Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Al 10 wereldtitels voor Cooper van Bokker Monnikenburg

 
Profiel   

Ik ben even benieuwd hoe groot dit soort driving classes zijn, praat je dan over 1 of 10 deelnemers ?
Zijn er veel paardjes in de aangespannen classes ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 11:57 



 
Profiel   

Prachtige vent!

En mbt de term WK volgens mij is dat op alle vlakken nogal flexibel, bokt mag ook een wk uitschrijven en als je de inschrijving opensteld voor iedereen dan kan je het ook moeilijk tegenspreken denk ik. De winnaar is dan wereldkampioen, van de mensen die meededen, dat de besten niet meededen kan bokt niks aan doen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 11:58 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Ik ben even benieuwd hoe groot dit soort driving classes zijn, praat je dan over 1 of 10 deelnemers ?
Zijn er veel paardjes in de aangespannen classes ?


Helaas de mijne niet zo heel groot nee. Er zijn niet veel ASPC in de driving en al helemaal niet in de Pleasure.
Zou zo gaaf zijn als er meer kwamen, volgend seizoen hebben we er zelf wel meer maar het mooiste zou toch inderdaad wel zijn als er hier klasses kwamen net als in Amerika met meer dan 20 deelnemers. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren helaas.
In de driving klasses van het AMHR zijn wel meer deelnemers omdat er gewoon ook meer amhr paardjes rondlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 12:05 



 
Profiel   

troi schreef
Prachtige vent!

En mbt de term WK volgens mij is dat op alle vlakken nogal flexibel, bokt mag ook een wk uitschrijven en als je de inschrijving opensteld voor iedereen dan kan je het ook moeilijk tegenspreken denk ik. De winnaar is dan wereldkampioen, van de mensen die meededen, dat de besten niet meededen kan bokt niks aan doen toch?


Inderdaad.
En de organisatie van dit WK heeft dus ook officieel toestemming moeten vragen of ze het die naam mochten geven want anders was het geen officiele punten show. En dat is het nu dus wel.
Had het AMHR / ASPC daar niet mee ingestemd dan was het gewoon einde verhaal ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 12:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen