Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hakken naar beneden: SmartBoots

 
Profiel   

senna21 schreef
Hahaha.
Ik zie al een ruiter met een complete set:
Trilhakken, trilhanden, trilschouders, trilhoofd (voor alle naar de grond turende ruiters :j )
Wanneer ze zoiets gaan maken voor de markt, heb ik al een naam voor het concept
Shake it baby :+ *\%/* :):)

Of vibriruiter :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 10:50 



 
Profiel   

Ik snap al dat negatieve commentaar eigenlijk niet zo.
De laarzen 'doen' zelf helemaal niets. Jij blijft als ruiter verantwoordelijk voor je eigen houding en zit. Dd laarzen helpen volgens het artikel alleen met een stukje bewustzijn. Ze signaleren alleen als je weer onbewust je hak optrekt. Wat en hoe je daar mee omgaat is nog steeds aan jouw zelf.

Niet dat ik mijzelf deze laars zie kopen. Vind het waarschijnlijk te duur.
Maar het kan in theorie een mooie aanvulling zijn op hard werken aan jezelf, met en zonder instructeur en met en zonder trillende laars.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 11:27 



 
Profiel   

Ik zie het echt als iets totaal onzinnigs. Het zal niet bijdragen aan bewustzijn. Het zal bijdragen aan een stijvere zit. Ik kan er alleen maar om lachen en niets positiefs aan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 13:42 



 
Profiel   

Dovahkiin schreef
Maartje1990 schreef
En dan te bedenken dat dat “hakken laag” helemaal niet zo goed is :+


Dit dus. Vroeger altijd heel veel te horen gekregen dat hakken laag moesten maar zelf vond ik het prettiger om mijn voeten iets meer evenredig aan de grond te houden. Dacht dat ik altijd voor gek stond als ik mijn voeten niet verticaal in de beugels had (bij wijze van spreken )


Dit inderdaad. Voeten evenredig aan de grond. Ik heb altijd geleerd: als je het paard wegdenkt, en je landt op de grond mag je niet omvallen. Dan pas ben je in balans. meeste mensen vallen of naar voren (hangen al naar voren) of naar achteren (want hakken te laag en achterover 'hangen')

Ik denk dat dit, mits goed afgesteld, helemaal niet zo heel verkeerd is. Er staat immers niet altijd een instructeur bij je. Nog beter zou zijn goede zitles, dan heb je ze niet mer nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 13:57 



 
Profiel   

OF... maar misschien ben ik wel raar dat ik zo denk... investeren mensen in les met een focus op hun eigen houding?

Ik zie zoveel ruiters die alleen les willen als het paard gecorrigeerd wordt en niet de ruiter..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 15:08 



 
Profiel   

Ania schreef
OF... maar misschien ben ik wel raar dat ik zo denk... investeren mensen in les met een focus op hun eigen houding?

Ik zie zoveel ruiters die alleen les willen als het paard gecorrigeerd wordt en niet de ruiter..


Precies, de ruiter krijgt allerlei belachelijk “comfort” extreem veel wrong en diepe zit, zadels die dwingen tot een houding, ik vraag mij al jaren af waarom stijgbeugelriemen ook niet gewoon gemaakt zijn van metaal ipv leder, blijven die vreselijke bewegende en hakkende onderbenen ook lekker stil liggen.
En dat paard moet maar zelfstandig en op vier benen kunnen lopen zonder de juiste ondersteuning van de ruiter.
Terug naar de voltige lessen op maneges,
zitlessen en werken aan jezelf voordat je wat van je paard verlangt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 15:21 



 
Profiel   

hagelslag schreef
senna21 schreef
Hahaha.
Ik zie al een ruiter met een complete set:
Trilhakken, trilhanden, trilschouders, trilhoofd (voor alle naar de grond turende ruiters :j )
Wanneer ze zoiets gaan maken voor de markt, heb ik al een naam voor het concept
Shake it baby :+ *\%/* :):)

Of vibriruiter :Y)

Ik zou aan voor vibruiter :j :')

Ik vraag me ook echt af of die paarden er niet op gaan reageren.. lijkt mij wel namelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 15:27 



 
Profiel   

Nog even en we hoeven niks meer zelf te kunnen. Wat een onzin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 19:13 



 
Profiel   

:)* Dan ga ik mountainbiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 20:12 



 
Profiel   

Ik ben voor stroomschokken aan de teugels ~~}> <<) , zodra je met teveel druk rijdt, wordt je hand geëlektrocuteerd, dan wil ik alle wedstrijdruiters nog wel eens dezelfde resultaten zien behalen, lijkt me heerlijk _O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 22:33 



 
Profiel   

hyppolyte schreef
Ik ben voor stroomschokken aan de teugels ~~}> <<) , zodra je met teveel druk rijdt, wordt je hand geëlektrocuteerd, dan wil ik alle wedstrijdruiters nog wel eens dezelfde resultaten zien behalen, lijkt me heerlijk _O- :')


:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 23:53 



 
Profiel   

Het grappige is, is dat iemand hier waarschijnlijk bakken met geld mee gaat verdienen. Ook al is het in mijn ogen een behoorlijk overbodig item.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 11:33 



 
Profiel   

[ img ]
Iemand zei hakken laag? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 13:41 



 
Profiel   

maava schreef
[ [url=m/Ox3TAf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand zei hakken laag? :')



Ik voel het gewoon in mijn eigen benen :') maar vroegah was dit meer het streven dan tegenwoordig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-18 09:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen