Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Twee paarden overleden na aanrijding in Wellen

 
Profiel   

tv limburg
Ongeval


In de Belgische plaats Wellen zijn dinsdagavond drie paarden aangereden. Twee overleefden de klap niet.

De paarden waren uitgebroken uit een weiland langs de weg. Het ongeval gebeurde rond 21 uur. Eén paard was opslag dood en een andere brak een been. De dierenarts besloot om het paard te laten inslapen. Het paard wat de klap overleefde werd opgevangen voor verzorging.

De politie heeft de eigenaresse van de paarden kunnen opsporen. Het gaat om een vrouw uit Lummen. De bestuurder van de auto bleef ongedeerd. De auto liep wel veel schade op.

Voor een video klik hier. Let op de beelden kunnen schokkend zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 13:03 



 
Profiel   

Mijn hart brak bij het zien van die beelden, wat verschrikkelijk... Sterkte voor alle betrokkenen Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 13:05 



 
Profiel   

Vreselijk heel veel sterkte voor de eigenaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 13:30 



 
Profiel   

Jeetje wat verschrikkelijk, zowel voor bestuurder als voor de paarden en hun eigenaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 13:35 



 
Profiel   

Vreselijke beelden. Sterkte voor alle betrokkenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:41 



 
Profiel   

Vreselijk :( Die beelden zijn hartverscheurend.
Sterkte voor alle betrokkenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:44 



 
Profiel   

Vreselijk...
Veel sterkte voor alle betrokkenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:51 



 
Profiel   

Komt hier ook wel laat op te staan.
Heeft ook wel lang geduurd voor ze de eigenaars gevonden hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:57 



 
Profiel   

Zo verschrikkelijk. Met mijn moeders paarden is hetzelfde gebeurt maar dat opzettelijk. Waren express losgelaten in de nacht(heel verhaal maar off topic). Ik weet hoe het voelt. Sterkte voor de eigenaar en de bestuurder. Die heeft het allemaal gezien natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 16:12 



 
Profiel   

Veel sterkte voor alle betrokkenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 17:01 



 
Profiel   

Wat heeft het nut om zo ze veel voor in beeld te houden..
Shot van de brandweer die de weg schoonspuit kan ook wel zonder het overleden paard in beeld.
Ook al is het Wel van achteren gefilmd en het hoofd onder de andere maar dan nog

Vind het zelf niet schokkend maar voor de meeste mensen is het gok ik heel heftig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 18:32 



 
Profiel   

Nieuwsredactie schreef
tv limburg
Ongeval


In de Belgische plaats Wellen zijn dinsdagavond drie paarden aangereden. Twee overleefden de klap niet.

De paarden waren uitgebroken uit een weiland langs de weg. Het ongeval gebeurde rond 21 uur. Eén paard was opslag dood en een andere brak een been. De dierenarts besloot om het paard te laten inslapen. Het paard wat de klap overleefde werd opgevangen voor verzorging.

De politie heeft de eigenaresse van de paarden kunnen opsporen. Het gaat om een vrouw uit Lummen. De bestuurder van de auto bleef ongedeerd. De auto liep wel veel schade op.

Voor een video klik hier. Let op de beelden kunnen schokkend zijn.


Ik heb het niet gekeken. Waarom vraag ik me af, waarom in godsnaam die beelden openbaar maken. Sensatie??? Komop he mensen. {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 18:42 



 

Verschrikkelijk voor de eigenaren van de paarden. Voor het filmpje heb ik oprecht geen goed woord over, waarom zou je zo uitgebreid 2 overleden paardjes filmen, ook in beeld blijven houden, inderdaad het lijkt wel sensatie. Als het bij mijn paarden zo was gebeurd hadden ze wel een probleem met mij gehad, ook richting de eigenaren vind ik het erg respectloos...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 20:48 



 
Profiel   

Ik snap de nieuwswaarde ook totaal niet van het filmpje, behoorlijk respectloos naar de eigenaresse. Wat een vreselijk ongeluk

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 22:38 



 
Profiel   

Wat een nachtmerrie... dit is vreselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 07:53 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Verschrikkelijk voor de eigenaren van de paarden. Voor het filmpje heb ik oprecht geen goed woord over, waarom zou je zo uitgebreid 2 overleden paardjes filmen, ook in beeld blijven houden, inderdaad het lijkt wel sensatie. Als het bij mijn paarden zo was gebeurd hadden ze wel een probleem met mij gehad, ook richting de eigenaren vind ik het erg respectloos...


Voor de Media geld gewoon het grootste Vermaak is Leedvermaak. Dat is nu eenmaal zo,en aangezien de mens nieuwsgierig is en wil weten hoe het eruit zal zien,gaan ze het filmpje kijken.

Opzich vind IK het filmpje wel meevallen.En voor mensen die hier echt niet tegen kunnen? er staat bij dat de beelden schokkend kunnen zijn,niet gaan kijken dan.

Het zo'n zelfde ongeluk gehad met mijn pony,ook opzettelijk op hol geslagen d.m.v. slaan met stokken.Pony sprong door de voorruit van een auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 08:57 



 
Profiel   

wat vreselijk! is nog geen 10 minuten bij mij vandaan.
De eigenaren zijn niet enkel hun vriendjes kwijt, maar dit zal ze ook nogeens een boel geld gaan kosten. Allemaal ronduit verschrikkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 15:43 



 
Profiel   

Mijn idee is dat in België alles toch net wat uitgebreider in detail in het nieuws komt dan hier.
Vergeet niet dat dit nl is en geen België en voor degene die het schokkend vinden, waarom kijk je dan als de waarschuwing erbij staat ? :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 16:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen