Amerika's grootste reiningorganisaties uit FEI gezet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 20:06

Dopingregels zijn anders bij NRHA en FEI.
Verder is er nog het punt “animal welfare”, maar dat klasseer ik onder “windowdressing” van de FEI.

Popstra
Berichten: 13727
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 20:25

swartbeessie schreef:
@nessinator TurdusMurela noemde een stuk geschreven door Karen Rohlf, die bedoelde ik eigenlijk. Maar dit is ook interessant.

Hoezo interresant? Dit komt van een site die de reining alleen maar zwart maakt en elk ding aan grijpt om nog zwarter te kunnen maken!!
Beetje erg eenzijdige info plus dat als dit de enige rede zou zijn ze toch echt alle disciplines wel van de baan kunnen vegen!

Popstra
Berichten: 13727
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Amerika's grootste reiningorganisaties uit FEI gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:24


swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:27

Popstra schreef:
swartbeessie schreef:
@nessinator TurdusMurela noemde een stuk geschreven door Karen Rohlf, die bedoelde ik eigenlijk. Maar dit is ook interessant.

Hoezo interresant? Dit komt van een site die de reining alleen maar zwart maakt en elk ding aan grijpt om nog zwarter te kunnen maken!!
Beetje erg eenzijdige info plus dat als dit de enige rede zou zijn ze toch echt alle disciplines wel van de baan kunnen vegen!


Interessant in de zin dat ik graag meerdere kanten van een verhaal bekijk voor ik er een oordeel over vel.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:34

nessinator schreef:
swartbeessie schreef:
Kun je daar misschien wat van delen? Ik heb geen Facebook maar ben heel benieuwd.

Het is een link naar dit artikel:
http://www.reiningtrainers.com/nrha/fei ... lDExwyazdU

Bah wat een nare website. Dat is gewoon puur bashen van de reining sport. In alle andere disciplines komt net zo veel ellende voor.