Nederlandse paardensportteams FEI Wereldruiterspelen bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:37

Anoeska schreef:
Maar ik zou ook echt niet weten welke keuze de bondscoach dan had kunnen maken. Je kan eigenlijk de winnaars van de verschillende observatie wedstrijden niet thuis laten, ook al is het niet manier van rijden die de bondscoach voorstaat. Wat moet je dan?


Tsjah, ik denk niet dat iemand daar het antwoord op weet. Geen team afvaardigen is denk ik ook tegen de regels als je in voorgaande jaren zo hoog eindigde.

Maar dat zullen besluiten zijn die de KNHS moet nemen. Neemt niet weg dat de integriteit ver te zoeken is. Ik heb nog geen persbericht gezien waarin de bondscoach ook daadwerkelijk ergens kritiek op geeft in z'n algemeenheid. Neem aan dat er toch prima iets gezegd mag worden over de harmonie in z'n algemeenheid?


Heb we de indruk dat DW ook niet heeft gekeken naar de U25 rubriek vorige week, want daar zaten een heel aantal combinaties bij die wél die harmonie lieten zien.

Popstra
Berichten: 13752
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:48

Ik vind dat een bondscoach moet kijken naar resultaten van een ruiter op nationaal en internationale wedstrijden op flink niveau en of die stabiel zijn en dan over het laatste jaar of 2 jaar genomen.
Niet naar een paar verplichte observatie wedstrijdjes in eigen land waar ruiters gaan ,,strijden,, om een plek en die je normaal amper op internationale ,,spannende,, wedstrijden ziet en die daar al helemaal geen stabiele hoge scores rijden.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:52

Popstra schreef:
Ik vind dat een bondscoach moet kijken naar resultaten van een ruiter op nationaal en internationale wedstrijden op flink niveau en of die stabiel zijn en dan over het laatste jaar of 2 jaar genomen.
Niet naar een paar verplichte observatie wedstrijdjes in eigen land waar ruiters gaan ,,strijden,, om een plek en die je normaal amper op internationale ,,spannende,, wedstrijden ziet en die daar al helemaal geen stabiele hoge scores rijden.


Rotterdam is een internationale wedstrijd, en wordt niet beschouwd als een makkelijke arena om in te rijden geloof ik... Was ook een observatiewedstrijd...

En hoe ga je om met combinaties die dik scoren maar de afgelopen 2 jaar door blessureleed niet zijn gestart? Of paarden die recent succesvol zijn gestart op GP niveau?