Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:47

Er zijn heel veel beroemdheden met paarden. Miley Cyrus, sommige leden van de Backstreet Boys... is toch niet gek omdat zij meer van huis zijn dan wij? Zij hebben iig geen gezeur mbt de kosten :+

Ontopic, prachtig paard! Wat een verlies.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:03

funnyhorses schreef:
Nee tuurlijk niet maar als je jezelf in lappen rauw vlees wikkeld en zo ten tonele verschijnt ben je niet bepaald begaan met dieren in mijn ogen.
Zoiets vind ik weer te ver gaan.


Wat is het verschil tussen jezelf in lappen rauw vlees wikkelen of leer dragen/gebruiken? Is beide van een dier gemaakt hoor

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:06

Ongeacht wat je nu precies van haar vindt, ik denk dat ze wel degelijk treurt om het verlies hoor. Of ze er nu vaak op reed of niet, of hij nu grasmaaier was of niet, ik denk oprecht dat ze de merrie gaat missen.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:23

funnyhorses schreef:
Nee tuurlijk niet maar als je jezelf in lappen rauw vlees wikkeld en zo ten tonele verschijnt ben je niet bepaald begaan met dieren in mijn ogen.
Zoiets vind ik weer te ver gaan.

Je weet wel dat sterren/ mensen die leer dragen ook stukken dood dier dragen he? :) Net als dat ding waar jij met je kont opzit als je op je paard zit.
Bij die vleesjurk zat een gedachte/ statement achter en dit is ondertussen alweer bijna 10 jaar geleden.. :') Spoiler: een mens kan veel veranderen in 10 jaar, zo ook Gaga.
Of je vlees eet of dood dier draagt heeft niks te maken met hoeveel je van dieren kan houden.

Het is voor iedereen lastig om iets dierbaars te verliezen, ook voor haar vind ik het heel sneu. Of ze er nou dagelijks of 1x per maand op zat. Het hoort erbij maar het zijn geen leuke dingen..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:30

Wauw, wat een reacties hier.

Wist niet dat zoveel mensen haar persoonlijk kennen! Wel raar dat ze jullie vertelt dat ze er niet lang om zal treuren en haar paardrijschema weten en op instagram wat anders deelt. Lijkt me gaaf tho, mogen jullie ook mee op concert?

Ben trouwens sinds die film wel echt fan van d’r maar dat was ik eigenlijk sowieso al. Altijd naar om iets te verliezen.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:35

Wat naar dat ze haar maatje moet verliezen...hopelijk kan ze goed afscheid nemen

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 07:18

Vind persoonlijk deze foto niet zo mooi, maar dat heeft met de expressie van het paard te maken.

Mensen zijn ook maar mensen, een dier verliezen blijft naar.

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:00

funnyhorses schreef:
Nee tuurlijk niet maar als je jezelf in lappen rauw vlees wikkeld en zo ten tonele verschijnt ben je niet bepaald begaan met dieren in mijn ogen.
Zoiets vind ik weer te ver gaan.



Ik vind het sneu om zo over iemand te oordelen die jij niet eens kent. Maargoed dat is mijn mening.
Ik zou haar sterkte wensen met het verlies van haar geliefde paard.

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:07

# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:21

De reacties van bepaalde mensen... Der paarden staan aan huis bij der met genoeg beweging, voer en liefde. Ze hebben het echt gewoon super goed met haar. Laatste tijd is ze ook veel thuis geweest ivm haar ziekte.

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:16

Rex_Rolfo schreef:
# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"


Als je ongeschonden van een ' wrecking ball'. afkomt, is een pony peuleschil....
Dat wéét elke bokkerin.

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:20

wat zijn mensen soms toch weer lekker veroordelend hier. Denken jullie haar echt te kennen door alle berichtjes uit de media? Weten jullie wat er in haar leven gebeurt achter alle media berichten?

Dat mensen durven zeggen dat ze een rare vrouw is....eerst een naar jezelf kijken zeg en veroordeel niet gelijk zo. Wat kan ik toch balen van sommige mensen die een ander niet in zijn waarde laat door van die opmerkingen of ze ook een jurk van haar paard gaat laten maken. {:)-:(

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:56

Nielojram schreef:
Rex_Rolfo schreef:
# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"


Als je ongeschonden van een ' wrecking ball'. afkomt, is een pony peuleschil....
Dat wéét elke bokkerin.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:57

Wrecking Ball is Miley Cyrus :')

knollentuin
Berichten: 10395
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:15

Rex_Rolfo schreef:
# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"


Hè! Maar wel bitloos - én bh- loos

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 04:32

Rex_Rolfo schreef:
# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"

Hashtag cap is eigen keuze?

Heel verdrietig voor d'r wel.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:22

Triest, ben je op reis... bijzondere vrouw. 5 foot 2 was best een indrukwekkende docu.

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:28

Nielojram schreef:
Rex_Rolfo schreef:
# mist de bokt opmerking "onverantwoord om zonder cap en goede rijkleding te rijden"


Als je ongeschonden van een ' wrecking ball'. afkomt, is een pony peuleschil....
Dat wéét elke bokkerin.




Euh dat was Miley Cyrus niet Lady Gaga :')

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:36

Wat een sneue reacties komen er voorbij zeg.

Hoop dat ze optijd was om nog afscheid te kunnen nemen van haar maatje :(:)

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:05

Ik snap funnyhorses wel. Je kunt een dergelijke speciesist (mw Gaga draagt vaak bont) nu niet bepaald serieus nemen als het gaat om dierenliefde.

Staat btw nergens vermeld wat het dier mankeerde?
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 18-01-19 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Lady Gaga neemt afscheid van geliefd paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:11

Wauw al die bokthelden die veganistisch leven en zeker geen misbruik maken van hun positie. Door bijvoorbeeld paarden te dwingen hun te dragen en honden / katten in hun huis opsluiten. :')

Maar wat sneu dat haar paard overleden is, was een mooi paard zeg. Hele lieve blik.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:14

BarbaLala schreef:
Ik snap funnyhorses wel. Je kunt een dergelijke speciesist (mw Gaga draagt vaal bont) nu niet bepaald serieus nemen als het gaat om dierenliefde.

Staat btw nergens vermeld wat het dier mankeerde?

Als je zo kijkt kun je 9/10 van de bevolking niet serieus nemen als het gaat om dierenliefde, of is vlees eten, leren schoenen dragen en leren spullen voor je paard kopen minder zielig dan bont? :')

Sneu, paard verliezen is niet leuk. Hopelijk kon ze er nog bij zijn.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:23

Veraaaaah schreef:
Ongeacht wat je nu precies van haar vindt, ik denk dat ze wel degelijk treurt om het verlies hoor. Of ze er nu vaak op reed of niet, of hij nu grasmaaier was of niet, ik denk oprecht dat ze de merrie gaat missen.

Dit dus..
Mooi idee, die jurk, maar als je 5 foot 2 hebt gekeken en niet alleen redeneert op iets van zo'n 10 jaar geleden, zou je weten dat er meer achter haar schuilt dan bizarre kledingkeuzes.. Ik denk oprecht dat ze een klap te verduren heeft en het paard zal missen.

ApoCowlypsee
Berichten: 127
Geregistreerd: 17-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:50

Ach wat sneu voor haar :(

BarbaLala schreef:
Ik snap funnyhorses wel. Je kunt een dergelijke speciesist (mw Gaga draagt vaak bont) nu niet bepaald serieus nemen als het gaat om dierenliefde.

Staat btw nergens vermeld wat het dier mankeerde?


Als ze zo'n speciesist is lijkt het mij dat ze juist om bepaalde soorten dieren geeft, en dat kan best paarden betekenen.
Of bedoel je dat puur omdat ze een 'speciesist' ze meteen van geen enkel dier houdt? Want dan haal je de hele betekenis van dat woord wel een beetje onderuit.

Naast dat is de liefde die je voelt voor je eigen dieren ook anders dan de liefde die je voelt voor andere dieren die je nooit hebt gekend. Dat lijkt mij redelijk logisch? :)

Anne.

Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:42

Lekker extreem allemaal weer... :')

Het paard van mevrouw sterft, maar scháám je als je daar medelijden mee hebt, want ze draagt bont en karbonades.