[VIDEO]Droomoverwinning voor Hans Peter Minderhoud

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xChanelx
Berichten: 1926
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:44

Cowgirl schreef:
Elisa2 schreef:


Ik denk dat "wij' daar ook niet zoveel invloed op hebben. Juryleden wel..zolang ze ermee wegkomen is er geen noodzaak voor verandering.


Wij kunnen daar wel degelijk invloed op hebben...blijf maar eens thuis ipv die dure kaartjes kopen.

Eens kijken hoeveel wedstrijden er dan nog georganiseerd worden.


Nee hoor, dan worden proeven ingekort om het aantrekkelijker te maken voor het publiek en thuiskijkers:j
*Sarcasmemodus uit*

Ik denk dat een eventuele omslag echt een jaaaaaarenplan wordt en dat er eerst veel draagvlak gecreëerd moet worden om überhaupt een verandering te willen. En daarvoor moet er inderdaad noodzaak zijn.

Mousmous
Berichten: 1508
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:30

Er wordt al met regelmaat over geschreven in bijv. de Hoefslag dat dit het probleem vormt. Nu ook weer, en ook wordt er geschreven over hoe het op te lossen. In deze laatste Hoefslag dus ook een discussie tussen Peter de Boer, Dinja van Liere, Jan Peeters, Daphne van Peperstraten en nog 1 of 2 anderen. Het leeft dus echt wel, nu alleen nog een oplossing.

Dat de basis hoogdrempeliger is geworden ben ik het niet mee eens. De proeven zijn vereenvoudigd. Hoeveel mensen zijn er nu niet die scoren in het ZZ-Licht. Dat was toen het ZZGP was wel even anders. Grote groepen die de overstap maakten en dan in het zz-licht strandden omdat ze geen wp gereden kregen. Nu loopt het vast in het zz-zwaar dat toch ook nog eenvoudiger is geworden. Waar ik eerst in een proef nog 2 wisselseries moest rijden precies om de 3 en 4 passen mag je nu kijken hoe het uitkomt zolang je het aantal maar rijdt bijv.

Het nivo in de basissport is in mijn ogen echt niet omhoog gegaan, zie nog steeds behoorlijk wat mensen die niet kunnen zitten, de basis niet voor elkaar hebben en/of hun paard behoorlijk in de weg zitten.

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:39

Mousmous schreef:
Er wordt al met regelmaat over geschreven in bijv. de Hoefslag dat dit het probleem vormt. Nu ook weer, en ook wordt er geschreven over hoe het op te lossen. In deze laatste Hoefslag dus ook een discussie tussen Peter de Boer, Dinja van Liere, Jan Peeters, Daphne van Peperstraten en nog 1 of 2 anderen. Het leeft dus echt wel, nu alleen nog een oplossing.

Dat de basis hoogdrempeliger is geworden ben ik het niet mee eens. De proeven zijn vereenvoudigd. Hoeveel mensen zijn er nu niet die scoren in het ZZ-Licht. Dat was toen het ZZGP was wel even anders. Grote groepen die de overstap maakten en dan in het zz-licht strandden omdat ze geen wp gereden kregen. Nu loopt het vast in het zz-zwaar dat toch ook nog eenvoudiger is geworden. Waar ik eerst in een proef nog 2 wisselseries moest rijden precies om de 3 en 4 passen mag je nu kijken hoe het uitkomt zolang je het aantal maar rijdt bijv.

Het nivo in de basissport is in mijn ogen echt niet omhoog gegaan, zie nog steeds behoorlijk wat mensen die niet kunnen zitten, de basis niet voor elkaar hebben en/of hun paard behoorlijk in de weg zitten.


Nu ik de laatste 2 jaar weer regelmatig op wedstrijd ben te vinden als voorlezer en het hele traject van de B tot en met nu de M2 ben ik het helemaal met je eens.