Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Doorgeefstokje van de maand september: APCIII

 
Profiel   

Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Overzichtsfoto meeting.

Het stokje was afgelopen keer bij bokker JPitty. Zij gaf het stokje door aan bokker APCIII. De nieuwsgierigheid was groot naar wie APCIII eigenlijk was. Hij heeft het stokje aangenomen en heeft hierbij de 10 vragen beantwoord. Waarom heeft hij zich geregistreerd op bokt en aan wie geeft hij het stokje door? Dat lees je in dit doorgeefstokje van de maand september!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Het begon allemaal in een ver en grijs verleden. En zoals vroeger nu eenmaal alles beter was, waren dus ook de 1-april grappen beter. Neem nu de Biks&Bytes dating grap van 2013...

Maar om een lang verhaal een klein stukje in te korten, zo rond de tijd van de derde Twokkers-meating (eerst vanwege een typfout, en daarna vanwege de bijbehorende BBQ en snaaierij al vrij snel omgedoopt van "meeting" tot "meating") kreeg ik het vriendelijke doch zeer dringende verzoek om me nu eindelijke eens op Bokt te registreren, omdat het anders zo lastig communiceren was.
Er werd continu in twee topics (op tweakers en op bokt) tegelijk gepraat, en dat was niet zo handig...
De bokt-leden konden wel direct in 't tweakerstopic posten, maar niet omgekeerd. In aanloop naar de Sinterklaaasmeeting besloot ik me toch maar hier te registreren, om in ieder geval te kunnen meelezen en PB's te kunnen krijgen. Ik wilde de lol namelijk niet missen...

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt
Nu kwam dus het volgende obstakel. Hoe kom je hier aan nuttige postst zonder zo ongeveer "ooit ook maar een paard van dichtbij gezien te hebben"? Enige creativiteit was dus nodig :+

Aangezien ik alleen verstand van technische dingen heb, besloot ik me maar krampachtig op alle posts met techische zaken te richten. Dat was de enige plek waar ik een kans had om mijn bokt-carriere te kunnen starten zonder direct (en waarschijnlijk keihard) door de mand te vallen.

Ik kwam een post tegen van iemand die problemen had met een 9V batterij. Dat was mijn kans! Een onderwerp waar ik tenminste iets op wist te antwoorden. Uiteraard een totaal kansloze opmerking, maar 't was on-topic genoeg om mee te moeten tellen. Het begin was er!

APCIII @ [VSW] Gallagher stroommeter geeft melding
Citaat
Je weet zeker dat de nieuwe batterij vol is? (Heb je een batterij-tester? - anders even met je tong voelen, als 't prikt dan is 'ie vol :P )

Een "nieuwe" batterij die jaren op de plank heeft gelegen is niet altijd betrouwbaar, vandaar ook de houdbaarheidsdatum op batterijen.

Als de oude batterij roestig was (of zelfs gelekt heeft), even controleren of de contactjes nog goed zijn.


Meelezen lukte me inmiddels, posten dus ook, maar tja... Echt snel ging het nog niet. Dat ondergedoken zitten ging een tijdje best goed, tot iemand me wist te spotten in het lijstje met "online bokkers" onderin het scherm, en dit fijntjes per PB kwam melden. _O-

Wat niet veel later werd gevolgd door een strenge toespraak:
Citaat
(...)
Ga nou snel een keer je 25 berichten halen dan kan je meekletsen!
(...)

Hierna moest ik toch maar eens wat meer gaan posten hier... ;)


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Als 10 extreem beschamend is, zou ik graag een 0 in willen vullen, maar dat mag blijkbaar niet :+

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk voornamelijk van de gezelligheidstopics en 1-april topicreeksen waar 't allemaal mee begon, dus ook twokkers, tellen-tot-poef, singles-topic.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Voornamelijk ontspanning en even gezellig bijkletsen met een leuke vriendengroep.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ik denk dat ik die nooit had. En anders heb ik 't zo ver weg weten te verdringen dat ik me er niet eens meer bewust van ben dat ik die ooit had. Inmiddels beschik ik bijvoorbeeld ook over een gezonde dosis hekel aan alles wat roze, glitters en strikjes bevat.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?

