Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tryon 2018: Frank Hosmar sluit memorabel WK af met zilver

 
Profiel   

knhs
Parasport

[ img ]
Frank Hosmar, Sophie Wells en Tomoko Nakamura.
Foto: FEI/Liz Gregg

Frank Hosmar en Alphaville N.O.P. vertrekken met twee individuele zilveren en een gouden teammedaille uit Tryon. In de kür op muziek, de afsluitende para-dressuurrubriek van het WK, moest Hosmar alleen favoriet Sophie Wells uit Engeland voor laten gaan

"Met zo'n kür het WK afsluiten is gewoon geweldig," reageert Frank Hosmar na het winnen van de zilveren medaille in de kür op muziek in Grade V. "Ik heb zo fijn gereden, dus ik ga met een top gevoel naar huis. Zoals vandaag heb ik hem nog nooit gehad."

"Ik train nu acht jaar bij Adelinde Cornelissen en we hebben altijd een vast plan en trainen ergens naartoe. Zodat we pieken op het juiste moment. Met de Team Test van de week kon ik er niet helemaal fijn aan rijden, daar baalde ik van, toen ik heb nog contact gehad met Adelinde. Gisteren hebben we in de training gereden zoals afgesproken en vandaag waren we weer terug. Zelfs op afstand staat ze me bij."

Voor Frank Hosmar was het WK in Tryon zijn tiende internationale kampioenschap en behaalde hij zaterdag zijn 24e internationale medaille.

Klik op onderstaande afbeelding voor een video:


Uitslag Paradressuur WEG Tryon, Kür Grade V
Goud: Sophie Wells (Eng) – Fatal Attraction, 80.755%
Zilver: Frank Hosmar – Alphaville N.O.P., 79.155%
Brons: Tomoko Nakamura (Jap) – Djazz F, 73.540%

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 19:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen