Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuw concept Horse Event schot in de roos

 
Profiel   

persbericht
Overige

[ img ]
Alizee Froment op Horse Event 2018 Foto door aniek1985

De zeventiende editie van Horse Event stond in het teken van vernieuwing: een nieuwe locatie én indeling moesten paardenliefhebbers uit alle hoeken van het land een onvergetelijke dag bezorgen. De vier gebieden op het terrein werden door de 42.500 bezoekers massaal bezocht; rondom de pistes hingen ze met de benen buiten. Zo wisten de Franse Grand Prix-amazone Alizée Froment en tevens uit Frankrijk afkomstige Pierre Fleury jong en oud kippenvel te bezorgen met hun adembenemende shows. Dressuurkoningin Anky van Grunsven trok ook enorm veel bekijks; de tribunes zaten afgeladen vol.

Opvallend blijven de horde jonge fans die vooral op de Jeugd Area afkwamen om hun idolen te ontmoeten. YouTube-iconen Britt Dekker, Matt Harnacke, Jesse Drent, Eva Roemaat en Feline de Jonge vervulden de droom van vele jonge paardenmeisjes en -jongens door handtekeningen uit te delen, met ze op de foto te gaan en interactieve shows te verzorgen. Op de Ondernemersbeurs spraken prominente sprekers van buiten de paardenwereld de bezoekers toe. WK-scheidsrechter Björn Kuijpers hield een inspirerend betoog over sport en ondernemerschap voor 600 Hippische Ondernemers. Datzelfde deed voetbaltrainer Foppe de Haan voor 350 instructeurs. Oud Studio Sport-anchor Annette van Tricht sprak voor een vol auditorium over de positionering van de paardensport. Ook een bijzonder moment was de ondertekening van het herziene Keurmerk Paard en Welzijn, dat nader werd toegelicht door Prof. Dr. Marianne Sloet van Oldruitenborgh-Oosterbaan.

Naast een uitgebreid programma in vier pistes en drie congreszalen werden ook de 200 stands op de beursvloer massaal bezocht, die meer dan ooit enorme hoeveelheden ruitersportartikelen en toebehoren verkochten. Diverse standhouders waren op zaterdag al grotendeels uitverkocht.

Horse Event blijft ook de komende jaren bij Expo Haarlemmermeer. Belangrijk verbeterpunt is dan de in- en uitstroom van de bezoekers; zij stonden al direct bij opening massaal aan de poort. In combinatie met een ongeval op de aanrijroute veroorzaakte dit vooral op zaterdag flinke vertraging op de toegangswegen. Het positieve gevoel overheerst echter bij organisator Gijs Bartels: “Eenmaal op het terrein genoten de bezoekers zichtbaar, en de standhouders en sponsors deden goede zaken. Daar doen we het voor!” Burgemeester Onno Hoes ontving het evenement met open armen. Als paardenliefhebber genoot hij onder andere van de clinic van dressuurtrainster Tineke Bartels, waar hij in het verleden ooit zelf les van had.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:59 



 
Profiel   

De omgeving is een iets andere menig toegedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 22:29 



 
Profiel   

Tazzey schreef
De omgeving is een iets andere menig toegedaan.


_O-


Gelukkig voor de omgeving is het maar eens per jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 22:33 



 
Profiel   

Ik ben wel positief. Ruimer opgezet met minder bottlenecks op het terrein. Een event dat meegroeit met de tijd: nieuwe dingen en oude klassiekers. Veel meer eetstandjes en plek om te zitten. Voor standhouders goed geregeld.

Er is zeker ruimte voor verbetering, maar algemeen vond ik het weer erg goed (ik was er 3 dagen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:19 



 
Profiel   

Wij zijn vrijdag geweest. Maar de locatie is ruimer meer wc en meer eet tentjes verder vond ik het tegen vallen. Bitloos rijden zoals het programma aangaf was eigenlijks vrijheids dressuur. Cross vs dressuur???? Was geen cross bij. Beetje jammer.
Parkeren volg je de bordjes naar een verkeerd parkeer terrein die onbemand was. Gebeld, zou een bus komen even gewacht maar toch de auto maar in dit duurde te lang. Toen naar de andere parkeerplek. Mm mm als hier ook veel regen valt sta je ook vast. De hoeveel heid/ diversheid aan kraampjes viel tegen. Stond een halve rodeo paard waar je niet op mocht en zag gister foto met een eenhoorn waar ze op zaten. Waarom dan wel en niet op de vrijdag. Erg jammer je betaald het zelfde als zaterdag en zondag maar er is minder.
Denk niet dat ik er nog eens kom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 05:35 



 
Profiel   

Hylkje schreef
Wij zijn vrijdag geweest. Maar de locatie is ruimer meer wc en meer eet tentjes verder vond ik het tegen vallen. Bitloos rijden zoals het programma aangaf was eigenlijks vrijheids dressuur. Cross vs dressuur???? Was geen cross bij. Beetje jammer.
Parkeren volg je de bordjes naar een verkeerd parkeer terrein die onbemand was. Gebeld, zou een bus komen even gewacht maar toch de auto maar in dit duurde te lang. Toen naar de andere parkeerplek. Mm mm als hier ook veel regen valt sta je ook vast. De hoeveel heid/ diversheid aan kraampjes viel tegen. Stond een halve rodeo paard waar je niet op mocht en zag gister foto met een eenhoorn waar ze op zaten. Waarom dan wel en niet op de vrijdag. Erg jammer je betaald het zelfde als zaterdag en zondag maar er is minder.
Denk niet dat ik er nog eens kom.


Bedoel je de cross vs dressuur van jill en jordy? Jordy is namelijk paar dagen van te voren van een ladder afgevallen en heeft een zware hersenschudding dus dan is het logisch dat er geen cross is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 05:40 



 
Profiel   

xxxmh schreef
Hylkje schreef
Wij zijn vrijdag geweest. Maar de locatie is ruimer meer wc en meer eet tentjes verder vond ik het tegen vallen. Bitloos rijden zoals het programma aangaf was eigenlijks vrijheids dressuur. Cross vs dressuur???? Was geen cross bij. Beetje jammer.
Parkeren volg je de bordjes naar een verkeerd parkeer terrein die onbemand was. Gebeld, zou een bus komen even gewacht maar toch de auto maar in dit duurde te lang. Toen naar de andere parkeerplek. Mm mm als hier ook veel regen valt sta je ook vast. De hoeveel heid/ diversheid aan kraampjes viel tegen. Stond een halve rodeo paard waar je niet op mocht en zag gister foto met een eenhoorn waar ze op zaten. Waarom dan wel en niet op de vrijdag. Erg jammer je betaald het zelfde als zaterdag en zondag maar er is minder.
Denk niet dat ik er nog eens kom.


Bedoel je de cross vs dressuur van jill en jordy? Jordy is namelijk paar dagen van te voren van een ladder afgevallen en heeft een zware hersenschudding dus dan is het logisch dat er geen cross is.


Dat hebben wij niet gehoord. Dan mogen ze het geluid wat beter maken als ze dat vertelde want af en toe verstond je er niks van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 06:00 



 
Profiel   

Ik heb gister een heerlijke dag gehad! Super in de watten gelegd als VIP veel gezien weer. Enige minpuntje was het geluid. Vooral bij de sportring was veel niet te verstaan, pas bij Anky en Tineke ging t geluid harder. Was Anky goed verstaanbaar en tineke minder

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 06:11 



 
Profiel   

Ik ben zelf dit jaar niet geweest. Maar hoor toch om me heen alleen negatieve reacties tot nu toe, over het parkeren, de lange rijen overal. Weinig plek bij sommige pistes. Geluid in de kas. Warm doordat het dus idd in een kas is. Op de vrijdag veel minder clinics, en stands tov de andere dagen terwijl je wel de volle mep betaalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 06:27 



 
Profiel   

Hylkje schreef
Dat hebben wij niet gehoord. Dan mogen ze het geluid wat beter maken als ze dat vertelde want af en toe verstond je er niks van.


Ik kon jill zaterdag goed verstaan. Het stond trouwens hier ook op de voorpagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:03 



 
Profiel   

Ik ben gematigd positief. Wij waren zondag heel vroeg gegaan en hadden eigenlijk geen last met parkeren. Een beetje wat filefvorming voor het parkeerterrein, wat vlak bij de ingang lag.

