Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:19

Zeker heel naar..
Hopelijk komt het goed met alle betrokkenen..!

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:36

Sterkte voor alle betrokkenen.
Hopelijk hoor je gauw meer Nelske164, al die onzekerheid is ook helemaal niets.

nelske164

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:54

FrNo schreef:
Sterkte voor alle betrokkenen.
Hopelijk hoor je gauw meer Nelske164, al die onzekerheid is ook helemaal niets.


Het gaat naar omstandigheden goed met haar en haar tante. Ze moet wel blijven vannacht, dus ik ga haar straks eventjes opzoeken.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:57

Gelukkig...

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:00

Pfff gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.... Beterschap!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:26

Cayenne schreef:
speedfiets_2 schreef:
In vaart minderen geef ik je groot gelijk! Maar de parallel weg (de graafsebaan) stopte mensen om de haverklap om even te kijken. Dan vind ik het wel een ramptoeristfile. Mensen parkeerde ook hun auto spontaan op de weg. En dat vind ik dan weer levensgevaarlijk.


Dat zagen wij laatst ook. Ongeluk op de andere baan (tegenovergestelde rijrichting) en mensen stopten om over de vangrail te klimmen en te gaan filmen 8)7
Je zult er maar in de kreukels liggen! (of nog erger).


En dan nog beter: de foto's op fb posten en zeggen dat er doden zijn... waarop de familie, onwetend, de foto ziet en de auto herkent -:(-

Onlangs in België gebeurd, gelukkig waren er geen doden. De politie was - terecht - razend.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:32

Daar hebben ze onlangs in - ik dacht - Duitsland een filmpje over gemaakt he.

enjoymyhorse
Berichten: 757
Geregistreerd: 26-04-18

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:44

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat.

En die foto's posten voordat de familie op de hoogte is doet de krant zelfs ook.
Belachelijk maar het gebeurt wel.

karijn

Berichten: 5404
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:36

Het was vanochtend voor het ongeluk al abnormaal drukker daar dan ik gewend ben. Ik heb het busje gezien op de weg terug van mijn afspraak, dat is echt een nare klap geweest.
Gelukkig is het naar omstandigheden goed afgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:13

Hopelijk herstellen beide slachtoffers. Heftig ongeval! Sterkte voor hen :(:)

Nelske, knuffel :(:)

Er is een reden waarom ik nooit op internet kijk als ik een 'melding ongeval' binnen krijg via een 112app, en bekenden gaan over die weg en zijn nog niet thuis...
Foto's, en zelfs videos, worden zo snel op het internet gegooid na een incident.

Ik vind het not done om beelden van voertuigen of andere herkenbare items te plaatsen voordat familie is ingelicht. Ik kom af en toe zelfs beelden tegen waar het slachtoffer (deels) op staat. Respectloos...

Laurora

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:32

Zo is er een week geleden een motorrijder omgekomen net buiten ons dorp. De foto's van de verwrongen motor stonden eerder op de 112 site dan dat de familie was ingelicht, ze hebben het dus van een ander moeten horen ipv de politie -O-

Wat een naar ongeluk is dit ook weer, hopelijk valt de schade mee (voor zover dat kan)
Nelske, knuffel voor jou en zeker voor je stalgenoot, sterkte :(:)

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:54

arno8 schreef:
speedfiets_2 schreef:
Ik zat er ook in.... Op zowel de graafsebaan als de A59 vanaf de andere kant ramptoeristenfile. Bah bah


Even los van dit alles, het woord ‘ramptoerismefile’ vind ik altijd zo’n onzinwoord. Als ik 130 rijd en ik zie opeens in de verre verte tientallen zwaailichten, politiebusjes en ambulances, dan denk ik niet: “Laat ik maar gokken dat het op de andere weghelft speelt en lekker 130 blijven rijden, als het dan op mijn weghelft blijkt te zijn en ik krijg een ambulancebroeder op mijn motorkap, dan is het zijn probleem.” Dan is het juist normale beschaafdheid om uit voorzorg vaart te minderen. De brokstukken bij zo’n ongeluk houden zich ook niet aan de verkeersregels en kunnen ook op de verkeerde weghelft belanden. Ik blijf het vreemd vinden om dan de mensen die de nodige voorzorgsmaatregelen nemen uit te maken voor ramptoerist.


Ben ik het me eens, had het zelf vd week op een andere weg. 130 en ineens staan de borden op 50 omdat er de andere rijrichting op een ongeluk gebeurd was. Zo krijg je dus file en mensen die kijken.

Buiten dat, sterkte voor alle betrokkenen, hoop dat het allemaal mee valt.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:50

kimmie1 schreef:
Ben ik het me eens, had het zelf vd week op een andere weg. 130 en ineens staan de borden op 50 omdat er de andere rijrichting op een ongeluk gebeurd was. Zo krijg je dus file en mensen die kijken.

Buiten dat, sterkte voor alle betrokkenen, hoop dat het allemaal mee valt.



Ik vermoed dat het eerder andersom is, mensen trappen op de rem omdat ze iets interessants zien, dan ontstaat er file en dan gaan de matrix borden op 50.
Dat heb ik een keer 's nachts beleefd, toen was er ook een ongeluk gebeurd en kon ik in de ankers omdat een auto voor me gewoon totaal voor niets op de rem ging. Mensen zijn echt achterlijk hoor.

Sterkte voor de betrokkenen van dit ongeluk!

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:27

Sterkte voor alle betrokkenen. Hopelijk vallen de verwondingen/trauma's mee en kan iedereen gauw weer verder in goede gezondheid. Kijkers file is er helaas erg vaak en is het gevolg van nieuwsgierigheid van de mens vrees ik. Maar filmpjes en foto's maken is compleet not done in mijn idee. Ik heb 2 jaar geleden een ernstig auto ongeluk gehad, mag in mijn handjes wrijven dat ik er goed vanaf kwam. De foto's van mijn auto (waar er niet zo heel veel van waren in die kleur) stonden inderdaad eerder op een 112 site maar ook op de gelderlander dan dat er familie was ingelicht. Had dus een compleet overstuur zusje aan de telefoon terwijl ik zelf nog onderzocht werd door het ambulance personeel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:54

Laurora schreef:
Zo is er een week geleden een motorrijder omgekomen net buiten ons dorp. De foto's van de verwrongen motor stonden eerder op de 112 site dan dat de familie was ingelicht, ze hebben het dus van een ander moeten horen ipv de politie -O-

Wat een naar ongeluk is dit ook weer, hopelijk valt de schade mee (voor zover dat kan)
Nelske, knuffel voor jou en zeker voor je stalgenoot, sterkte :(:)

Bij mij stonden de foto's van het ongeluk ook al op internet voordat ik in het ziekenhuis was. Maar de ambu broeders en verpleging zeggen dat het de normaalste zaak van de wereld is. Sterker nog, de verpleging van de eh kijkt soms om zich voor te bereiden. :P Dus voor hen heeft het een klein voordeel.

karijn

Berichten: 5404
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:13

Je houdt het niet tegen, social media. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt een ernstig ongeluk te filmen. Ja, ik kijk ook naar de andere kant vanuit een kijkersfile als er een ongeluk is gebeurd. Automatisme. En als ik dan zo’n wit scherm zie, denk ik “ai, wat triest.”

SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:22

Zo erg inderdaad dat filmen enzo, maar je houdt het niet tegen.

Vreselijk dat bekenden er dus op deze manier achter komen wanneer familie en of vrienden een ongeluk gehad hebben!

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:26

Ik hoop dat er weer wat fikse boetes uitgeschreven worden voor de oliebollen....
En ik hoop dat er een wet komt die de boetes omhoogdrijven.

Dat is het enige wat gaat helpen.

nelske164

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:53

Gisteren weer langs geweest in het ziekenhuis. Ze is voorlopig wel even uit de running, maar wat heeft ze een geluk gehad!

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:03

Jeetje....en daar lig je dan!

Met het paard, hoe is het daar mee?

nelske164

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:35

A3a1 schreef:
Jeetje....en daar lig je dan!

Met het paard, hoe is het daar mee?


Paar kleine schaafwondjes en dinsdag wat stijf, maar verder is hij er ongeschonden uit gekomen!

tootje71

Berichten: 5099
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Ernstig ongeluk op A59 met paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:57

Die hebben een heleboel engeltjes op hun schouders gehad , beterschap !

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:19

Gelukkig maar, tjonge, wat een geluk ( bij een ongeluk )