Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]NRPS hengstenshow in beeld

 
Profiel   

Heb het aangepast.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 20:41 



 
Profiel   

Leuk om te zien! Ik was graag komen kijken maar op het moment hoogzwanger. Ben benieuwd of iemand plaatjes heeft van Cassanova du Bois, de papa van mijn veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 20:50 



 
Profiel   

swartbeessie schreef
Leuk om te zien! Ik was graag komen kijken maar op het moment hoogzwanger. Ben benieuwd of iemand plaatjes heeft van Cassanova du Bois, de papa van mijn veulen!

Die was er niet want die ggk bij de NWPCS(Welsh) hi hi

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 23:34 



 
Profiel   

Oh lol... pregnancy hormones zullen we maar zeggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 03:22 



 
Profiel   

Mijn merrie is ingeschreven bij het nrps, vandaar de verwarring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 09:40 



 
Profiel   

Toppers van de dag waren voor mij: Dai ko Myo, J-Larsson en Ponoma Lambourgini. De ampioen had ik zelf op 4 gezet (Glamourboy) maar die was ook heel knap.

D'Joep viel mij tegen, heel veel beweging voor, maar achter niet in verhouding. Milford VDL is echt een fijne bewerkbare hengst.

En waar ze in GODSNAAM de cijfers voor Night or Day vandaan hebben getoverd is mij en vele met mij een raadsel... een 8!!!! voor de stap, in geen 8 miljoen jaar en een 8 !!!! voor zijn draf in geen 80 miljoen jaar. De galop is wel erg fijn van deze hengst. Een fijn sportpaard, maar overgewaardeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:12 



 
Profiel   

Fijn die kritische noot.

Dus Night or Day is eigenlijk alleen een aanwinst om z'n kleur?

D'joep heb ik als jong paard gezien en ik vond zijn rug toen niet zo heel prettig om te zien.

De kampioen lijkt een vrij steil achterbeen te hebben op het filmpje en wat weinig tritt/buiging in de benen in mijn ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:19 



 
Profiel   

Ja , Night or day is een aanwinst voor zijn kleur, verder een fijn paard hoor, dat zeker, maar viel qua beweging toch wel in het niet bij de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:28 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Toppers van de dag waren voor mij: Dai ko Myo, J-Larsson en Ponoma Lambourgini. De ampioen had ik zelf op 4 gezet (Glamourboy) maar die was ook heel knap.

D'Joep viel mij tegen, heel veel beweging voor, maar achter niet in verhouding. Milford VDL is echt een fijne bewerkbare hengst.

En waar ze in GODSNAAM de cijfers voor Night or Day vandaan hebben getoverd is mij en vele met mij een raadsel... een 8!!!! voor de stap, in geen 8 miljoen jaar en een 8 !!!! voor zijn draf in geen 80 miljoen jaar. De galop is wel erg fijn van deze hengst. Een fijn sportpaard, maar overgewaardeerd.

Night or Day viel mij qua beweging voor een Negro ook tegen. Al lijkt het mij verder wel een rustige goed bewerkbare hengst en dat laatste heb je ook nodig om te kunnen combineren met de meer hete merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:51 



 
Profiel   

ja inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 16:02 



 
Profiel   

Oh ik zou Night or Day best als gok willen gebruiken op mijn Rubinson merrie, die heeft echt genoeg beweging in de benen end at is ook echt verankerd in de moederlijn, 3/4 zus heeft afgelopen keer op de Ibob ook nog super cijfers gehad op de IBOP KWPN. Maar verder qua beweging zijn de cijfers een aanfluiting...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen