Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 14:08

Bokt.nl / Horses.nl
Dressuur
Ingezonden door Niika


Isabelle van Zaanen heeft afscheid moeten nemen van haar Grand Prix-paard Valentino S (OO Seven x Contango). Een koliekaanval is de zwarte ruin fataal geworden. “Die ochtend trok hij zich nog los in het weiland als een driejarige, en later op de dag kreeg hij de eerste koliekverschijnselen”, vertelt zijn amazone, die over ruim een maand haar eerste kindje verwacht.

Lees het hele artikel hier.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:13

He bah wat een narigheid, sterkte...

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:48

Heel erg sneu..

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:03

Wat sneu. Waanzinnig goed paard trouwens. Heb hem als jong paard in het Z1 gezien. Wat een talent. Geen makkelijk dier. Sneu dat hij zo vroeg is komen te overlijden. Sterkte voor de eigenaresse.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:46

ik las het al.
dieptriest voor Isabelle

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 20:22

ZOO wat erg! Nachtmerrie! Was inderdaad echt een getalenteerd paard! Ik weet nog dat ze een demo gaf, mijn hemel wat was dat paard heet. Dat ze hem zelf heeft opgeleid maakt het wel extra knap. Sterkte.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:41

Ik weet niet of jullie dit ook lezen Isabelle en vader Willem , maar ik kan mij nog herinneren dat julle met een leuk veulen thuis kwamen.
Wie had ooit gedacht dat het zo een topper zou worden !
Heel veel sterkte, zo afscheid moeten nemen is de grootste nachtmerrie van iedere paarden eigenaar .

ainty

Berichten: 145
Geregistreerd: 01-12-06

Re: Nachtmerrie voor Isabelle van Zaanen, Valentino S overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:05

Als fokker van Valentino S heb ik altijd geloofd in zijn kwaliteiten. De zwarte parel op stal met een eigen karakter. Als veulen verkocht aan Isabelle, altijd blijven volgen, op wedstrijden wezen kijken enz. Maar dat je zo afscheid moet nemen van je maatje en je vriend, dat wil niemand en ook als fokker zijnde gaat je dat niet zomaar voorbij. Nogmaals heel veel sterkte Isabelle en Willem, koester de mooie momenten

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:57

ainty schreef:
Als fokker van Valentino S heb ik altijd geloofd in zijn kwaliteiten. De zwarte parel op stal met een eigen karakter. Als veulen verkocht aan Isabelle, altijd blijven volgen, op wedstrijden wezen kijken enz. Maar dat je zo afscheid moet nemen van je maatje en je vriend, dat wil niemand en ook als fokker zijnde gaat je dat niet zomaar voorbij. Nogmaals heel veel sterkte Isabelle en Willem, koester de mooie momenten

oei, heel veel sterkte.

lijkt me als fokker ook heel pijnlijk om te moeten lezen dat hij er niet meer is. ;( ;(