Het geluid uit de Pennypiste was af en toe storend.

De clinics vond ik erg tegen vallen. Ik heb bij de dressuurclinics en de BBB weinig happy atletes gezien.
Bij de BBB ben ik zelfs weggelopen. Volgend jaar Rien vd Schaft eens uitnodigen?

Weinig echt leuke kledingwinkeltjes maar wel veel op voer gericht.

Ik miste ook de clinics van bv Emiel Voest, wat voorheen in de NH piste werd gehouden. Dat vond ik jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:08 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik ben zelf dit jaar niet geweest. Maar hoor toch om me heen alleen negatieve reacties tot nu toe, over het parkeren, de lange rijen overal. Weinig plek bij sommige pistes. Geluid in de kas. Warm doordat het dus idd in een kas is. Op de vrijdag veel minder clinics, en stands tov de andere dagen terwijl je wel de volle mep betaalt.


Er waren voldoende clinics op vrijdag maar inderdaad de bekendere namen zijn voornamelijk op zaterdag en zondag, dat is wel jammer, maar ook al een aantal jaar een feit en het lijkt dat de vrijdag steeds minder aandacht daarin krijgt van de organisatie.

Voordeel van de vrijdag is dan wel weer dat het rustig is, je makkelijk kan shoppen en je nergens in de rij staat. Ik heb niet gemerkt dat er lege stands waren vrijdag en het lijkt me sterk dat de organisatie er voor za en zo een stel stands bijgebouwd hebben.


Parkeren was even een gedoe omdat het aangewezen parkeerterrein nog leeg was en er geen parkeerwacht/pendelbus waren. Wij zijn teruggereden naar de expo zelf en konden daar zo parkeren na wat onduidelijkheden want de parkeerwachten waren niet echt op de hoogte hoe alles werkte. Mijn parkeerkaart is dan ook niet gescand.

Maar in Deurne en Ermelo hebben we (ook op de vrijdag) giga in de file gestaan bij het terrein afrijden, nu nergens last van, terwijl we tegelijk met heel veel anderen aan het einde van het programma weggingen. Dat was dus positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:09 



 
Profiel   

Ik ben zondag geweest. Ik vond het tegenvallen helaas. In de kas werd het heel benauwd, en ik kreeg mega hoofdpijn door het galmen van het geluid in de kas! Heb geen show kunnen bekijken omdat het afgeladen druk was bij de pistes.
Jaren geleden ben ik een paar keer geweest en toen vond ik het veel leuker dan nu.
Zal er volgend jaar niet nog een keer heen gaan als het op deze locatie is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:26 



 
Profiel   

Precies, het werd ook erg warm in de kas. De ruiters liepen ook aardig rood aan.

En er waren echt te weinig toiletten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:27 



 
Profiel   

Ik denk ook dat het geluid in de kassen wel echt een goed evaluatie punt is. Vond het daar vrijdag inderdaad ook al warm, laat staan in de drukte zaterdag en zondag. De ruimte hoe het opgezet was vond ik super! We begrepen ook dat er zelfs meer stands waren dan afgelopen jaren (alleen door de ruimte toonde het minder).

Toiletten vond ik juist goed geregeld, maar ik ging steeds links achterin en daar kon ik praktisch iedere keer zo doorlopen. Waren er echt veel daar. Ook schoon, alleen was zondag het water van veel kraantjes op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:31 



 
Profiel   

Tazzey schreef
De omgeving is een iets andere menig toegedaan.

Is er een mogelijkheid voor 'de buurt' en alle andere mensen die minder positief zijn om hun feedback/suggesties ter verbetering door te geven? Want via een online forum zal dit nergens terechtkomen, en is dit artikel vooral een mooi staaltje zelfverheerlijking cq. reclame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:34 



 
Profiel   

Leo schreef
Ik denk ook dat het geluid in de kassen wel echt een goed evaluatie punt is. Vond het daar vrijdag inderdaad ook al warm, laat staan in de drukte zaterdag en zondag. De ruimte hoe het opgezet was vond ik super! We begrepen ook dat er zelfs meer stands waren dan afgelopen jaren (alleen door de ruimte toonde het minder).

