Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Doorgeefstokje van de maand juni: Karl66

 
Profiel   

Bokt
Bokt community


Deze maand doet bokker Karl66 de aftrap voor het doorgeefstokje. Hij kreeg het stokje door van bokker pien_2010. Nieuwsgierig naar wat zijn eerste bericht was en wat zijn eerste post was? Lees dan snel verder.

1. Waarom heb je je 18 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik ben eerst een tijd meelezer geweest, ik was begonnen met paardrijden en wilde meer informatie en dan kom je al gauw bij Bokt uit.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Dat was natuurlijk gelijk een bericht op FZ :D :

Karl66 schreef
Volgens mij moet je scheld pb's niet zomaar accepteren, dan geef je de mensen die dat doen het idee dat het normaal en acceptabel is wat ze doen.

Mijn ervaring is dat een onafhankelijk iemand, die op een normale manier uitlegt dat dit niet de manier is waarop mensen bij bokt met elkaar omgaan, dat de mod gewoon volgens de regels werkt enz... het beste werkt. een soort ombuds mod dus. Die zou ook als scheidsrechter kunnen optreden bij pb's tussen gewone gebruikers die escaleren.

Gaan mensen dan nog steeds door met hun scheld pb's dan kunnen ze alsnog geband worden.


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Volgens mij waren ze niet zo beschamend, maar ik was natuurlijk ook niet zo jong toen ik hier kwam.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat ik niet zo'n bekende bokker ben, maar als mensen mij kennen, dan zal dat vast als mod zijn. Maar dat is ondertussen ook al weer een paar jaar geleden.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Ik ben tegenwoordig niet zo'n actieve bokker meer. Maar voor mij is Bokt vooral een hele leuke community, waar je het niet alleen over paardrijden kan hebben, maar ook discussies over maatschappelijke onderwerpen kan hebben, waar je leuk kan ouwehoeren in de huiskamer of waar je met zo'n beetje elke vraag terecht kan.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Nee, ik ben nooit een penny geweest, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik pas op latere leeftijd het paardrijden heb ontdekt. Mijn vrouw reed paard en het leek mij wel leuk om samen te gaan rijden, vandaar dat ik voor mijn verjaardag een paardrijles kreeg. Daarna was ik wel gelijk verkocht.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Volgens mij zou er dan niet zoveel veranderen, ik ben gelukkig met mijn leven zoals het nu is.

8. pien_2010: "Ik ben benieuwd wat zijn achtergrond is want het valt me op dat deze bokker veel algemene ontwikkeling heeft en van veel onderwerpen af weet. Deze bokker heeft me nieuwsgierig gemaakt en ik zou het leuk vinden als hij een tipje van de sluier zou willen oplichten over wie hij is en wat belangrijk is voor hem in het leven."
Ik ben gewoon iemand die ongeneeslijk nieuwsgierig is en een ontzettende informatiejunk. Ik ben van oorsprong docent wiskunde/scheikunde maar ik ben ooit in de retail terecht gekomen en daar altijd blijven hangen.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Arabesk lijkt me wel een leuke bokker om zich eens voor te stellen. Zij komt altijd over als iemand met zoveel passie en al zijn we het vaak niet eens, toch kan ik dat heel erg waarderen.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Aan de ene kant ben je een natuurwetenschapper en tegelijkertijd zit als het om paarden gaat aan de alternatieve kant. Hoe zie jij de relatie tussen die twee kanten van jezelf?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 18:08 



 
Profiel   

Karl jij was toch ook actief op het Horses forum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 18:20 



 
Profiel   

Hé wat leuk Karl. Je stukje staat op Bokt community. Ik keek er al naar uit.
Ik moet enorm lachen dat je het doorgeefstukje aan Arabesk geeft, want als jij het niet over genomen had dan had ik wellicht ook het stokje aan Arabesk gegeven. Ze stond ook in mijn lijstje.

Ik heb een vraagje aan je. Wat bedoel je met:
Citaat
maar ik ben ooit in de retail terecht gekomen en daar altijd blijven hangen.
. Sorry maar ik weet absoluut niet wat retail is :o
Enne met je eerste bericht ben ik het heel erg eens, zoals wel vaker met je een bericht van jou :j , ook al zijn we het vaak ook oneens.

Maar door jouw manier van communiceren is dat eigenlijk meestal niet zo'n probleem, want je meningen zijn vaak goed onderbouwd en dat vind ik dan inhoudelijk weer zo interessant, dat ik daarvan leer. Jij bent voor mij een van die mensen, die soms totaal anders denkt als ik, maar dat wel aan mij kan uitleggen waarom je zo denkt.

Als mod ken ik jou dus niet. Dus dat moet al lang geleden zijn, wanneer was dat? En wat vond je van het moderator zijn, hoe heb je dat ervaren? (Tja Karl, ik grijp nu mijn kans ;) ) en hoe kijk je daar nu op terug? Ik vind het leuk, dat je de uitdaging van mij hebt aangenomen en het stokje hebt opgepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 19:15 



 
Profiel   

Hoe kun je nou vrijwillig docent scheikunde / wiskunde zijn? Die mensen zijn toch goed gek? :+

Leuk stuk! Eens een onbekend 'gezicht'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 19:37 



 
Profiel   

Onbekend? Nooooooo! Maar tof zeg, leuk dat je hier aan meegewerkt hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 19:43 



 
Profiel   

Echt niet onbekend :n

't Is een kort maar krachtig stukje geworden, nice! Ik heb nog altijd leuke herinneringen aan onze samenwerking. Volgens mij hebben we hier thuis nog weleens samen met een peuk onder de afzuigkap gehangen :D

Als je nog ambities hebt als ombudsmod ( :D ) dan ben je van harte welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:17 



 

Ook niet onbekend voor mij, 9 jaar geleden hebben Karl en Apple mij LZP leren kennen als mod. Leuk om je weer eens te zien Karl! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:19 



 
Profiel   

Karl wat een leuk stuk! Volgens mij ben je nog mijn HM geweest? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:20 



 
Profiel   

IngridM, Horses heb ik volgens mij nooit op gezeten en anders heb ik die herinneringen volledig geblokt :D

pien_2010, Retail is bijna hetzelfde als detailhandel, het verschil is dat je bij retail ook diensten verkoopt. Ik werkte toenertijd bij een telecomleverancier en die wilde winkels gaan opstarten (dit was nog in de tijd voordat GSM geïntroduceerd was, ik word oud...) En dat leek mij wel een leuk idee om te gaan doen.
Ik las net bij Jans dat het een jaar of negen geleden was, dat ik mod was. Weer een bewijs dat ik oud word :D Het was wel heel leuk om te doen, maar op een gegeven moment was het gewoon klaar.

KimD, ik heb dan ook nooit ontkend dat ik gek ben :D

Oscar, een Bokt-Frits Bom? Wat moet ik me daar bij voorstellen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:35 



 
Profiel   

Nou, ik heb wel een idee. Ik heb tegenwoordig de Frits. Onze Frits, om precies te zijn :D

[ img ]

Als jij dan voor de Bom zorgt? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:40 



 
Profiel   

Te cute <3

Maar we hebben op dit moment zelf drie flessenkittens rondlopen en al heten die geen Frits, ze zorgen wel voor genoeg werk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 21:54 



 
Profiel   

Karl66 schreef
IngridM, Horses heb ik volgens mij nooit op gezeten en anders heb ik die herinneringen volledig geblokt :D


Had je nog wel geweten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 22:10 



 
Profiel   

Leuk weer wat van je te lezen Karl!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 08:11 



 
Profiel   

Leuk, voor mij ook geen onbekende Fokkers. Las de naam en wist meteen de profielfoto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 10:46 



 
Profiel   

Karl66 schreef
pien_2010, Retail is bijna hetzelfde als detailhandel, het verschil is dat je bij retail ook diensten verkoopt. Ik werkte toenertijd bij een telecomleverancier en die wilde winkels gaan opstarten (dit was nog in de tijd voordat GSM geïntroduceerd was, ik word oud...) En dat leek mij wel een leuk idee om te gaan doen.
Ik las net bij Jans dat het een jaar of negen geleden was, dat ik mod was. Weer een bewijs dat ik oud word :D Het was wel heel leuk om te doen, maar op een gegeven moment was het gewoon klaar.


Lijkt me ook leuk om te doen, ook al is het heel wat anders als docent wiskunde/ scheikunde. Enfin mocht je ook willen switchen weer naar je oude beroep dan zul je met open armen ontvangen worden, want begrepen heb ik dat het tekort in het onderwijs enorm is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 16:27 



 
Profiel   

Moet trouwens wel lachen om de vraag aan Arabesk :D
Ben nu al benieuwd naar het antwoord!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 17:02 



 
Profiel   

>;) ik mis een stukje over je Karlettes van destijds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 18:42 



 
Profiel   

Haha nou Karl, al waren we wel een beetje teleurgesteld toen je groen gingen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 19:18 



 
Profiel   

De Karlettes, dat is lang geleden :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 20:56 



 
Profiel   

De Dolly Dots zijn ook weer bij elkaar, dus er is nog hoop :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 21:03 



 
Profiel   

Karl66 schreef
De Karlettes, dat is lang geleden :oo


Ik ben een "jonge" bokker, dus leg uit wat zijn De Karlettes. Ken het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 21:26 



 
Profiel   

:wave: Karl! Koning NM! Lijkt me best leuk om je weer in het team te hebben... en ja, hoe zat het ook alweer met de Karlettes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 22:10 



 
Profiel   

Ha ook docent wiskunde en scheikunde, lollig nooit geweten.

Zo alternatief ben ik niet, want ik ben mordicus tegen homeopathie en kwakzalverij :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 22:36 



 
Profiel   

De Karlettes was het leukste HK-topic ooit, vol met nachtbrakers.

Arabesk, dan wordt het hoog tijd dat je dat een keer gaat uitleggen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 11:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen