Paarden veroorzaken file op A15 bij Barendrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14040
Geregistreerd: 20-04-16

Paarden veroorzaken file op A15 bij Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-18 21:58

Barendrechts Dagblad
Overige


Twee paarden hebben gisterenmiddag op de A15 bij Barendrecht richting Europoort voor file gezorgd. De paarden zijn door Rijkswaterstaat van de weg gehaald en naar een veilig plek gebracht. Hoe de dieren op de snelweg terecht zijn gekomen is onduidelijk.

”Meestal zijn het auto’s die de file veroorzaken. Nu waren het eens twee paarden die er op de A15 bij Barendrecht voor zorgden”, aldus de politie op Twitter.

Akhal_Teke

Berichten: 2535
Geregistreerd: 22-08-08

Re: Paarden veroorzaken file op A15 bij Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:02

Ik dacht loslopende/losgebroken paarden, maar er waren gewoon mensen op de weg aan het rijden??

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Re: Paarden veroorzaken file op A15 bij Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:13


Monique1963

Berichten: 8639
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:24

jemig wat ontzettend fijn dat dit goed is afgelopen! Afschuwelijk wat zullen die meiden in angst hebben gezeten.

En crossmotoren zijn mijn grootste vijand. Er zijn er gelukkig ook die hun motor uitzetten, even wachten tot ik voorbij ben, maar dat zijn hier uitzonderingen.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:42

Akhal_Teke schreef:
Ik dacht loslopende/losgebroken paarden, maar er waren gewoon mensen op de weg aan het rijden??

Nee, het nieuwsbericht op bokt is niet volledig. De paarden liepen los op de snelweg nadat een crossmotorrijder expres met extra gas langs de paarden kwam waardoor er in elk geval 1 ruiter ten val kwam.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:23

Hebben 2 jongens ook een x bij mij geflikt. Gelukkig zat ik op een super braaf paard maar het zal maar mis gaan..
Gelukkig is dit nog net goed afgelopen!

Anoniem

Re: Paarden veroorzaken file op A15 bij Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:26

Hier ook ooit bijna verkeerd afgelopen door 3 motorrijders, kwamen daarna nog 2x expres terug... Heb een paard met een enorm trauma, maar bij ons verder gelukkig goed afgelopen. Lijkt mij vreselijk dit, sterke voor die meiden!