Matt Harnacke lanceert YouTube serie “Chasing the dream”

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Matt Harnacke lanceert YouTube serie “Chasing the dream”

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 10:58

Ik vind het een heel gave serie! Het is best wel een grote stap om op die leeftijd zo'n eind van huis te emigreren, en al helemaal met een paard erbij. Ik vind Matt daarnaast erg oprecht en sympathiek overkomen dus ik snap wel - naast zijn carrière als model - dat hij goed scoort op social media.

Britt daarentegen vind ik zelf 3x niks. Kan me nog herinneren dat ze drama had gemaakt omdat een andere youtuber een video had gemaakt over hetzelfde onderwerp dan haar. Die andere youtuber zou hun na-apen, zij waren de eersten etc. Heel naar vond ik dat om dat zo uit de hoogte op social media te gooien.

Maargoed, dit topic gaat niet over Britt inderdaad :D

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:02

Zeepsop schreef:
Ik gun het Britt van harte maar ik ergerde me ook aan het feit dat ze bij DWDD en Jinek mocht zitten om te praten over dr prestatie. Dan heb ik wel zoiets van mensen rustig aan. Veel kranten beweerde ook dat ze op het ‘echte’ NK Dressuur (dus subtop) ging rijden. Britt had dus ook niet even uitgelegd wat het verschil is tussen het NK Dressuur en de Hippiade.

Anyway, ontopic: Ik vind Matt een sympathieke jongen en ben benieuwd naar de serie. :)


Maar denk je dat de doelgroep van DWDD en Jinek het boeit dat er twee verschillende NK's zijn?

Ik heb hier eerst ook even over zitten denken hoor. Maar uiteindelijk is het in mijn ogen niet minder een NK dan het NK subtop. Het is gewoon het NK in haar klasse. Dat het uit traditie nog altijd 'Hippiade' heet, betekent niet dat het geen meting is tussen de besten in die klasse?

Daarbij, op het NK subtop wordt ook het ZZ-Zwaar, de LT en de GP verreden... Ook drie verschillende klassen. En voor het ZZ-Zwaar en de LT moet je ook gewoon via selectiewedstrijden een ticket zien te bemachtigen.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Matt Harnacke lanceert YouTube serie “Chasing the dream”

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:03

Net de eerste aflevering gezien en ik vind het leuk in elkaar gezet! Interessant om te zien hoe dat vliegen met paarden etc gaat, vind dit dan ook een stuk leuker om te kijken dan al die andere 13 in een dozijn vlogs over paarden :+ Volgde Matt ook al op Instagram en vind het een hele sympathieke jongen en ruiter :j

stellaxeva
Berichten: 25
Geregistreerd: 05-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 10:28

Captain schreef:
Wat een onaardige reacties zeg.. := Ik ken Matt persoonlijk en ik heb werkelijk nog nooit een lievere man ontmoet, en hij heeft ook nog eens het beste voor met zijn paard. (Wat ook nog eens een waanzinnig lief dier is) Wat makkelijk oordelen weer van achter de schermen vandaan.


Wat is hun relatie?

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Matt Harnacke lanceert YouTube serie “Chasing the dream”

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 10:50

Heb hem al een paar keer proberen kijken voor dit bericht, maar het trok me helemaal niet aan.