel   

Wat leuk om dit van je te lezen, geeft net even een andere kijk op je persoontje! Je bent een topwijf. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 22:52 



 
Profiel   

Dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 22:53 



 
Profiel   

Leuk stukje Prrrr ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 13:41 



 
Profiel   

Tien jaar geleden... toen had je nog geen kinderen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 13:49 



 
Profiel   

Prrrr schreef
Tien jaar geleden... toen had je nog geen kinderen :))


En was jij nog bezig met je studie :D Alhoewel, toen wij elkaar nog regelmatig zagen was alweer 12 jaar terug ;) Ik woog toen ook 20 kilo minder :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 13:56 



 
Profiel   

Wat een leuk stuk! Ik had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat moderator zij echt een baan is. Tof :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 13:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen