Amazone gewond na aanrijding vrachtwagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14047
Geregistreerd: 20-04-16

Amazone gewond na aanrijding vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 17:58

Bokt.nl / BN De Stem
Ongeval
Ingezonden door meerdere bokkers


Een vrouw is woensdagmiddag gewond geraakt toen zij op haar paard zat en werd aangereden door een vrachtwagen op de Rithsestraat in Breda.

Hoe ernstig de verwondingen van de vrouw zijn, is niet duidelijk. Zij is in de ambulance behandeld en overgebracht naar het ziekenhuis. Het paard lijkt er goed vanaf te zijn gekomen. Het dier staat nu in een wei in de buurt. De vrachtwagenchauffeur is gehoord door de politie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 23:16

Wat een nachtmerrie! :oo
Ik hoop dat de ruiter snel weer beter wordt en dat alle partijen er niet een al te groot trauma aan over houden.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 07:40

Brr, wat naar!

Hopelijk valt het met de amazone mee, en heeft het paard geen verwondingen.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: Amazone gewond na aanrijding vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:00

Oh wat eng. Via die weg rijd ik altijd naar mijn paard. Er lopen daar regelmatig ruiters en er staan borden ‘let op, ruiters’ Maar er rijden veel vrachtwagens en auto’s rijden er erg hard.

Hopelijk is alles goed met haar en haar paard.

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:55

Ritsestraat is smal en wordt regelmatig gebruikt als sluiproute. Er mag al niet hard gereden worden, dus dit is wel heel erg sneu. Het is een weg in het toeristische agrarische gebied.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:21

Zo te zien een aardig smalle weg, dus als hier een auto of vrachtauto het paard wil passeren en het paard doet een stapje opzij vanwege spanning bijvoorbeeld, dan kun je elkaar al makkelijk raken...ooit 25 jaar geleden ook zo een ongeluk gehad met paard en vrachtwagen. Hopelijk komt de ruiter er weer bovenop