Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Marlou de Ruyter rijdt op hardstyle naar overwinning

 
Profiel   

facebook
Dressuur

Ondanks dat er voor een kür op muziek meestal klassieke muziek wordt gekozen kwam Marlou de Ruyter met een gewaagde keuze, namelijk hardstyle. Met haar paard Gregwaard (v. Florencio I) reed ze in de klasse ZZ-licht naar een overwinning met 71,5%.

De muziekkeuze lag misschien niet helemaal voor de hand, want ook het artistieke gedeelte wordt door de jury beoordeeld. Maar een kür op muziek is natuurlijk ook een show voor het publiek, en dat genoot duidelijk.

Marlou vertelt op haar facebookpagina: "Er is nog genoeg ruimte voor verbetering, maar een betere eerste keer had ik niet kunnen wensen." Ook de gewone proef die zij voor de kür reed was goed voor een eerste plek.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 20:28 



 
Profiel   

Een keer wat anders :P Leuk om te zien! Jaren geleden reed ik nog bij Marlou in de lessen op de vereniging, destijds reed ze nog B/L met verschillende paarden volgens mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 20:31 



 
Profiel   

Oh, wat gaaf op hardstyle. Trekt wel de aandacht denk ik. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 21:23 



 

Paard keurig op de beat _O- +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 22:10 



 
Profiel   

Ik vind dit meer dance dan hardstyl maargoed.

Wel een gewaagde keuze. Ik ben wel nieuwschierig naar het cijfer voor het artistieke onderdeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 14:56 



 
Profiel   

Ik hoorde het net op het normale nieuws (geen idee welke zender hierop staat eigenlijk :') ) Vind dat dan weer een beetje overdreven.. Er zijn toch wel vaker dergelijke kuren gereden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 15:38 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Ik hoorde het net op het normale nieuws (geen idee welke zender hierop staat eigenlijk :') ) Vind dat dan weer een beetje overdreven.. Er zijn toch wel vaker dergelijke kuren gereden?




Jaren geleden reed EG ook op dance of hardstyle.

Ik vind deze kür ook meer dance overigens. Maar we zien natuurlijk maar een klein stukje.

Ik kan het wel waarderen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 22:22 



 
Profiel   

En sanne voets op een prachtige kür van armin van buren! Ik vind het wel wat hebben, die kür van sanne bijvoorbeeld komt echt binnen. Die harmonie en muziek maken het echt tot leven samen. En je onthoudt de kur dan toch eerder dan een 13 in een dozijn stuk muziek
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 22:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen