Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotoverslag WK Jonge Dressuurpaarden, dag 3

 
Profiel   

bokt.nl
Dressuur
Door Tezzy


Gister was dag 3 van het WK Jonge Dressuurpaarden waarbij de kleine finale 6 jarigen, kleine finale 7 jarigen en de finale 5 jarigen werden verreden. Ook vandaag kon ik mijzelf niet opsplitsen en heb ik ervoor gekozen om een deel van de 7 jarigen te bekijken en uiteraard de finale 5 jarigen.

Bij de 6 jarigen zijn Total Hope (v Totilas) gereden door Pernilla Andrè Hokfelt, Atterupgaarfs Botticelli (v Benetton Dream FRH 1301) gereden door Severo Jurado Lopez en Diod (v Ampere) gereden door Yvonne Österholm door naar de finale.

Tijdens de 7 jarigen kwamen Lotje Schoots, Thalia Rockx en Adelinde Cornelissen aan start voor Nederland, helaas hebben zij zich niet meer gekwalificeerd voor een finale plaats.
Dat deden Valparaiso 2 (v Vitalis) gereden door Wolfgang Himsl, Brianna (v Bvlgari) gereden door Kira Wulferding en Nexolia Feodoro (v Furstenball) gereden door Simone Pearce wel.

[ img ]
Simone Pearce (AUS) met Nexolia Feodoro (Furstenball x Rosario 37)

[ img ]
Teia Hernandez Vila (ESP) met Romero de Trujillo (Enganoso v. x Cantaor)

[ img ]
Kira Wulferding (GER) met Brianna (Bvlgari x Rohdiamant)

[ img ]
Thalia Rockx (NED) met Golden Dancer de la Fazenda


De finale 5 jarigen was spannend te noemen. De ene topper na de andere superster verscheen in de ring.
De titel ging uiteindelijk naar Andreas Helgstrand met Revolution (Rocky Lee x Rouletto)
[ img ]
[ img ]

Tweede is geworden Matthias Alexander Rath met Destacado (Desperados x Londonderry)
[ img ]

En op de derde plaats vinden we Candy OLD (Sir Donnerhall x Fürst Heinrich) gereden door Eva Müller
[ img ]


Beste Nederlander was Imposantos (Wynton x Ips Krack C) gereden door Bart Veeze
[ img ]

Er kwam ook nog een onaangekondigde deelnemer in de ring....
[ img ]
[ img ]

Juliane Brunkhorst met Asgard’s Ibiza (Desperado x Jazz)
[ img ]

Simone Pearce met Lindballe’s Just Perfect (Johnson Tn x de Niro 6)
[ img ]

Jessica Michel Botton met Dorian Grey de Hus (Don Juan de Hus x Sandro Hit)
[ img ]

Emmelie Scholtens met Indian Rock (Apache x Vivaldi)
[ img ]

Nog 1 dag te gaan met de finale 7 jarigen, Inter1 Küren voor de Dressuurhengsten en de finale 6 jarigen :D

Gerelateerde berichten:
[VN] Fotoverslag WK Jonge Dressuurpaarden, dag 2
[VN] Fotoverslag WK Jonge Dressuurpaarden, dag 1
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 10:42 



 
Profiel   

Wederom bedankt!
Wat mij betreft had Revolution 1 plek lager mogen eindigen,vond er toch wel wat haperingetjes in zitten.
En Candy is echt mijn favoriet. Wat lichtvoetig en elegant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 11:36 



 
Profiel   

Zo knap hoe Tristan zijn paard keurig loopt terwijl hij er als een zoutzak en tegenwerkend op zit :D.

Verder, mooie foto's en ik ben echt weg van de schimmel Romero :+:. Dorian Grey de Hus mag bij mij afgeleverd worden, wat een mooi dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 11:45 



 
Profiel   

Lees net dat Glamourdale kampioen is :D.

Zooo'n gaaf paard :+:.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 13:06 



 
Profiel   

Hermes is derde bij de 6-jarigen. Wat er in eens met Henkie aan de hand was heb ik geen flauw idee. Hij liep goed en na dat akkefietje was er ook niets meer aan de hand. Heeft helaas wel zijn punten doen kelderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 18:03 



 
Profiel   

Ik vond die 'clinic' van Tristan ook echt super komisch haha. Maar wat een gaaf paard heeft hij zeg, die vind alles prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 18:08 



 
Profiel   

Holy Cannelloni wat een foto’s, wat een paarden! Bedankt voor het delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 19:29 



 
Profiel   

prachtige foto's van schitterende toppers!
En tristan.... hilarisch gewoon! GEWELDIG

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 19:38 



 
Profiel   

petraaken schreef
Hermes is derde bij de 6-jarigen. Wat er in eens met Henkie aan de hand was heb ik geen flauw idee. Hij liep goed en na dat akkefietje was er ook niets meer aan de hand. Heeft helaas wel zijn punten doen kelderen.


1 wissel staken, 2 andere wissels moeizaam, dan kelderen je punten enorm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 11:46 



 
Profiel   

Ik had werkelijk geen flauw idee waarom hij in de staak ging. Het was een prima proef tot dat moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 13:28 



 
Profiel   

petraaken schreef
Ik had werkelijk geen flauw idee waarom hij in de staak ging. Het was een prima proef tot dat moment.


Klopt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 13:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen