Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14040
Geregistreerd: 20-04-16

Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 14:53

*Bokt.nl / Horse Event
Evenement

Afbeelding
Horse Event 2017, foto door Amanda

Op 14, 15 en 16 september vindt het grootste paardenevenement van Nederland weer plaats. De 17e editie van Horse Event vindt plaats op de Expo Haarlemmermeer te Vijfhuizen. Bokt zal er ook dit jaar weer bij zijn met de Bokt Lounge. En er is meer: net als de voorbije jaren mogen we weer korting geven op tickets, als je die online bestelt en daarbij onze actiecode gebruikt.

Hoofdact
De hoofdacts worden onder meer verzorgd door de Franse paardentrainer Pierre Fleury en Grand Prix- en showamazone Alizée Froment, eveneens afkomstig uit Frankrijk.

Franse Pierre Fleury reist dit jaar met zijn Highland paarden af naar Nederland. Fleury groeide op tussen de paarden en reisde na zijn studie af naar Parijs om samen met zijn viervoeters deel te nemen aan de bekende tv-show ‘France got Talent’, waar hij tot de halve finale kwam. Zijn show staat in het teken van vrijheidsdressuur, in zijn communicatie met de paarden maakt hij enkel gebruik van lichaamstaal en stemgebruik.

De uit Frankrijk afkomstige Alizee Froment is er dit jaar opnieuw bij tijdens de zeventiende editie van Horse Event. Op een dag besloot de dressuuramazone haar dagelijkse routine te doorbreken door haar paard een hoofdstel te laten dragen zonder bit. Wat bleek; ze beleefde meer plezier, vond een uniek gevoel van vrijheid tijdens het rijden en schepte een nog betere vertrouwensband. Inmiddels rijdt ze bitloos op Grand Prix niveau, dit laat ze dagelijks op Horse Event zien in een show en educatieve clinic.

Afbeelding
Een gevarieerd programma
Andere bekende namen die de line-up sieren zijn: Annemarie van der Toorn, Britt Dekker, Bianca Schoenmakers, de zusjes Joyce en Jaydee de Vos, Bastiaan de Recht en Feline de Jonge. Ook dit jaar zal het programma op Horse Event weer gevuld zijn met meer dan 75 demonstraties per dag in alle disciplines die de paardenwereld rijk is.

Bokt.nl op Horse Event 2018
Ook Bokt zal weer aanwezig zijn op Horse Event. Dit jaar voor de 12e keer. Er zullen verschillende activiteiten plaats vinden. Later zal hier meer bekend over gemaakt worden.

Er worden uiteraard weer workshops georganiseerd door Bokt.nl in de Bokt Lounge en in de paddock naast de lounge. Daarnaast zullen er ook weer kennismakingsclinics zijn. De inschrijvingsmogelijkheden voor de workshops en de kennismakingsclinics geven we je later deze zomer mee op Bokt.nl.

Bestel je tickets met Bokt-korting
Je kan je tickets voor Horse Event op deze manier met korting bestellen:

1. Klik op deze link.
2. Vul in de ticketshop de promotiecode in: hebokt18. Daarmee wordt de korting automatisch verrekend. Let op: de code is hoofdlettergevoelig.
3. Kies het ticket van je keuze en vul je gegevens in.
4. Na betaling krijg je de entreekaart per e-mail toegestuurd.

Tot ziens op Horse Event! :)

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:22

Leuk, benieuwd naar de nieuwe locatie!

En mochten jullie nog reporters nodig hebben hou ik mijzelf van harte aanbevolen! Komen er nog “audities” dit jaar of zijn er grote veranderingen nu jullie niet meer in Ermelo zitten? Succes met alle voorbereidingen Bokt team :)F Zet hem op!

Lily_Fee
Berichten: 613
Geregistreerd: 16-01-17

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:24

Klopt het dat de early bird tickets goedkoper zijn dan de Bokt tickets?

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:31

Ligt het aan mij of is het programma bijna elk jaar hetzelfde?

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 18:18

Lizzyy schreef:
Ligt het aan mij of is het programma bijna elk jaar hetzelfde?


Ik had dat gevoel na 2 jaar al, toen ik het programma het jaar erop zag, ben ik ook niet meer gegaan. :=

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:06

De code werkt niet voor passe partout?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:10

Ik heb het even getest, maar hij werkt wel hoor. :j Op het groene knopje "gebruik promotiecode" drukken, dan krijg je de prijzen met 20% Bokt-korting te zien.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:36

Bij mij niet op mijn telefoon. Ga het later op de laptop proberen.

Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event 2018 met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:40

Ik heb het op de laptop geprobeerd inderdaad, daar lukt het iig bij mij wel.