Geef je nog op voor de Bokt&Babes kalender!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

Geef je nog op voor de Bokt&Babes kalender!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 16:47

*bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Horse&hunk kalender 2019 foto's door Nikki de Kerf


De klok tikt, 20 Maart sluit de inschrijving voor de Bokt&Babes kalender! Opgeven kan door tot 20 maart een mail te sturen aan Lous@bokt.nl, of een privébericht te sturen met de foto waarmee jij wilt deelnemen.


Regels en richtlijnen
- Thema 'Fantasy' moet zichtbaar zijn
- Goed belichte foto
- Natuurlijk mogen de modellen mannelijk of vrouwelijk zijn
- Zowel paard als model moeten duidelijk zichtbaar zijn
- Foto in de aanmelding maximaal 400x400 pixels
- Het bronbestand moet eigenlijk 320 DPI zijn, en ongeveer 2480x3508 pixels groot zijn (hiermee kunnen we je middels onze drukker helpen)
- Het paard mag bloot, het model niet (onderkleding verplicht, voor dames bovenkleding ook)
- Toestemming van fotograaf en model is vereist

Na sluiting van de inschrijvingstermijn worden alle foto's in een stemtopic gezet. De 12 foto's met de meeste stemmen komen in de kalender, en natuurlijk krijgen deze 12 winnaars ook een kalender thuisgestuurd!

Fotoshoot!
We hebben een aantal keer gehoord 'ik wil wel meedoen, maar ik heb geen goede foto/geen tijd voor een fotoshoot'. Daarnaast is gebleken dat enkele bronbestanden niet geschikt zijn voor de drukker.

We zijn bezig een fotoshoot voor de winnaars op te zetten, om te garanderen dat de foto's van goede kwaliteit zijn. De winnaars met een foto die al voldoet aan de druk kwaliteit mogen meedoen natuurlijk, maar dit is zeker niet verplicht.

Waarom deze kalender?
Dit initiatief is een van velen om het 'community' gevoel te versterken, en om gewoon leuke dingen te organiseren voor jullie.
Hier is nu de mogelijkheid toe door:
- meer teamleden en dus meer tijd
- inzicht in hoe en wat, doordat Bart in de H&H kalender 2020 een maand zal vullen, en Nikki de Kerf hiervoor de foto's heeft gemaakt (voor info over de H&H kalender: https://www.horseandhunk.nl/)
- door nieuw bloed in het team, er connecties zijn met een drukker

We hopen dat jullie de 1 April vermoedens tot het minimum willen beperken hier, om de ruimte te bieden voor vragen en discussie voor de mensen die deel willen nemen.

Uiteraard vinden we het alleen maar leuk om samen met jullie al jullie vermoedens (en onze hints) te bespreken in [FZ] 1 april 2019

De regel over bovenkleding mannen/vrouwen is overlegd in het team. Er is besloten de regel ongewijzigd te laten, met als hoofdreden dat wat wel of niet gepast is, een rekbaar idee is. Deze kalender komt hopelijk ook in veel openbare ruimtes te hangen, waardoor we hier (helaas) rekening mee moeten houden.

We zullen met het thema van volgend jaar echter rekening houden met deze terechte vraag om gelijkheid.

Gerelateerd bericht:
[VN] Geef je op voor de Bokt&Babes Kalender!

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:58

Bij deze heb ik al aardig wat inzendingen via de mail mogen ontvangen. Ik ben nu alles aan het inventariseren, alleen heb ik van diverse mensen geen Boktnaam.
Zouden jullie die nog even door kunnen geven? ;)