Toiletten vond ik juist goed geregeld, maar ik ging steeds links achterin en daar kon ik praktisch iedere keer zo doorlopen. Waren er echt veel daar. Ook schoon, alleen was zondag het water van veel kraantjes op.


Kan je es foto materiaal sturen hoe het geluid was geplaatst in de kas ?
Dan kan ik wellicht vanuit vakgebied je advies geven.
Of jullie huren een bedrijf in wat wel expertise heeft op dit vlak. :+

Niet nodig, er is genoeg foto materiaal: lovelyfiefy @ [HE] Koekeroekus & Lovelyfiefy @ Horse Event
Om te zien wat er mis gaat in deze glas omgeving


Laatst bijgewerkt door Peetstap op 17-09-18 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:35 



 
Profiel   

Ik niet, ik ben maar een vrijwilliger bij de Bokt stand (en vanuit Bokt dus coördinator, denk dat mijn ondertitel wat verwarrend is :o )
Het evenement wordt georganiseerd door Academy Bartels dus zij regelen locatie en geluid (of besteden het uit).

@Hilli; er is een info@ e-mailadres van Horse Event, allicht kun je daar je suggesties heen sturen?


Laatst bijgewerkt door Leo op 17-09-18 07:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:37 



 
Profiel   

He2018 wat een slecht georganiseerd penny evenement is het geworden, clinics op kinder niveau geen ruimte voor diepere materie.

Voor volgend jaar graag betere informatievere clinics, de enige echt boeiende clinic was de men clinic over 't opleiden van een aangespannen paard in de recreatie piste

Penny piste overheerste of was onverstaanbaar op de rest binnen, en al die verschrikkelijke meet en greets van mij mag 't echt weg blijven.
En anders voor volgend jaar penny en meet en greet zooi, ergens in een uithoek van He zodat je geen last heb van hordes penny' s.

T honden gedeelte was ook geen bal aan, of volgend jaar weg laten of meer uit halen.
want er is zoveel meer dan een ras hond, laat b.v agility zien etc etc..

Laten we het maar niet over het parkeren hebben, wat een drama dit weekend al dan niet de kosten Ala 10 euro

Zo gaaf die longen etc maar Duitse info?? Ik miste bij sommige dingen echt Nederlandse info.

Laten we het ff hebben over dat 't nergens gaat over gewoon blootsvoets paarden, zelfs bij de been problemen overal ijzer stukken onder te zien.

Ongeïnteresseerde stand lieden, waarvan 1 't zelfs presteerde om niks van 't product af te weten wat tie verkocht
Waarbij 't was na een vraag, hier is 't informatie boekje daar staat alles in :=

Nee al met al 1x en nooit meer jammer van wat horse event ooit was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:40 



 
Profiel   

Doe mij maar weer een combi van Ermelo/Deurne!! Dit was echt mijn minst leuke jaar HE, en dan kom ik er toch al sinds 2007...

Als eerste het parkeerdrama, gelukkig stonden wij om 10:00 al binnen maar wat een flop voor iedereen die daar 3u heeft gestaan.

Grote hal met stands voelde heel commercieel aan, gezellige sfeer totaal niet te proeven! Bovendien véél minder stands dan voorgaande jaren en ik miste echt die grote tent met ruiterspullen... Die voorgaande jaren altijd bij de hoofdpiste stond.
Qua ruiterspullen ook niet echt trends voor de winter, gewoon opruiming van de oude collectie.. Jammer. :Y)

Programma is ook niet meer wat het geweest was, veel herhaling en imo te weinig pistes.
Penny piste al helemaal een drama :wow: Ik hoor daar helemaal niet meer thuis hoor maar had 1 show wel op m'n programma staan. Vergeet het maar, tribunes overvol en er was geen enkele andere mogelijkheid om gewoon vanaf de grond te kijken..

Wel een pluspunt voor de vele eetgelegenheden dit jaar. Waar je vorig jaar rond etenstijd nog een uur in de rij stond voor een frietje, was je nu in een kleine 20min aan de beurt. En je had een zitplaats. :D
Hamburgers €6,50 echt veel te duur voor wat je kreeg :+ en bovendien nog ijskoud ook. Kregen we een nieuwe, net uit het vet.. lauwwarm. :')
Gelukkig had de kassadame een foutje gemaakt met aanslaan waardoor we maar 3,50 p.s. betaalden. Was ook echt geen euro meer waard.

En wat ik al helemaal niet begreep, al die merken en troep die geen r*eet met HE of paarden te maken hebben..?

Wel voldoende en redelijk schone WC's dit jaar. Stonden ook lekker dichtbij geparkeerd, nog geen 5 min. lopen.

Ik hoop dat dit een mooi leerjaar is geweest voor HE en dat ze de tips en tops meenemen voor volgend jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:05 



 
Profiel   

Ik zeg ook geef mij maar ermelo en stop dan maar minder poppetjes op het terrein.

Het was onwijs druk en bloedheet in die hal. Het was voor ons niet logisch opgezet. Wat niet goed duidelijk te krijgen waar we nou heen moesten voor welke piste en anders was het een flink eind lopen waarbij je nog over de hoofden van mensen heen moest walsen bijna. 0.0 ruimte tussen de stand waar iedereen in de rij stond en daarnaast de ringen (buiten). Parkeren ging voor ons goed. We waren vroeg en gingen bij 17u al weer weg om de file te voorkomen en hadden t ook wel gezien.

Pennypiste was onmogelijk om bij te komen. Gooi zo’n alizee samen met de fransman in een grotere piste waar je omheen kan staan.

Verder geeft de knhs locatie meer het paardenevenement gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:12 



 
Profiel   

Wij hadden geen vergelijkingsmateriaal, dit was onze eerste keer horse event. En mijn dochter van 10 was mee, dus inderdaad andere doelgroep. Maar wij hebben genoten. De shows van Pierre Fleurie vonden we erg mooi! Op zondagochtend hebben we hem in de sportpiste zijn ochtendtraining zien doen. Ook genoten van Tineke Bartels, zij deed het erg leuk/komisch.
Wij hebben echt genoten van de shows! Alizee was ook erg mooi om te zien!

Wij zijn twee dagen geweest, zaterdag en zondag. Het was 1,5 uur rijden en i.v.m. de drukte zijn we bewust heel vroeg weggereden. Zowel zaterdag als zondag stonden we binnen 10 min. op de parkeerplaats vlak bij de ingang.
Zaterdag reden we 9:10 het terrein op zonder file o.i.d. Ik hoorde dat er 10 min. na ons blijkbaar wel een chaos op de weg was. Dus zondag nog wat eerder vertrokken en toen stonden we om 9:00 op de parkeerplaats en toen was het nog erg rustig.

Wegrijden zaterdag ging erg soepel. Gisteren bijna 40 min. stilgestaan. Maar ach een leuke dag gehad, iedereen gaat toch tegelijk weg ondanks dat ze 30 min. langer open bleven.
Je kunt je dan erg gaan ergeren en boos worden of gaan klagen of gewoon gezellig nakletsen over de dag en wat drinken en gewoon even wachten. Toen we eenmaal gingen rijden, waren we ook zo het terrein af.

Gisteren heb ik gratis kunnen parkeren :P Zaterdag had ik een los kaartje gekocht, dat je achter je ruit moest leggen. Zondag kocht je niet bij het opgaan van het parkeerterrein je kaartje, maar moest je binnen een uitrijkaartje kopen.
Exact hetzelfde kaartje dat al achter mijn ruit lag van de dag ervoor. Ik ben netjes gaan vragen of er een dag op vermeld staat en aangegeven dat het zo wel erg makkelijk gemaakt wordt om het ticket 2 dagen te gebruiken.
Ze kon er om lachen en omdat ik zo eerlijk was, gaf ze gewoon aan dat ik gewoon dat ticket nog een keer mocht gebruiken als uitrijticket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:19 



 
Profiel   

Was voor mij ook de eerste keer HE. Mocht meedoen aan de clinic horse agillity echt super leuk! Daar geen dingen op aan te merken.

Jammer dat het een groot drama was met parkeren. Werden eerst vlakbij gezet, mochten we niet staan omdat er vrachtwagens langs moesten. Kon makkelijk maar goed, dus pony al uit de trailer. Kon ik helemaal naar voren lopen voor de bandjes. Pony bij pa gedumpt die gelukkig dichtbii stond. Anders was ik gewoon met pony enal naar binnen gelopen! En toen kon ik weer helemaal van voren naar de piste lopen met een stuiterende Shetlander die blij was na drie uur op de trailer zijn beentjes te mogen strekken. Al met al aangekomen iets te laat helaas, wat mij opviel er stonden ook normale auto's op de parkeerplek waar trailers en vrachtwagens stonden. Als ze die hadden geweerd was er weer wat meer ruimte.

Een kennis die meedeed met haar groninger had de bandjes via de post gekregen. Waarom de clinic deelnemers niet? Jullie hadden mijn adres en alles kleine moeite om op te sturen en daarna melden in de bokt lounge

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:39 



 
Profiel   

Wij zijn zondag geweest. Gelukkig geen problemen met parkeren gehad. Konden zo doorrijden en dichtbij parkeren waar we zo de hallen in konden wandelen. Ook de terugweg konden we zo het terrein afrijden. We waren er rond 11 uur en ging rond 17 uur weer weg.

We hebben veel clinics kunnen bekijken en lekker rond gewandeld. Het enige nadeel was de warmte binnen door het kaseffect door al het glas. Daarom hebben we lekker buiten de clinics bekeken, lekker koel. Alleen binnen gelopen om de stands te bezoeken. De enorme toename van kinderen is wel erg opvallend (en jammer) maar al met al een gezellige dag gehad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:50 



 
Profiel   

Wij waren gister op tijd en stond voor de deur. Bii het wegrijden ook geen problemen gehad. De show van Tineke en Ankie vond ik niet zo, kwam in mijn ogen wat knullig over. Ankie heb ik trouwens nog nooit op een evenement zien rijden. Had leuk geweest als ze bijv een kür op muziek had gereden. De Penny piste was duidelijk aanwezig en de daarbij horende Penny's ook. Het wemelde echt van de kleine meisjes. Ik miste ook standjes met veel paardenspullen. Decathlon had een grote stand maar niet echt mijn dingen zeg maar. Veel dingen van het duurdere segment of heel veel van hetzelfde. Ik had meer show verwacht. Zoals bijv het mennen, daar ben ik fan van, maar als je wat wil laten zien is het leuk als er marathonhindernissen staan of een vaardigheidsparcours. Het 10 jarige Westernmeisje ook heel leuk maar idd miss hien leuker met wat tonnen, of menselijke koeien oid. Meer echt een showelement. Wel veel eet en drinkgelegenheden maar €3,- voor een minipatatje vonden wij best prijzig. Toiletten waren er genoeg maar veel mensen gingen naar de meest gecentreerde bij de ondernemershal ernaast. Terwijl er meer waren, ook verdekt opgestelde. Mijn zoon was op de unicorn geweest waar een lange rij voorstond. Sommige kids hielden zich vast aan de hals van het paard en bleven dan langer zitten. Mijn zoon vond het iig leuk om te doen. Fokkerijwereld zag er gezellig uit en ook onbekendere rassen kwamen eens aan bod zoals Shagya Arabier en Kaspische pony. Geluid in de kas idd slecht te verstaan. Britt Dekker stond ook op een podium maar was onverstaanbaar. Stonden wel veel kids omheen maar geen idee waar het om ging. Bij de bixie stand wemelde het ook van de kinderen die over de kussens rolde of op de speelpaardjes zaten. Vroeger heb ik eens een vrouw er gezien uit Engeland van Chariots of fire, die had allemaal opvangpony's en daar deed ze nu van alles mee. Zij was echt prettig gestoord! Maar wat een entertainment was dat zeg! Helaas heb ik haar nooit meer ergens gezien. Het was leuk, maar meer echt show had ik leuker gevonden. Slecht parkeerbeleid en file heb ik gelukkig niks van meegekregen. Wat ik wel aso vond is dat er voor de ingang idd een enorm lange rij stond, ik stond vrij vooraan, en toen de deur openging kwam er beweging in alleen mensen die net van het parkeerterrein aan kwamen lopen voegden gelijk voorin de rij. In eerste instantie leek het of ze tegengehouden werden door personeel maar dat liep snel weg. Dat vond ik echt sneu voor de mensen die al een half uur achter in de rij stonden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen