Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag het teamlid: Nayomie

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Fotograferen is een van de hobby's van Nayomie.


* Hoe lang ben je al teamlid?
Eigenlijk ben ik nog niet zo heel lang teamlid. Begin augustus in 2018 ben ik bij de nieuwsredactie gekomen.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Er zijn zo veel leuke dingen aan het zijn van een teamlid. Het leukste vind ik het bijdragen aan een leuk, gezellig en actief forum. En in mijn geval de voorpagina vullen en samen met de correspondenten zorgen voor leuk en interessant Communitynieuws.

* Wat is je grootste blunder?
Hmm, volgens mij heb ik niet echt een echte blunder. Maar wellicht, dat ik een keer uitgelicht vergeten ben om klaar te zetten. Ook ben ik wel eens vergeten dingetjes door te lezen van het Communitynieuws en vergeten door te plaatsen. Soms ben ik wel een warboel. :D

* Kan je omschrijven hoe een dag als Lid Nieuwsredactie eruit ziet?
Goeie. Ik begin de dag met even snel en vluchtig bokt door te kijken. Dan ga ik met bus en trein richting school en ben ik even aan het rondkijken naar nieuws en check ik, als ik het niet vergeet, of er nog artikelen van de correspondenten op de voorpagina moeten. Tijdens school probeer ik nog wel artikelen te plaatsen voor de NR. Zodra ik thuis ben zit ik nog even voor uitgelicht om die klaar te zetten.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Absoluut. Wanneer ik mobiel zit, ben ik vrijwel als gewone gebruiker actief. En zo wil ik het ook blijven zien. Samen met de andere NR-leden verzorgen we de voorpagina van nieuws. Daarnaast ben ik een gewone gebruiker en zie ik het als een leuk maar ook zeker informatief forum.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Oef eigenlijk heel veel. Van het overlijden van Bokkers, tot de tijd van de BNB. Maar wat mij het meeste is bijgebleven is de geweldige 1-april grap samen met Tweakers. Wat een heerlijke grap, maar ook alles wat daaruit gebloeid is. <3


* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Vroeger was ik echt een pennymeisje. Ik reed op manegepony’s, was actief als vrijwilliger op de manege, uiteindelijk een pony geleased maar ook later verzorgd. Uiteindelijk heb ik dat opzij gelegd. Er kwamen andere interesses, maar ook was de tijd en energie er niet voor. Dus heel wat jaren daarin stilgelegen maar bleef ergens wel kriebelen. Onlangs zag ik een advertentie op bokt van iemand die een verzorgster zocht. In de buurt ook nog en dat resulteert nu in dat ik weer een verzorgpony heb dus weer in Paardenwereld zit. :))

* Heb je naast Bokt nog andere hobby's?
Ik zou haast zeggen dat ik hobby-loos ben. Gelukkig ben ik dat niet. :D Ik vind het erg leuk om foto’s te maken en te tekenen. Daarnaast vind ik het erg leuk om films en series te kijken, muziek te luisteren, zingen en te schrijven. Oh en ooit wil ik nog graag eens gitaar leren spelen.

* Hoe ben je met fotografie begonnen en wil je hierin verder?
Zo’n 8 jaar geleden had mijn moeder een videocamera aangeschaft. Deze had een fotofunctie erop en eigenlijk sinds de aanschaf was ik bezig met het maken van foto’s. Uiteindelijk zelf overgestapt naar een digitale camera waar ik ook veel mee gedaan heb. Vanaf september vorig jaar kan ik gebruik maken van een spiegelreflex en ik vind het geweldig. Ik vind het leuk om te doen, diverse dingen te proberen en steeds meer te leren.

* Wie (of wat) zou je graag nog op de foto zetten?
Zelf vind ik portretfotografie erg leuk. Voornamelijk omdat ieder persoon uniek is en iedereen een ander verhaal heeft. Zo heb ik wel eens fotoshoots gedaan en dan leer je mensen ook echt kennen. Dat vind ik erg bijzonder. Daarnaast dat mensen zichzelf zo durven open te stellen, en ik dat op de foto mag zetten, vind ik enorm bijzonder. Qua personen heb ik niet een voorkeur eigenlijk. Bepaalde onderwerpen bijvoorbeeld met paarden zou ik nog wel eens willen proberen, evenals andere huisdieren.

* Hoe ben je met digitaal tekenen begonnen? Zijn er nog paarden die je heel graag zou willen tekenen?
Ik ben begonnen doordat ik erg geïnspireerd werd door de werken van EmmaVZ hier op bokt. Daardoor maakte ik kennis met het digitaal tekenen en heeft ze me enorm veel geleerd. Er zijn verschillende paarden die ik zou willen tekenen zoals een tinker, Fries maar zou ook graag nog een remake van Daantje (van bokker Rije) willen maken en de paarden van TessJazz. :j

* Wil je nog iets aan de Bokkers kwijt?
Dat ik graag discussies volg, en hoe respectvol er met elkaar omgegaan wordt. Maar ook dat mensen durven om een probleem voor te leggen al helemaal de psychische klachten. En dat ik het enorm mooi vindt hoe veel respect er vanuit mensen komt en er mooie adviezen komen. Blijf die spirit vooral houden. Blijf vooral je zorgen delen, krop het niet op. En bovenal, voor iedereen, wees lief voor jezelf. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 10:17 



 

Nayo <3
Leuk stuk! En ik heb nog wel een [***] in de aanbieding _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 10:35 



 
Profiel   

Nayo mooi stuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 10:42 



 
Profiel   

Ben heel blij met je als verzorgster en Luna ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 10:47 



 
Profiel   

Thanks meiden :+:
Miran, je weet dat ik graag nog eens langskom he? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 08:06 



 
Profiel   

Citaat
zou ook graag nog een remake van Daantje (van bokker Rije) willen maken


<3 *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 20:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen