Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gunner KS terug naar stal Witte

 
Profiel   

bokt / facebook
Transfer


KS Horses heeft vanmorgen op Facebook bekend gemaakt dat de hengst Gunner KS weer terug is naar Stal Witte.

Op hun Facebookpagina staat het volgende: "Wegens communicatieproblemen tussen amazone en eigenaar hebben we helaas deze beslissing moeten maken. Dana bedankt voor alles, je hebt hem super ver gebracht!"

Vorige week kwam al het bericht naar buiten dat de hengst dit jaar niet naar het WK gaat wegens het feit dat hij na zijn hoefzweer nu wat wedstrijd routine mist en waarschijnlijk net niet op tijd klaar is om zichzelf van zijn beste kant te laten zien, zoals hij vorig jaar met een knappe 7e plek in de finale deed.

Gunner KS werd tot eind 2015 gereden door Laurens van Lieren, die de hengst kwijt raakte na een verschil in inzicht met de eigenaren. Sindsdien is de hengst succesvol uitgebracht door amazone Dana van Lierop. Een van de successen dit jaar was het winnen van de hengstencompetitie klasse Z.

Gerelateerde berichten:
[VN] Gunner KS naar Dana van Lierop
[VN] Gunner KS wint klasse Z dressuur in Kronenberg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 13:48 



 
Profiel   

Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 13:54 



 
Profiel   

CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?


Tja dat heb je als je paarden voor iemand anders rijdt. Elk verhaal heeft twee kanten. Hoeft verder weinig over gespeculeerd te worden, toch? Dekhengsten rijden en sporten, is helaas geen gemakkelijke opdracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 14:04 



 
Profiel   

CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?


Niet vreemd toch? Dana kreeg hem te rijden toen ze nog bij Stal Witte werkte. Dus dat de hengst teruggaat en Madeleine het stokje overneemt lijkt mij geen vreemde keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 14:07 



 
Profiel   

bulck schreef
CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?


Tja dat heb je als je paarden voor iemand anders rijdt. Elk verhaal heeft twee kanten. Hoeft verder weinig over gespeculeerd te worden, toch? Dekhengsten rijden en sporten, is helaas geen gemakkelijke opdracht.


Waar speculeer ik dan? Vraag het me gewoon af wat ze dan wel verwachten van een ruiter/amazone.. Want zo slecht deed het paard het niet onder Dana. Mag het me toch wel afvragen :\

@ Coca2018.. Dat is voor jou niet vreemd, maar ik wist dat niet. Vandaar mijn vraagstelling ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 14:09 



 
Profiel   

CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?


Dacht dit ook even, stond me iets van bij met een ander KS paard.
Maar die was op dat moment al niet meer van deze eigenaar. (Four Legends KS) En dus een volslagen ander verhaal.

Wat betreft de combinatie Gunner - Laurens vind ik hem wel enorm opgeknapt onder Dana. Maar ja... die schelen volgens mij ook wel een stukje met elkaar :+ Het oog wil nu eenmaal ook wat, zeker het oog van de fokker. En een lang lijf oogt niet altijd even mooi. *spreekt uit ervaring helaas*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 15:21 



 
Profiel   

CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?

Ze spreken over communicatieproblemen... Prestaties zijn belangrijk, maar alles daar omheen natuurlijk net zo goed.

Four Legends is van Dinja naar Marieke gegaan en uiteindelijk verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 16:02 



 
Profiel   

Laurie schreef
Four Legends is van Dinja naar Marieke gegaan en uiteindelijk verkocht.


Even Gegoogled... werd er niet veel wijzer van... Maar dat klinkt wel een beetje als... (twee paarden opgehaald)

Vanaf Marieke werd hij geveild aan Judy de Winter, die hem eerst door Philip van Ommen liet rijden, waarna hij naar Stephanie Kooijman is gegaan. Daarop is Philip van Ommen naar Maxima Stables in Spanje vertrokken...
https://www.horses.nl/sport/ontzettend- ... es-spanje/

Dat was de wissel waar ik het over had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 16:16 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Laurie schreef
Four Legends is van Dinja naar Marieke gegaan en uiteindelijk verkocht.


Even Gegoogled... werd er niet veel wijzer van... Maar dat klinkt wel een beetje als... (twee paarden opgehaald)

Vanaf Marieke werd hij geveild aan Judy de Winter, die hem eerst door Philip van Ommen liet rijden, waarna hij naar Stephanie Kooijman is gegaan. Daarop is Philip van Ommen naar Maxima Stables in Spanje vertrokken...
https://www.horses.nl/sport/ontzettend- ... es-spanje/

Dat was de wissel waar ik het over had.

ook Stephanie kooijman rijdt four legends niet meer.

maar de stalamazone rozemarijn van schaijk.

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... 88910.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 04:28 



 
Profiel   

Ketaki schreef
ook Stephanie kooijman rijdt four legends niet meer.

maar de stalamazone rozemarijn van schaijk.

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... 88910.html


Is dat niet vooral omdat Stephanie geblesseerd was en een poos uit de running zou zijn?

Edit: lees nu het hele artikel met verklaring. Ik dacht dat het gewoon daardoor kwam toen ie onder Rozemarijn op het NK liep

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 10:52 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Ketaki schreef
ook Stephanie kooijman rijdt four legends niet meer.

maar de stalamazone rozemarijn van schaijk.

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... 88910.html


Is dat niet vooral omdat Stephanie geblesseerd was en een poos uit de running zou zijn?

Edit: lees nu het hele artikel met verklaring. Ik dacht dat het gewoon daardoor kwam toen ie onder Rozemarijn op het NK liep

dat kwam door de leeftijd van de hengst en het niveau waar ie moest lopen.
ze willen de hengst sparen en niet overvragen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 14:31 



 
Profiel   

CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?

_/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 08:56 



 
Profiel   

vivana schreef
CharmingS schreef
Ben benieuwd wat voor inzicht deze eigenaren hebben als dit al de 2e keer is dat het paard onder een ruiter/amazone haar kont word getrokken.. Paard presteert toch goed, waarom dan weg halen?

_/-\o_

wie was de eerste amazone, waar het dier dan onder de kont vandaan ging?
:o :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:18 



 
Profiel   

Ketaki schreef
wie was de eerste amazone, waar het dier dan onder de kont vandaan ging?
:o :o

Hij werd eerst gereden door Laurens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:29 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
Ketaki schreef
wie was de eerste amazone, waar het dier dan onder de kont vandaan ging?
:o :o

Hij werd eerst gereden door Laurens.


Verschil van inzicht...
http://www.laurensvanlieren.nl/2016/01/ ... an-lieren/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:45 



 
Profiel   

Janine1990 schreef

oooh dankje, dat was ik even helemaal vergeten idd :oo :oo := :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen