Het doorgeefstokje van april: Sheehan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12583
Geregistreerd: 20-01-12

Het doorgeefstokje van april: Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 18:20

*Bokt.nl
Bokt community

AfbeeldingSheehan.


Van sneeuw naar +20 graden; april doet wat 'ie wil! Begin deze maand kwamen er veel leuke, enthousiaste en aanmoedigende reacties binnen op het doorgeefstokje van Lau. Lau gaf het stokje door aan Sheehan; ook een bekende uit het post-je-outfit-topic. Maar natuurlijk ook van binnen een paardenmeisje, met een hart voor muziek en alles wat daar bij komt. We legden onze vragen voor aan Sheehan, waar hele leuke, uitgebreide antwoorden op kwamen. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!



1. Waarom heb je je 5 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Omdat ik me verveelde in de zomervakantie :D Ik was toen net 14, had toen net een verzorg Shetlander en had wat vragen over bijvoorbeeld zijn ras.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt
Sheehan schreef:
Hoi hoi :)

Ik ben bezig met mijn verzorg welsh x shetlander inrijden, gaat super goed hij reageert prima op alles, kan al draven, stappen. Alleen lopen we steeds tegen 1 probleem aan, los lopen gaat echt niet. Dan laat ik hem halthouden, maar het meisje wat erop zit krijgt hem écht niet vooruit. Vreselijk. Hij kan dus ook niet los over de hoefslag lopen, hij blijft stilstaan of blijft naar mij toe lopen.

Ik heb echt al super veel geprobeerd, iemand een idee hoe ik hem toch zou kunnen laten lopen?

:z

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Voor een 14 jarig meisje vind ik het best meevallen. Het zijn vooral vragen waarvan ik eigenlijk het antwoord wel wist, maar ik wou graag alles zeker weten. Ook wist ik nog niet zo goed hoe het forum werkte qua waar ik alles moest plaatsen enzo. Ik maakte voor alles maar een nieuw topic aan :o

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?

Van het 'Post Je Oufit' topic, maar ook van zo'n beetje alle muziektopics die er zijn :j En het tattoo topic!

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Ik heb op Bokt een heleboel leuke vriendinnen leren kennen, zoals Fenna en Joyce wie ik al 3/4 jaar lang ken, maar ook nieuwe mensen zoals Laura. Verder heb ik van Bokt ontzettend veel geleerd toen ik nog paarden had. Nu rijd ik niet meer, maar bijna elke dag leer ik nog bij. Over wat ik wel moet doen, maar ook veel over wat je vooral niet moet doen ;)

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ja, natuurlijk. Maar niet de standaard gedachten, dat ik ooit een hengst zou temmen bijvoorbeeld. Daar was ik lang niet cool genoeg voor 8-) Mijn Penny gedachten waren overigens heel snel over toen ik een mega eigenwijze Haflinger ging rijden en het het eerste jaar eigenlijk echt een hel was -O- Dat zette me wel met beide benen op de grond.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Oeh, leuke vraag. Dan zou ik nu in Ierland, Dublin zitten. Daar zou ik verder gaan met mijn eigen bedrijf in de muziekindustrie, en verder heel veel van de natuur genieten. Ook zou een eigen paard me super leuk lijken, wel een Belgisch Trekpaard dan. Al betwijfel ik of ik daar tijd voor zou hebben, maar dat is wel de ultieme droom. Hopelijk word dat over een paar jaar werkelijkheid.

Afbeelding
Sheehan aan het werk op Amsterdam Dance Event.

8.a Wat trekt jou het meest in de muziek industrie?
Muziek was altijd mijn hobby, en het heeft een tijdje geduurd voordat ik er achter kwam dat ik daar natuurlijk ook mijn werk van kan maken. Wat mij het meeste trekt is de sfeer en de artistieke vrijheid. Op de middelbare school en op mijn vroegere bijbaantje voelde ik mij nooit echt thuis, ik had altijd het gevoel dat ik de 'weirdo' was. Nu heb ik daar totaal geen last meer van, nu blend ik eerder precies in :D Ik ben een stuk zelf zekerder geworden, en ik doe ook nog elke dag dingen wat ik ontzettend leuk vind, samen met ontzettend leuke mensen. Beter kan denk ik niet :j

8.b Met welke artiest wil je nog werken?
Black Honey en Arctic Monkeys stonden allebei hoog op mijn lijstje, maar dat is in 2018 werkelijkheid geworden :) The Neighbourhood lijkt me heel vet, al een hele tijd een favoriet van me maar uberhaupt nog nooit live gezien. Queen is natuurlijk helemaal de ultieme droom, maar dat wordt een beetje lastig helaas :))

8.c En wat wil je nog bereiken?
Ik denk dat ik voor mezelf totaal tevreden ben als ik een artiest van klein tot heel groot kan maken. Vanaf een zaal met 20 mensen tot een buitenlandse tour. Dan weet ik voor mezelf dat ik het goed doe :+


9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Bubblewrap!

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Wat is het meest beschamende wat je ooit is overkomen? -:)

Suzanne F.

Berichten: 49339
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:34

Gaaf! Wat doe je dan precies in de muziek? Echt de producende kant?
Queen is inderdaad helemaal geweldig maar voor mij hoort Freddie Mercury daarbij. Al zou ik ook een moord doen om Brian en Roger een keer te ontmoeten.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Het doorgeefstokje van april: Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:37

Leuk! Ik kom je tegenwoordig ook echt overal tegen op Bokt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:40

Haha, kies je net mij _O-
Ik kijk nog even of ik het stokje zelf houd of doorgeef, dan blijft het een verrassing :P

Leuk verhaal Sheenan! Wel gaaf dat je met Arctic Monkeys hebt gewerkt. Die haflinger _O-

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:00

Suzanne F. schreef:
Gaaf! Wat doe je dan precies in de muziek? Echt de producende kant?
Queen is inderdaad helemaal geweldig maar voor mij hoort Freddie Mercury daarbij. Al zou ik ook een moord doen om Brian en Roger een keer te ontmoeten.


Ik ben Artist- en Tourmanager :j Daarnaast werkt ik inderdaad voor verschillende grote en kleine festivals, zoals Best Kept Secret en Sniester.

Serendipity1

Berichten: 6045
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:54

Leuk stukje! En leuk beroep heb je! Met the Arctic Monkeys werken <3 Wat betreft The Neighbourhood, ik was he-le-maal fan van Sweather weather maar toen ik ze live op LL zag een paar jaar geleden was hun optreden zo lam dat ik er daarna nooit meer naar geluisterd heb :+