Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 153 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nederlandse paardensportteams FEI Wereldruiterspelen bekend

 
Profiel   

knhs
Dressuur, Springen, Eventing, Voltige, Aangespannen Rijden, Western
Foto's door aniek1985

Na afloop van het NK Dressuur in Ermelo zijn de teams bekend gemaakt die de acht verschillende paardensportdisciplines voor Nederland gaan vertegenwoordigen op de FEI Wereldruiterspelen in Tryon (USA). 46 paarden en 103 personen vormen samen de Nederlandse delegatie die van 11 t/m 23 september in actie komen op het grootste sportevenement van Amerika dit jaar. Voor de Olympische disciplines dressuur, springen en eventing en de Paralympische discipline para-dressuur staan in Tryon niet alleen wereldtitels op het spel, de prestaties tellen ook als kwalificatie voor de Olympische en Paralympische Spelen in Tokyo in 2020.

[ img ]

Dressuur Team NL
Bondscoach Rien van der Schaft: “Onze sport is in de breedte en in kwaliteit enorm gegroeid. In Tryon zijn er zes of zeven teams die aanspraak kunnen maken op de medailles. Ik ben heel blij dat we met dit team kunnen gaan, hiermee hebben we een kans om een medaille te winnen, of toch zeker in de buurt van het podium te komen. Ook onze reserves Adelinde Cornelissen met Aquido en Diederik van Silfhout hebben laten zien er klaar voor te zijn als we ze nodig hebben.”

Edward Gal - GLOCK’s Zonik N.O.P.
Hans Peter Minderhoud - GLOCK’s Dream Boy
Emmelie Scholtens - Apache
Madeleine Witte-Vrees - Cennin
Rien van der Schaft - Bondscoach
Edwin Enzerink - Teamveterinair

[ img ]

Springen Team NL
Maarten van der Heijden namens Rob Ehrens, die zelf afwezig was in verband met de deelname van het springteam aan de Nations Cup in Hickstead: “Rob zegt altijd dat het in de springsport allemaal enorm dicht bij elkaar ligt en ik kan niet anders dan dat beamen. De selectie van de springruiters is ijzersterk met als kopman natuurlijk de nummer een van de wereldranglijst Harrie Smolders. Ook de andere ruiters en paarden brengen al veel kampioenschapservaring mee. Frank Schuttert is wat dat betreft de benjamin van het gezelschap, maar ook die heeft al laten zien op het hoogste niveau succesvol te kunnen zijn.”

Frank Schuttert - Chianti’s Champion
Harrie Smolders - Don VHP Z N.O.P./ Emerald
Jur Vrieling - VDL Glasgow van het Merelsnest N.O.P.
Leopold van Asten - VDL Groep Beauty (meereizende reserve)
Marc Houtzager - Sterrehof’s Calimero
Rob Ehrens - Bondscoach
Arie Hoogendoorn - Teamveterinair

[ img ]

Eventing Team NL*
Bondscoach Bettina Hoy: “We hebben nu nog een lijst van zes ruiters en zeven paarden, door de enorme regenval is een deel van het traject in Tryon misschien niet bruikbaar. Als dat zo is hebben we een cross van rond de acht minuten, als het traject wel op tijd hersteld is, dan hebben we een cross van 11 minuten met een flinke heuvel aan het einde. Dat maakt natuurlijk een enorm verschil, de definitieve beslissing neem ik als er een beslissing is genomen over het traject. We hebben goede ruiters en paarden, ik heb er heel veel zin in.”

Merel Blom - Rumour Has It N.O.P.
Laura Hoogeveen - Quibus
Alice Naber-Lozeman - ACSI Peter Parker N.O.P./ ACSI Harry Belafonte
Raf Kooremans - Henri Z
Renske Kroeze - Jane Z
Theo van de Vendel - Zindane
Bettina Hoy - Bondscoach
Leendert Jan Hofland - Teamveterinair

*In totaal vliegen vijf combinaties naar Tryon. Bondscoach Bettina Hoy maakt medio augustus bekend wie van bovenstaande ruiters deelneemt als individuele combinatie en welke combinatie afvalt.

[ img ]

Para-dressuur Team NL
Bondscoach Joyce Heuitink: “We gaan met een sterk, ervaren team en individueel hebben al deze combinaties ook goede medaille kansen. Voor kwalificatie voor de Paralympics moeten we in de top drie rijden van het landenklassement. Daar gaan we natuurlijk voor, maar de concurrentie uit Engeland, Duitsland, Verenigde Staten, Denemarken en Australië is groot. Voor het eerst wordt de landenwedstrijd verreden op een dag en bepaald het resultaat van onze beste drie combinaties in de landenproef de teamuitslag. Dat maakt het denk ik wel spannender en minder voorspelbaar.”

Frank Hosmar - Alphaville N.O.P.
Sanne Voets - Demantur N.O.P.
Nicole den Dulk - Wallace N.O.P.
Rixt van der Horst - Findsley
Joyce Heuitink - Bondscoach
Brenda Hoogelander - Teamveterinair

[ img ]

Mennen Team NL
Bondscoach Harry de Ruijter: “Na de topprestaties van onze menners in Aken gaan we met een heel goed gevoel naar Tryon. Het is nu de kunst om deze vorm vast te houden en er mogen natuurlijk geen gekke dingen gebeuren. We gaan voor goud, maar dat we dat winnen is zeker niet vanzelfsprekend en we zullen er hard voor moeten knokken.”

IJsbrand Chardon
Bram Chardon
Koos de Ronde
Harry de Ruijter (- Bondscoach
Albert van Unen - Teamveterinair

Endurance Team NL*
Chef ‘d Equipe Pieter Wiersinga: “Op vorige WEG in Normandië hadden we natuurlijk de fantastische zilveren individuele medaille van Marijke Visser, toen is het alleen helaas niet gelukt om me een compleet team te finishen. Uitgangspunt voor dit jaar zal zijn om met een team te finishen, daar gaan we ons uiterste best voor doen. Als er dan ook nog een mooi individueel resultaat volgt, is dat natuurlijk heel mooi.”

Jeanette Wilhelm - Chatar F
Jarmila Lakeman - El Kebir Florival
Leonie Schoonderwoert - Meneer Prince
Joyce van den Berg - Volcan de Begue
Marijke Visser - Rouchka de Lux
Pieter Wiersinga - Chef d'Equipe
Emile Docquier - Team trainer
Waling Haytema -Teamveterinair

* Chef d’Equipe Pieter Wiersinga maakt medio augustus bekend welke van bovenstaande ruiters wordt afgevaardigd als reservecombinatie.

Reining Team NL
Bondscoach Robert Overbeek: “Het teamresultaat gaat voor ons leidend zijn. We hebben naast de in Nederland gevestigde ruiters ook Hubertus Heule die in de Verenigde Staten zit en Michel Sandijck die in Canada gevestigd is. Met deze ploeg gaan we voor een plaats bij de eerste tien. We zijn heel blij dat de KNHS is ingehaakt op onze sport, we hebben inmiddels ook meer kaderleden dan ooit. Als we deze lijn voort kunnen zetten kunnen we in de toekomst ook zeker mee gaan doen om de medailles.”

Lia Freriks - Ready for Revolution
Hubert Heule - Lil Juice
Jurgen Pouls - Royal Jack
Michel Sandijck - Wimpys Snow Gun
Rieky Young-van Osch - Hang Ten and Shine / Hangten Shiner
Robert Overbeek - Bondscoach
Waling Haytema - Teamveterinair

Voltige Team NL
Bondscoach Diana van Klaveren: “We gaan met een groep zeer ervaren en gemotiveerde voltigeurs naar Tryon. Voor het eerst dit jaar is er bij de voltige een landen medaille, daarvoor telt het resultaat van twee solo’s en het team. Het is niet reëel om te denken dat we een medaille winnen, daarvoor is de top te sterk. Met deze groep moeten we zeker wel aansluiting kunnen houden bij die top in die Nations Cup wedstrijd.”