Die vind ik erg moeilijk. Ik plan nooit zo heel ver vooruit en heb niet echt grote idealen/vergezichten. Ik zie wel hoe 't loopt. Dat voorkomt ook een hoop teleurstelling als 't dan niet lukt :+
Maar een leuk huis met mooie tuin op een leuke locatie moet ooit toch wel haalbaar zijn, in combinatie met leuk werk natuurlijk. Want van dag in dag uit de hele dag maar stilzitten zul je ook niet echt gelukkig worden.
Een dagje in de tuin zitten vind ik trouwens heerlijk, en dan met fototoestel binnen bereik tuinvogeltjes spotten.

8. Jij bent hier gekomen via de Twokkers (Tweakers/ Bokt 1 april grap jaren geleden) en hebt volgens je profiel niet veel met paarden. Waarom heb je je dan toch geregistreerd op een paardenforum?
Hiervoor zou ik graag de organisatie van de Twokkers Meeting #1 en #3 de schuld willen geven. (bij nr. 2 was ik niet aanwezig :+ )
Ik heb daar een grote groep gezellige mensen ontmoet, met wie ik toch contact wilde houden. En dat ging hier nu eenmaal het beste :D.

Hoewel de groep in de jaren daarna wat uit elkaar is gevallen zien we elkaar toch nog regelmatig, zo organiseren we zo af en toe eens een bordspelletjesdag. Een van de laatste trends is dat de winnaar dan als straf "mag" onkruid wieden in de tuin van de organiserende bokker.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Aria_zz memberlist.php?mode=viewprofile&u=116355
(ik ken haar vanuit het 1-april topic maar we hebben elkaar nog nooit in 't echt ontmoet)

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ik vraag me af hoe het is om als Belgische op een NL-georienteerd forum rond te hangen. Bijvoorbeeld, merk je veel van cultuurverschillen/lompe Hollanders, ondanks dat de taal geen barriere vormt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 20:56 



 
Profiel   

Nou met z’n inmiddels 42.000 berichten heeft ie dat stille aardig ingehaald :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:01 



 
Profiel   

Leuk stukje APCIII!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:02 



 

Erg leuk doorgeefstokje Apc!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:03 



 
Profiel   

JPitty schreef
Leuk stukje APCIII!

Alleen jammer dat de journalist in kwestie me een I'tje afgepakt heeft :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:03 



 
Profiel   

In de 2e zin ik zie het ja... Dat moet hij/ zij maar even gauw goed maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:04 



 

Ik zie nu je mooie laars pas op de foto _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:05 



 
Profiel   

APCIII schreef
JPitty schreef
Leuk stukje APCIII!

Alleen jammer dat de journalist in kwestie me een I'tje afgepakt heeft :+

Nohhhh ik mis geen I hoor :oo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:07 



 
Profiel   

Bubblewrap schreef
Ik zie nu je mooie laars pas op de foto _O-

<3 *\o/*

Ja, kosten én moeite gespaard om er eentje op maat te maken :j :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:08 



 
Profiel   

Nayomie schreef
APCIII schreef
[…]
Alleen jammer dat de journalist in kwestie me een I'tje afgepakt heeft :+

Nohhhh ik mis geen I hoor :oo :D


Nee, jij niet... Maar ik was er wél een paar verspreid in 't artikel kwijt _O-


Laatst bijgewerkt door APCIII op 05-09-18 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:10 



 
Profiel   

Leuk stukje APCIII.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:10 



 
Profiel   

Heel grappig dat er nog steeds Twokkers blijven hangen... misschien toch maar een echte Biks & Bytes opzetten. Wie weet wat dat nog oplevert :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:11 



 
Profiel   

Siersma schreef
Leuk stukje APCIII.

Dank je :)


Prrrr schreef
Heel grappig dat er nog steeds Twokkers blijven hangen... misschien toch maar een echte Biks & Bytes opzetten. Wie weet wat dat nog oplevert :))

_O- Het schijnt dat de meetinglocatie inmiddels wat beter ingericht is op 't ontvangen van gasten, dus ga je gang :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:14 



 
Profiel   

Mag ik me aanmelden als organisator van een bordspelletjesavond/dag.....heb nog wel het een en ander aan onkruid staan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:16 



 
Profiel   

lizy29 schreef
Mag ik me aanmelden als organisator van een bordspelletjesavond/dag.....heb nog wel het een en ander aan onkruid staan :+


Ik denk dat je in de rij moet gaan staan dan, want al is deze tuin is inmiddels niet meer relevant,
[ img ]

Het schijnt dat de nieuwe tuin van die bewoners nog wel wat werk kan gebruiken :+
(al zijn er al wel archeologische opgravingen uitgevoerd die wat straatwerk zichtbaar gemaakt hebben)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:19 



 
Profiel   

Arie, je stelt me teleur! :+ Ik had op een hele andere foto gerekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:20 



 
Profiel   

APCIII schreef
lizy29 schreef
Mag ik me aanmelden als organisator van een bordspelletjesavond/dag.....heb nog wel het een en ander aan onkruid staan :+


Ik denk dat je in de rij moet gaan staan dan, want al is deze tuin is inmiddels niet meer relevant,
[ [url=m/rIFPsU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het schijnt dat de nieuwe tuin van die bewoners nog wel wat werk kan gebruiken :+
(al zijn er al wel archeologische opgravingen uitgevoerd die wat straatwerk zichtbaar gemaakt hebben)


Nou toevallig ken ik die tuin en ook de nieuwe tuin en die was de laatste keer dat ik hem zag inderdaad wel een ietwat overgroeid :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:26 



 
Profiel   

Palmera schreef
Arie, je stelt me teleur! :+ Ik had op een hele andere foto gerekend!


Tja, ehm… Jullie foto-complot-organisatie was niet snel genoeg voor de deadline-datum van dit stukje O:)


lizy29 schreef
[…]

Nou toevallig ken ik die tuin en ook de nieuwe tuin en die was de laatste keer dat ik hem zag inderdaad wel een ietwat overgroeid :+

Ik had al zo'n vermoeden, dus vandaar ook precies die foto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:39 



 
Profiel   

Leuk stukje Arie!
En met de mooie laarzen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:47 



 
Profiel   

Ja, die laars in de profielfoto snap ik nu ook beter (na de foto ingezoomd te hebben).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:50 



 
Profiel   

Nee Arie, wij waren snel genoeg. Ik zou je in een week fit en slank trainen en uithongeren en ondertussen zou Natas Babs wassen en zadelen en Sanne een broek uitzoeken.

Wíj waren op tijd. Maar jij verstopte je. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:51 



 
Profiel   

Dan denk ik dat ik de ongeopende envelop met uitnodiging van 't BBQ-feestje bij Sanne per ongeluk met een stapel folders bij 't oud papier heb weggegooid -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 21:54 



 
Profiel   

Leuk stukje Arie
Waren natasja en Sanne van plan je te veranderen in de prins op het witte paard..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-18 23:40 



 
Profiel   

mala26 schreef
Leuk stukje Arie
Waren natasja en Sanne van plan je te veranderen in de prins op het witte paard..

Ja, want ze maakten zich zorgen over de foto die bij dit topic én in m'n profiel moest _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 00:00 



 
Profiel   

Hé das mijn tuin. _O-

En de uitnodiging om de “prinsen” foto te maken op mijn paard staat nog steeds.


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 00:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen