Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]The Dutch Masters, Indoor Brabant 2019, dag 3

 
Profiel   

*bokt.nl
Sportevenement
Door Tezzy


Dag 3 alweer! De dag dat ik versterking kreeg van bokker Marjoow. Samen besloten dat zij de live verslaglegging zou gaan doen (en netjes heeft gedaan), zodat ik mijn focus zou leggen op de twee springrubrieken.

Omdat ik het dan toch niet kan laten heb ik wel wat foto's gemaakt van de twee Freestyle rubrieken.

[ img ]
Eerste starter van de CDI3* Freestyle was voor Nederland Marlies van Baalen met haar prachtige Ben Johnson (Johnson x Ferro)

[ img ]
Patrick van der Meer met Chinook (v. Vivaldi)

[ img ]
De winnaar van de Grand Prix en ook van deze Freestyle rubriek, Daniel Bachmann Andersen met Blue Hors Don Olymbrio (Jazz x Ferro)

[ img ]
Eerste starter van de CDIW Freestyle was Terhi Stegars met Thai Pee (Farewell III x Dormello)

[ img ]
Diederik van Silfhout met Expression N.O.P. (Vivaldi x Vincent)


Daarna volgde de Indoor Derby, een van de springrubrieken waar Indoor Brabant bekend om is.

[ img ]
Kim Emmen met Eavantus C (Alba R x Zandor)

[ img ]
Olivier Robert met Vadrouille d'Avril (Popayann x Quatar de Plape)

[ img ]
Peder Fredericson met Cute S (Pessoa Vdl x Quite Easy)

[ img ]
Piet Raijmakers Jr. met Van Schijndel's Amberlina (Tangelo van de Zuuthoeve x Numero Uno)

[ img ]
Emanuele Gaudiano wint opnieuw de Derby met Carlotta 232 (Chaccomo Cento)


De laatste rubriek van de avond is de Audi-prijs, een spannend 1.55 meter parcours en tevens de tweede kwalificatiemogelijkheid voor de Rolex Grand Prix die zondag verreden wordt.

Lichte verbazing was er toen na de eerste 10 combinaties er al 5 door mochten naar de barrage, waar uiteindelijk 15 combinaties zich voor kwalificeerden. Echter hebben 3 combinaties te kennen gegeven de barrage niet te willen starten. Uiteindelijk bleven er dus 12 combinaties voor de barrage over.
Een superspannende ronde met scherpe bochten.

[ img ]
Doron Kuipers met Charley (Calido I x Askari) was de 5e in de barrage maar de eerste die foutloos bleef

[ img ]
Niels Bruynzeels, de winnaar van de Rolex Grand Prix vorig jaar haalde nu de derde plaats met Utamaro D Ecaussines (Diamant de Semilly x Quidam de Revel)

[ img ]
Winnaar van de rubriek werd Maikel van der Vleuten met Dana Blue (Mr. Blue x Hemmingway)

[ img ]
Op vrijdag wist Maikel ook met Dana Blue al de Gemeente 's Hertogenbosch Prijs te winnen


Morgen (zondag) de laatste dag alweer. Maar dit belooft wat speciaals te worden met het afscheid van de sport van Zenith en de Rolex Grand Prix!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 13:27 



 
Profiel   

leuke foto's weer! heb je toevallig ook een foto van Kevin Staut? vond d wat zo'n mooi paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 10:16 



 
Profiel   

NenaC schreef
leuke foto's weer! heb je toevallig ook een foto van Kevin Staut? vond d wat zo'n mooi paard.

Die heb ik zeker :) Van de Audi prijs


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 15:43 



 
Profiel   

wow. dank je! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 09:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen