Nieuw concept Horse Event schot in de roos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:45

friendly schreef:
Gewoon een kinderdag net als jumping Amsterdam. Denk dat dat goed zal werken.

slim! :j

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:46

leeneliefje schreef:
SayaJones schreef:
Ik heb een hele hoop bekende mensen gezien op HE, Jesse Klaver dan weer niet :D :))

Die van vrijheidsdressuur toch? Of ben ik nou in de war


Jesse Drent.

Jesse Klaver is een politicus :D

Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:46

Jesse Klaver is een politicus, zullen geen hordes kids op af rennen verwacht ik :D Jij bedoelt Jesse Drent. :j

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: Nieuw concept Horse Event schot in de roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:52

hahaha. Nu voel ik me echt oud

LadyUrsyJarig

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:00

Ik snap de parkeerproblemen niet echt. De organisatie weet hoeveel mensen er komen en kunnen dus een prima schatting maken van het aantal auto's dat daarbij verwacht kan worden. Het lijkt me dat je bij zulke aantallen toch in overleg met de gemeente gaat om goede aan- en afrij routes te maken. Als je bij festivals of zo gaat kijken komen er ook hele stromen mensen op af. Hier in de buurt sta ik er dan altijd van te kijken hoe goed alles is geregeld. Weilanden (met evt rijplaten) voor de auto's, pendelbussen die goed en snel op en neer rijden. Moet toch niet zo moeilijk zijn.

Als je mensen uitnodigt (middels dure kaartjes), moet je toch ook zorgen dat ze er kunnen komen. Zou wat zijn als je bij een wedstrijd van Ajax pas na twee uur zoeken naar een parkeerplek binnen bent. Hoor je nog net het eindfluitje.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:40

Ik denk dat het parkeerprobleem vooral is geweest omdat je van te voren een parkeerticket kon kopen/ter plaatse bij de 'verkeersregelaar'.
Dat kost per auto toch gauw een minuut of 2/3, ruim gerekend aangezien vast niet elke automobilist keurig het ticket bij de hand had of contant gepast geld.

In Deurne/Ermelo kocht je het parkeermuntje op HE zelf. Dus dan kon je gewoon 'doorgassen' tot je parkeerplaats, moest je wellicht even in de rij staan voor je muntje,.. en met uitrijden was het afgeven en klaar.

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Nieuw concept Horse Event schot in de roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:56

Zondag deden ze dat inderdaad ook, stond er een standje om je uitrijkaart te kopen.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Nieuw concept Horse Event schot in de roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:03

Lag niet zozeer aan de uitrij kaart, maar feit dat er maar 1 uitgang was en mensen die dichtbij de uitgang stonden steeds voor gingen waardoor de mensen die verst van de uitgang stonden met geen mogelijk heid eruit konden, ja pas na 1-1.5 uur wachten tot vrijwel de hele parkeerplaats leeg was.
Er wat totaal geen regeling van parkeer wachters, ja 5 van de 6 die uit hun neus aan het eten waren en eentje die de kaartjes aan het scannen was.

Mensen gaan nou eenmaal vrijwel zelfde tijd weg en dat hoor je goed geregeld te hebben

ingvdh

Berichten: 6371
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:29

leeneliefje schreef:
SayaJones schreef:
Ik heb een hele hoop bekende mensen gezien op HE, Jesse Klaver dan weer niet :D :))

Die van vrijheidsdressuur toch? Of ben ik nou in de war


Jesse Klaver is van de politiek, Jesse Drent van de vrijheidsdressuur :D

SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:19

Tazzey schreef:
De omgeving is een iets andere menig toegedaan.

_O-

sterkte !

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:40

Ryder schreef:
Een Penny-dekbed voor een tientje vond ik best wel een koopje :))

Maar idd de prijzen voor het eten :oo en mij viel ook op dat er bijv amper halsters te koop waren. Alleen leren halsters, en dan 1 stand met cheap ass halsters in de kas. In een normale prijscategorie was er weinig, of anders iig moeilijk vindbaar.


Huh! Ik heb 3 halster stands gezien 1 met duurder er veel leer, 1 met diverse bling en kleuren en 1 met leuke afbeeldingen. Daarnaast diverse stands die ook halsters verkochten. Ik heb zondag nml speciaal halsters geshopt