Op hol geslagen paard rent Frans café in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thioro

Berichten: 3991
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:31

Je hebt gelijk, even vergeten dat Fransen geen woord Engels spreken :+ .

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Op hol geslagen paard rent Frans café in

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:39

Is het niet een quarter, gezien het westernzadel? Die gebruiken ze vaak om renpaarden te vangen waarvan de jockey is afgevallen. Weet even niet meer hoe dat heet!

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:29

Urbiezira schreef:
Is het niet een quarter, gezien het westernzadel? Die gebruiken ze vaak om renpaarden te vangen waarvan de jockey is afgevallen. Weet even niet meer hoe dat heet!

O verdorie, lijkt idd wel een westernzadel te zijn, had me moeten opvallen als Quarterliefhebber :o . Weet ook niet hoe dat heet, maar snap wat je bedoelt.
Ben dan wel helemaal benieuwd naar wat er dan precies gebeurd is dat juist zo'n paard een borrel komt halen...

anjali
Berichten: 15086
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:52

Urbiezira schreef:
Is het niet een quarter, gezien het westernzadel? Die gebruiken ze vaak om renpaarden te vangen waarvan de jockey is afgevallen. Weet even niet meer hoe dat heet!

Qua bouw lijkt dit paard ook niet echt op een renpaard,inderdaad eerder een westerntype.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Op hol geslagen paard rent Frans café in

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 13:40

Heb de laatste twee berichten getipt bij een mod. Reclame hoort hier niet. De linkjes hebben niks met betreffende onderwerp te maken.

Ereste
Berichten: 217
Geregistreerd: 20-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:08

Ik heb, als 16-jarige, eens geprobeerd een op hol geslagen paard, met achteraan stuiterend karretje te stoppen. Toen ik één van de teugels vastgreep, hoorde ik nog net de eigenaar roepen: DOE DAT NIET! De volgende seconde lag ik in het zand, met gelukkig alleen een gekneusd ego, en de wetenschap dat die pennyboekjes toch écht niet klopten, en met een donderpreek van de spierwitte eigenaar om dat vooral NOOOIIIT meer te doen erbovenop. :o
Een op hol geslagen paard in volle vlucht stop je écht niet heb ik met scha en schande geleerd.

anjali
Berichten: 15086
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:14

Ereste schreef:
Ik heb, als 16-jarige, eens geprobeerd een op hol geslagen paard, met achteraan stuiterend karretje te stoppen. Toen ik één van de teugels vastgreep, hoorde ik nog net de eigenaar roepen: DOE DAT NIET! De volgende seconde lag ik in het zand, met gelukkig alleen een gekneusd ego, en de wetenschap dat die pennyboekjes toch écht niet klopten, en met een donderpreek van de spierwitte eigenaar om dat vooral NOOOIIIT meer te doen erbovenop. :o
Een op hol geslagen paard in volle vlucht stop je écht niet heb ik met scha en schande geleerd.

Ik vind het dapper van je dat je het geprobeerd hebt.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:39

Art_Ificious schreef:
Heb de laatste twee berichten getipt bij een mod. Reclame hoort hier niet. De linkjes hebben niks met betreffende onderwerp te maken.


Gaat dit over een ander topic of heb ik iets gemist? :)*

Kabayo

Berichten: 13985
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:13

Urbiezira schreef:
Art_Ificious schreef:
Heb de laatste twee berichten getipt bij een mod. Reclame hoort hier niet. De linkjes hebben niks met betreffende onderwerp te maken.


Gaat dit over een ander topic of heb ik iets gemist? :)*

Berichten zijn al verwijderd