Claire de Ridder - Solo voltigeur
Christina Tetteroo - Solo longeur
Carola Sneekes - Solo en teamvoltigeur
Marjo Sneekes - Solo longeur
Esther Sneekes - Teamvoltigeur
Roxanne Ruigrok - Teamvoltigeur
Dianne ter Meulen - Teamvoltigeur
Renske van Schaik - Teamvoltigeur
Sofie van der Laan - Teamvoltigeur
Cynthia Danvers - Teamlongeur
Diana van Klaveren - Bondscoach
Rijk Jan Pleijter - Teamveterinair

Transport
Om de hele delegatie naar Amerika te krijgen is een behoorlijke logistieke operatie. De Nederlandse paarden vliegen vanaf Luik naar Greenville en weer terug. De vluchttijd is circa 9.20 uur. Daarnaast gaat ongeveer 4.500 kg aan voer,10.000 kg hooi, 500 kg zadelkisten, zes dressuurkoetsen en marathonwagens en 5.000 kg aan overige benodigdheden per boot de oceaan over.

Vluchtschema:
5 reiningpaarden: 2 <-> 16 september 2018, waarvan er twee al in USA zijn.
5 endurancepaarden: 2 <-> 16 september 2018
4 dressuurpaarden: 4 <-> 17 september 2018
5 eventingpaarden: 5 <-> 18 september 2018
4 para-dressuurpaarden: 9 <-> 23 september 2018

3 voltigepaarden: 10 <-> 24 & 11 - 26 september 2018
5 springpaarden: 12 <-> 24 september 2018
15 menpaarden: 14 <-> 25 september 2018

Over de FEI Wereldruiterspelen
Iedere vier jaar, precies in het midden van de Olympische cyclus, worden de prestigieuze FEI Wereldruiterspelen georganiseerd. Van 11 t/m 23 september 2018 komen de allerbeste paardensporters ter wereld in actie in Tryon (North-Carolina) in de disciplines springen, dressuur, eventing, para-dressuur, mennen, endurance, voltige en reining. De ‘FEI World Equestrian Games’ zijn dit jaar het allergrootste sportevenement van Amerika. Officiële website: http://www.tryon2018.com

Programma FEI Wereldruiterspelen 2018:

Dinsdag 11 september:
Openingsceremonie

Woensdag 12 september:
Endurance (medaille-uitreiking)
Reining (medaille-uitreiking)
Dressuur

Donderdag 13 september:
Endurance (medaille-uitreiking)
Dressuur (team medaille-uitreiking)
Eventing dressuur
Reining

Vrijdag 14 september:
Eventing dressuur
Dressuur (individuele medaille-uitreiking)

Zaterdag 15 september:
Eventing cross country
Reining (medaille-uitreiking)

Zondag 16 september:
Dressuur (individuele medaille-uitreiking)
Eventing springen (team en individueel medaille-uitreiking)

Maandag 17 september:
Rustdag

Dinsdag 18 september:
Para-dressuur
Voltige

Woensdag 19 september:
Para-dressuur
Voltige
Springen

Donderdag 20 september:
Para-dressuur (medaille-uitreiking)
Springen
Voltige (medaille-uitreiking)

Vrijdag 21 september:
Para-dressuur (medaille-uitreiking)
Mennen dressuur
Springen (medaille-uitreiking)

Zaterdag 22 september:
Para-dressuur (medaille-uitreiking)
Mennen marathon
Voltige (medaille-uitreiking)

Zondag 23 september:
Mennen vaardigheid (team en individueel medaille-uitreiking)
Springen (individuele medaille-uitreiking)
Sluitingsceremonie
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 21:14 



 
Profiel   

Neem aan dat dit ook ergens live te volgen is? Ik zou wel graag wat reining willen zien...

En wel jammer dat Rieky dus niet naar HE komt...want dan zit ze daar. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 21:22 



 
Profiel   

Het is te volgen via www.feitv.org. Weet alleen niet of dat gratis is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 21:50 



 
Profiel   

Misschien clip my horse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 22:11 



 
Profiel   

Ik snap werkelijk niet dat Madeleine mee gaat. Ik vind haar enorm onsympathiek rijden, vandaag was de kür echt niet goed ook.. Er is eerder sprake van een dalende lijn als een stijgende. Ik had voor Anne gekozen. Die straalt zoveel meer harmonie uit als Madeleine of Adelinde.

Moet zeggen dat Edward en HP ook steeds meer harmonie laten zien. Paarden liepen ook mooi op lengte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 22:17 



 
Profiel   

Bij de beide observatiewedstrijden heeft Adelinde beter gepresteerd dan Madeleine, zij heeft een stijgende lijn met Aquido. Ook heeft Adelinde veel internationale ervaring, zij had voor mij de 4e ruiter moeten zijn. En Anne mee als reserve, al vind ik Cennin een machtig, talentvol paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 22:39 



 
Profiel   

Ik vind Cennin een lam koud tuigpaard die linksachter amper meekomt. Zo dat is eruit :D

Rien van de Schaft die beweerd Harmonie en klassieke rijkunst hoog te hebben staan valt met dit team enorm door de mand. Of hij heeft blijkbaar helemaal niets te zeggen en wil de lieve vrede bewaren door team Anky op te stellen ( laten we eerlijk zijn, de anky erfenis is niet iets om trots op te zijn).

Jaren geleden voor Rio nog is de klok geluiden, we willen harmonie zien, de neus eruit en een mooi vriendelijk beeld. Ieder land is daar in mee gegaan. Vorige week konden we allemaal op topniveau genieten van Isabell Werth, Catrin Dufour, Laura Graves, Kasy Perry........en dan vergeet ik er echt nog wel een paar. Ruiters die waanzinnig rijden, harmonie een dikke tien waard zijn. En wat sturen wij? Een gele kaart, een ruiter die stelselmatig het dier in elkaar trekt en dan ook nog zegt: Ja maar jullie snappen het niet hoor, zoals ik het doe zo hoort het, Anky is mijn trainer!

Nou Madeleine en Anky: Wij .........het publiek, willen dit helemaal niet zien! En wij zijn wel degene die zorgen dat er sponsoren zijn!

Van de progressie die Adelinde maakt heb ik genoten! Zonik heeft blijkbaar wat impuls van buitenaf nodig ( regenbui) om een beetje aan de gang te komen, maar die gaat het ook op wereldnivo tegen bovenstaande ruiters niet maken. Dreamboy is nog jong, maar het beeld is erg vermoeiend.
Emmelie hetzelfde als Adelinde, petje af, wat ben je fijn gaan rijden!

Oh en als Apache het vliegtuig niet op wil...........neem dan Desperado mee! Dat was ff een fijne verrassing :D

Lees ik nou net dat Madeleine bij Edward lest???????


Laatst bijgewerkt door Careri18 op 29-07-18 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 23:29 



 
Profiel   

Je kan natuurlijk ook overdrijven ;). Ik ben nog steeds trots op wat Anky heeft bereikt. Ik herinner mij alle 3 de winnende kuren vd OS.

Ik hou niet van dit soort insinuaties en de manier hoe je Cennin omschrijft, vind ik ronduit beledigend. Al vind ik Apache ook veel mooier, om er maar 1 te noemen.


Laatst bijgewerkt door Electra63 op 29-07-18 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 23:36 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Je kan natuurlijk ook overdrijven ;)

Vind je?

Ik niet namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 23:37 



 
Profiel   

Emmelie lest volgens mij ook bij Edward.

Kijk niet graag naar de combinatie Madeleine/ Cennin, mij te onrustig.
Had van deze bondscoach ook verwacht,dat we meer richting het harmonische beeld zouden gaan.

Dreamboy heeft mij echt verrast! Apache was gewoon goed en over Zonik kun je natuurlijk niets zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 23:39 



 
Profiel   

Getup schreef
Emmelie lest volgens mij ook bij Edward.

Kijk niet graag naar de combinatie Madeleine/ Cennin, mij te onrustig.
Had van deze bondscoach ook verwacht,dat we meer richting het harmonische beeld zouden gaan.

Dreamboy heeft mij echt verrast! Apache was gewoon goed en over Zonik kun je natuurlijk niets zeggen.

Apache liep niet mee :D
Dreamboy is zowat kapotgespoord om hem aan de gang te houden, om niet te vergeten die zure blik en die onrustige aanleuning.

Waarom mogen we over Zonik niets zeggen? Omdat het Edward is? Fouten in de series, pirouttes niet mooi, achter ongelijk, piaffe zozo.........en dan hebben we het nog niet over de vermoeide uitstraling. Blijkbaar heeft hij een flinke bui nodig om aan de gang te blijven.

Ohja hij is wel mooi zwart :D

Blijkbaar is de KNHS erg onder de indruk van de sponsoren achter dit gebeuren en is het team daarop gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 23:46 



 
Profiel   

Zonik heb ik in de kür niet zien lopen,( zag ,dat er n paar grote fouten in zaten,maar dan alsnog zulke punten) wbt niets over zeggen bedoel ik,dat ik goed snap,dat hij naar Tryon gaat.

Evenals ik de keuze voor Apache begrijp. Die de afgelopen tijd goed en stabiel gepresteerd heeft. ( En daarom niet op t NK hoefde te verschijnen,I know)

Had de keuze voor Cennin graag anders gezien..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:01 



 
Profiel   

We hebben niets beters om te sturen....wat best triest is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:12 



 

Ik keek het filmpje van Edward en Zonik in de regenbui en het verbaasde me dat niemand een opmerking gemaakt heeft over hoe extreem onregelmatig hij is in de achterbenen in piaffe en passage, net alsof een achterbeen niet kan dragen?

Ik hoop voor deze FEI wereldruiterspelen vooral een wedstrijd waarbij niet de helft van het Nederlandse team met blauwpaarse tongen de inrijring onveilig maken zoals tijdens de Olympische Spelen (waar trouwens ook niemand opmerkingen over maakte, ook al waren de foto's overal te vinden als begeleiding bij artikelen over hoe top 'onze' ruiters aan de slag waren). Dan zou de Nederlandse topdressuur best nog wel eens een paardvriendelijke rijsport kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:15 



 
Profiel   

Nog een glaasje azijn Careri? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:17 



 
Profiel   

Ik snap de keuze voor Cennin ook niet zo goed. Waarom zijn er observatiewedstrijden als er vervolgens totaal niet naar gekeken wordt? Zoals al gezegd wordt laat Cennin eerder een dalende lijn zien dan stijgend. Ik heb ze meerdere keren gezien dit jaar en elke keer slopen er fouten in de proeven en ik heb ook het idee dat het beeld wel eens mooier is geweest.
Adelinde en Aquido hebben de momenten dat het moest goed gereden en gescoord. Ze zijn boven Madeleine geëindigd dit weekend en in Rotterdam hadden ze geloof ik ook een hogere score.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd dat wanneer Dream boy, Apache of Zonik uitvalt de reserve ook meegaat, of dat ze hun eigen reserves zijn. Bij alle drie scoort hun tweede paard misschien nog wel beter dan een reserve.

Wel jammer dat Rien nu niet een statement gemaakt heeft, een betere kans krijgt hij waarschijnlijk niet. Ook is zijn uitspraak over de medaille wel heel erg optimistisch. Als alle concurrenten hun paarden heel houden maken we vrijwel geen kans op een medaille.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:21 



 
Profiel   

friendly schreef
Misschien clip my horse?

Ik neem aan dat FEI zelf de rechten heeft, zoals altijd met de Wereld Ruiterspelen. Clipmyhorse zal er dan weinig tot niets van mogen uitzenden, in elk geval niet live.
FEI tv is dan de meest logische optie als je alles wilt zien, maar daarvoor moet je wel betalen.
Maar de NOS/NPO zal in Nederland ook wel de rechten hebben om het een en ander uit te zenden, plus buitenlandse publieke zenders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 00:26 



 
Profiel   

Snap de keuze voor madeleine niet. Laten we haar onsympathieke reactie en volledig onprofessionele post op social media niet vergeten.

En als je naar de resultaten kijkt had adelinde een logische keuze geweest.

Iets met geld, sponsoren etc :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 08:01 



 
Profiel   

Dallista schreef
friendly schreef
Misschien clip my horse?

Clipmyhorse zal er dan weinig tot niets van mogen uitzenden, in elk geval niet live.
FEI tv is dan de meest logische optie als je alles wilt zien, maar daarvoor moet je wel betalen.

Ik zie net dat FEItv een maand gratis aanbiedt, dus dat is wellicht een mooie oplossing als ze dat ook nog laten doorlopen tot september.
En clipmyhorse heeft wel alle wedstrijden en data etc in hun overzicht voor september staan... maar dat betekent nog niet dat ze ook alles beschikbaar mogen stellen aan alle landen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 08:02 



 
Profiel   

Ik had ook veel en veel liever Adelinde zien gaan. Wat een fijne proef was dat.
Met heel veel plezier naar zitten kijken.
Wat een vooruitgang heeft die combinatie laten zien zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 08:44 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Bij de beide observatiewedstrijden heeft Adelinde beter gepresteerd dan Madeleine, zij heeft een stijgende lijn met Aquido. Ook heeft Adelinde veel internationale ervaring, zij had voor mij de 4e ruiter moeten zijn. En Anne mee als reserve, al vind ik Cennin een machtig, talentvol paard.


Hier sluit ik me helemaal bij aan. Daarnaast vind ik weinig sympathie uitstralen.. hoe je het went of keert vond adelinde Aquido op soms iets te kort in de nek na netjes voorstellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 08:48 



 
Profiel   

De proeven van de top 3 zijn hier te bekijken:

https://www.horses.nl/sport/in-beeld-de ... -dressuur/

Ik ben het eens met Careri wat betreft Dreamboy. Het is een prachtig paard om te zien maar zodra je even niet naar het knappe zwarte paard kijkt maar naar z’n lichaamstaal is de proef gewoon gelijk verpest. In Rotterdam vond ik hem al kneiterzuur maar dacht dat ik de enige was... gisteren weer: fel staart gezwiep, mond opengesperd en geïrriteerd/overprikkeld en ik was zeker niet de enige op de tribune die dit opmerkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 09:22 



 
Profiel   

Volgens mij heeft Madeleine in aanloop naar dit WEG jaar zichzelf meer laten zien dan Adelinde. Moeite moet zich ook laten lonen, daarbij acht ik de kans dat Apache uitvalt best groot, maar chapeau dat ze het gaan proberen! Neem aan dat Adelinde wel meereist?

Ben gistermiddag opgehouden met kijken toen Madeleine begon. Maar ik vond Adelinde echt onwijs fijn rijden!!! Dit heb ik niet eerder van haar gezien.

Maar laten we niet vergeten dat het enge nekje van Aqiedo niet overal begrepen wordt. De open aanleuning die daar aanwezig is, wordt niet altijd als zodanig beoordeeld. Beslissing kan ook strategisch zijn.

Oh en team Anky? :') Goed geinformeerd joh! Chapeau!
Kur van Jill gemist zeker? Meer harmonie dan het hele WEG team bij elkaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 09:23 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Maar laten we niet vergeten dat het enge nekje van Aqiedo niet overal begrepen wordt. De open aanleuning die daar aanwezig is, wordt niet altijd als zodanig beoordeeld. Beslissing kan ook strategisch zijn.


Dit is inderdaad het enige plausibele goede argument tegen Adelinde dat ik ook had bedacht.
Dat ze bang zijn voor de reactie van de rest vd wereld waarvan het overgrote deel niet zal weten wat er aan de hand is met Aqiedo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 09:26 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Volgens mij heeft Madeleine in aanloop naar dit WEG jaar zichzelf meer laten zien dan Adelinde. Moeite moet zich ook laten lonen, daarbij acht ik de kans dat Apache uitvalt best groot, maar chapeau dat ze het gaan proberen! Neem aan dat Adelinde wel meereist?

Ben gistermiddag opgehouden met kijken toen Madeleine begon. Maar ik vond Adelinde echt onwijs fijn rijden!!! Dit heb ik niet eerder van haar gezien.

Maar laten we niet vergeten dat het enge nekje van Aqiedo niet overal begrepen wordt. De open aanleuning die daar aanwezig is, wordt niet altijd als zodanig beoordeeld. Beslissing kan ook strategisch zijn.

Oh en team Anky? :') Goed geinformeerd joh! Chapeau!
Kur van Jill gemist zeker? Meer harmonie dan het hele WEG team bij elkaar...


Ook Sohnke Rotherbergen heeft gelest5bij Anky, toch het aanstormend talent van Duitsland :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 09:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 153 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen