Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paard bijna gestikt na mishandeling in Woerden

 
Profiel   

AD.nl
Overige
Ingezonden door Ricie

Naar aanleiding van een mishandeling van een paard bij de waterzuivering bij de ’s Gravensloot in Woerden is de politie op zoek naar de dader. Het beest had een touw om zijn nek gekregen waardoor het bijna was gestikt.

Politie Woerden meldt vandaag op Facebook dat de mishandeling plaatsvond op 20 oktober vorig jaar. De eigenaar heeft aangifte gedaan.

RTV Utrecht heeft eerder in een uitzending van Bureau Hengeveld aandacht besteed aan de zaak. Klik hier om de uitzending terug te kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 19:42 



 
Profiel   

Ik zou mijn geld op die jongen inzetten die met zijn fiets rondjes rijdt en dan richting het weiland verdwijnt. Ik besef me, nu ik deze beelden zie, dat ik altijd heb aangenomen dat dit soort rare dingen gebeuren door mensen die ergens enigszins 'toevallig' voorbij komen en gebruik maken van een situatie. Niet dat iemand er een zaak van maakt om ergens echt heen te willen fietsen om in enkele minuten een dier iets aan te doen. Ik ga er overigens niet vanuit dat het ging om een touw om een paard d'r nek te binden, maar om het feit dat het dier vast moest staan.
"Gelukkig" zijn het een jonge jongen op de fiets en een man met een herkenbaar hondje, dat maakt de actieradius waarbinnen je als eerste gaat zoeken kleiner en de beelden zijn helder; ik hoop dat iemand snel wordt herkend.
Je zal maar zo'n type zijn die dit op z'n geweten heeft; wat een zielig leven heb je dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 10:41 



 
Profiel   

Zunzuncito schreef
Ik zou mijn geld op die jongen inzetten die met zijn fiets rondjes rijdt en dan richting het weiland verdwijnt. Ik besef me, nu ik deze beelden zie, dat ik altijd heb aangenomen dat dit soort rare dingen gebeuren door mensen die ergens enigszins 'toevallig' voorbij komen en gebruik maken van een situatie. Niet dat iemand er een zaak van maakt om ergens echt heen te willen fietsen om in enkele minuten een dier iets aan te doen. Ik ga er overigens niet vanuit dat het ging om een touw om een paard d'r nek te binden, maar om het feit dat het dier vast moest staan.
"Gelukkig" zijn het een jonge jongen op de fiets en een man met een herkenbaar hondje, dat maakt de actieradius waarbinnen je als eerste gaat zoeken kleiner en de beelden zijn helder; ik hoop dat iemand snel wordt herkend.
Je zal maar zo'n type zijn die dit op z'n geweten heeft; wat een zielig leven heb je dan.


De genoemde jongen, man en bestuurder zijn mogelijkerwijs getuige.
het bestempelen van de jongen als dader vind ik niet bepaald netjes.
Het is niet Wie van de drie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 16:36 



 
Profiel   

Je zou dan eigenlijk die man met honf moeten vinden. Die kan zeggen of paard al dan niet al vast stond. Stond ie dat niet, dan zou het als er geen andere personen op de beelden staan, zou het die jonge man haast moeten zijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen