Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

 
Profiel   

Bokt.nl / RTL Boulevard / Horses
Entertainment


[ img ]
Dekker en George onderweg naar Nederland. Foto: Instagram
Met het nieuwe contract van Britt Dekker bij Talpa werd aangekondigd dat zij geen maandsalaris, maar een paard krijgt. Voor hoeveel de blondine binnen is gehengeld, is niet bekend. Maar één ding is zeker: John de Mol heeft diep in de buidel moeten tasten voor de PRE hengst George.

Britt kondigde trots op Instagram de overeenkomst aan. "Welkom bij de familie, George", schreef ze bij de foto. Haar droompaard krijgt ze cadeau van haar nieuwe baas John de Mol. "Hij heeft mij gevraagd of ik een paar shows voor hem wil maken, en ik zei: als ik dit ga doen, geef me geen geld, maar geef me dit paard." Over het algemeen worden deze deals niet zo openlijk besproken, vooral niet wat de bedragen zouden zijn hiervan.

Dekkers nieuwe droompaard is de tienjarige George, die met Emmelie Scholtens onder de naam Genciano uitkwam op het WK voor jonge dressuurpaarden in 2014 in Verden. Na het WK heeft de Scholtens de hengst in 2015 ook nog een tijdje gereden, maar daarna ging hij terug naar zijn eigenaren in Spanje, waar hij uitgebracht werd door Annabelle Collins.

Uiteraard wordt er wel gespeculeerd en naar schatting zou het paard zo'n vier ton waard zijn. Dit zijn echter niet de enige kosten van het edel dier. RTL schrijft: De kosten van een paard kunnen zo hoog oplopen als de ruiter zelf wil, natuurlijk. Aangezien het een paard is dat heeft meegedaan aan dressuurwedstrijden in Spanje, waar de schimmel zelfs eerste is geworden met toenmalige rijder Annabelle Collins, zal dit niet meevallen. Deze ruiter is nummer 323 van de wereld, wat wel iets zegt over de waarde van Britts nieuwe paard George. Op het moment van dit bericht is George al in Nederland aangekomen, maar wat kost zo'n paard nou echt?

Het is geen geheim dat een paard aardig wat knaken kost, maar ook daarna blijft het hoog oplopen. Bit Magazine had hun lezers gevraagd door te geven wat zij gemiddeld uitgeven per jaar aan hun lievelingsdier. De resultaten liepen behoorlijk uiteen, maar voor Britt zal kosten nog moeite gespaard worden. Daarom gaan we voor nu even uit van het hoogste bedrag dat gemeld wordt op de site van het paardenblad, namelijk een totaal van 15,380 euro.

Dit bedrag wordt opgesplitst in tweeën. De terugkomende kosten, bestaande uit onder andere een hoefsmid, stalling en lessen, komen neer op zo'n twaalfduizend euro in een jaar. Voor de extra kosten moet rekening gehouden worden met zaken als benzinekosten, lidmaatschap aan een vereniging en inschrijfkosten van wedstrijden. Het uiteindelijke jaarsalaris van Britt komt dan dus neer op 415 duizend euro, als de geruchten kloppen over de kosten van het paard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 12:52 



 
Profiel   

Vraagprijs en gene wat je voor krijgt kan wereld van verschil zijn. Ik geloof nooit dat iemand zoveel geld zal uitgeven om een paard van Brit te kopen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 12:57 



 
Profiel   

Krijgt ze dan het ´onderhoud´ ook van RTL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:08 



 
Profiel   

dat is precies wat ik mij ook af vroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:13 



 
Profiel   

Vergis je daar niet in Blussem, heb zelf voor die man gewerkt en hij betaald echt wel goed hoor.
Helemaal als hij haar echt wil voor die programma's

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:14 



 
Profiel   

Sintara schreef
Krijgt ze dan het ´onderhoud´ ook van RTL?


nou de schrijfstijl van het bericht doet dat inderdaad vermoeden, maar of dat daadwerkelijk het geval is?
we laten het in het midden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:37 



 
Profiel   

Sintara schreef
Krijgt ze dan het ´onderhoud´ ook van RTL?


Als dit zo is, dan stijgt Britt bij mij ook in waarde :D
Wat een stunt! Laat haar maar schuiven :)) :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:41 



 
Profiel   

Ruim 1000 euro per maand om een paard te onderhouden? Dat lijkt me wat overdreven geschat :+
Maar al had het dier maar 50.000 euro gekost, dan vind ik het nog lekker betaald voor die paar shows!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 14:43 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ruim 1000 euro per maand om een paard te onderhouden? Dat lijkt me wat overdreven geschat :+
Maar al had het dier maar 50.000 euro gekost, dan vind ik het nog lekker betaald voor die paar shows!


Waar ze op stal staat betaal je meer dan 500 euro per maand :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 14:55 



 
Profiel   

Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 14:55 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ruim 1000 euro per maand om een paard te onderhouden? Dat lijkt me wat overdreven geschat :+

Nou, dat zie ik wel gebeuren. Op een luxe all-in pensionstal zit je al gauw rond de 500 euro per maand (incl volledige verzorging en buitenhalen van je paard dan). Reken daar nog lessen, extra voer/supplementen, wedstrijden, osteo, smid, of andere extra kosten bij en dan zit je voor je het weet op 1000... Ik zeg niet dat ik maandelijks zoveel geld kwijt ben, maar ik zie het wel gewoon perfect voor me zonder al te gekke toestanden. Als ik elke week een uur les neem, kost mij dat al 240 euro per maand, dus ik schrik niet echt van deze bedragen qua maandelijkse kost.


Laatst bijgewerkt door Heleennn op 04-04-19 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 14:57 



 
Profiel   

Ik gun het Britt van harte. Het is een leuke meid die heel goed heeft begrepen hoe het werkt.

Nou vraag ik me wel af wat er met het paard gebeurt als de show onverhoopt mocht floppen. Moet ie dan terug?

Het bedrag per maand klinkt niet zo gek. Voeg daarbij nog een auto en trailer c.q. de afschrijvingskosten daarvan en je gaat aardig in die richting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 14:58 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Ik gun het Britt van harte. Het is een leuke meid die heel goed heeft begrepen hoe het werkt.

Nou vraag ik me wel af wat er met het paard gebeurt als de show onverhoopt mocht floppen. Moet ie dan terug?

Het bedrag per maand klinkt niet zo gek. Voeg daarbij nog een auto en trailer c.q. de afschrijvingskosten daarvan en je gaat aardig in die richting.

Dan zal ze misschien nog wat langer moeten werken of wat extra shows doen, weet ik veel... zal ongetwijfeld wel aan gedacht zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:00 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.


Precies dit... wat gaat ons in vredesnaam aan hoeveel t dier kost of wat er verder nog qua waardes aan verbonden zijn. Bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:02 



 
Profiel   

Ben het overigens echt wel eens met NatasjavE, dit gaat ons eigenlijk echt niks aan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:03 



 
Profiel   

Het probleem met een paard is,hij hoeft zich maar te verstappen en kreupel te worden,en zijn waarde zinkt tot het minimum.En bij koliek kan hij in een paar uur overlijden.De voornaamste waarde is de emotionele waarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:15 



 
Profiel   

Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:21 



 
Profiel   

Mondy schreef
NatasjavE schreef
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.


Precies dit... wat gaat ons in vredesnaam aan hoeveel t dier kost of wat er verder nog qua waardes aan verbonden zijn. Bah


Ik zie ook het nut van dit bericht niet in en hoef niet zo nodig in iemands portemonnee te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:26 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak


vertel: hoe doe je dit met 2 paarden, maar 1000 euro uitgeven op 1 jaar!?

Britt heeft haar paarden niet aan huis staan of op een weilandje waar je maar 50 euro per maand voor moet betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:44 



 
Profiel   

Witchcraft schreef
Dorine92 schreef
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak


vertel: hoe doe je dit met 2 paarden, maar 1000 euro uitgeven op 1 jaar!?

Britt heeft haar paarden niet aan huis staan of op een weilandje waar je maar 50 euro per maand voor moet betalen.


dat ben je in de randstad kwijt in 1 maand XD en dat is dan alleen nog maar de stalling voor 2 paarden.
De stal van britt ben je 1500 kwijt per paard als je ze daar in training zet. Pensionstalling is alleen op aanvraag. :) maar super mooie fijne stal, als ik het geld had was ik daar ook <3 al was het alleen om die aquatrainer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:58 



 
Profiel   

:)ddd lekker :)ddd belangrijk :)ddd

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:02 



 
Profiel   

lampjerulez schreef
Sintara schreef
Krijgt ze dan het ´onderhoud´ ook van RTL?


nou de schrijfstijl van het bericht doet dat inderdaad vermoeden, maar of dat daadwerkelijk het geval is?
we laten het in het midden :D


Maar dan vraag ik me af, stel rtl onderhoud ook het paard. Is dat dan maar voor een jaartje of voor de rest van het paards leven zolang die in britts bezit is.. En wat gebeurt er met het paard als rtl het niet meer gaat onderhouden, kan zelf wel 3 paarden onderhouden? (verwacht ik natuurlijk wel :+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:27 



 
Profiel   

Sintara schreef
Krijgt ze dan het ´onderhoud´ ook van RTL?



ik denk niet dat ze dat van RTL gaat krijgen... EErder van Talpa aangezien zij haar 'betalen' :+ :+
Cayenne schreef
NatasjavE schreef
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.


Precies dit... wat gaat ons in vredesnaam aan hoeveel t dier kost of wat er verder nog qua waardes aan verbonden zijn. Bah


Ik zie ook het nut van dit bericht niet in en hoef niet zo nodig in iemands portemonnee te kijken.[/quote]

Tja concurrerende omroepen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:45 



 
Profiel   

Ze krijgt eenmalig een paard in plaats van een eenmalige vergoeding voor deelname aan/maken van een programma, dan zit onderhoud er echt niet bij. Maar gezien haar populariteit en succes van haar bezigheden lijkt me dat niet zo'n issue.
En waarom het zo interessant is wat zij uitgeeft/krijgt/verdient, snap ik ook niet helemaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:49 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak


Vertel me je geheim! Ik wil ook graag een paard, geen geld voor, maar 100 euro gaat me wel lukken. Mijn hond kost nog meer :oo (veel meer)

Maar ik dacht eigenlijk dat ze aalleen het paard kreeg, niet ook het onderhoud. Ik verwacht ook niet dat ze hem gaan onderhouden. Paard kan heel oud worden... kan nog een duur grapje worden dan. Al zal dat het nu ook al zijn.

Verder gaat het natuurlijk niemand iets aan, maar ik moet zeggen dat ik ook wel nieuwschierog ben ook naar de prijs van paarden :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen