Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Matt Harnacke lanceert YouTube serie “Chasing the dream”

 
Profiel   

*bokt.nl / ridenews
Overige


Topmodel Matt Harnacke heeft op YouTube de trailer voor zijn nieuwe serie “Chasing the dream” geplaatst. Ook de eerste aflevering staat inmiddels online.

Matt Harnacke, echte naam Mattia, is een topmodel en paardenliefhebber. Hij is geboren in Italië, maar opgegroeid in Sydney. Zijn modellen carrière begon nadat hij op 16-jarige leeftijd werd gescout op een paardenwedstrijd. Vandaag de dag krijgt hij opdrachten aangeboden van Dolce&Gabbana tot Armani. Inmiddels heeft Matt Harnacke 87.000 abonnees op zijn YouTube kanaal en 364.000 volgers op Instagram.

Het eerste deel van zijn eigen filmproject “Chasing the dream” ging gisteren in première. In de serie vertelt hij over zijn verhuizing met zijn paard Chase van Australië naar Nederland.

Bekijk hier de officiële trailer:


Bekijk hier de eerste aflevering:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 11:01 



 
Profiel   

Ik verbaas me eigenlijk wel dat deze jongen zoveel media-aandacht krijgt. Doet hij nog iets speciaals met paarden of heeft hij gewoon een knappe kop en een paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:39 



 
Profiel   

Hij is een topmodel met een paard....

“We” lopen ook allemaal weg met Britt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:44 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Hij is een topmodel met een paard....

“We” lopen ook allemaal weg met Britt


Och verschrikkelijk. Als dat het boegbeeld van de paardensport moet worden dan is het wel gedaan wat mij betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:52 



 
Profiel   

Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:56 



 
Profiel   

alice0cullen schreef
Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.


Dacht het niet maar krijg stiekem krijg ik het idee dat hij wel heul goed met Jesse overweg kan. Maar wellicht fout gezien. :Y)


off-topic: fantastisch onderschrift heb jij zeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:03 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
alice0cullen schreef
Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.


Dacht het niet maar krijg stiekem krijg ik het idee dat hij wel heul goed met Jesse overweg kan. Maar wellicht fout gezien. :Y)


off-topic: fantastisch onderschrift heb jij zeg :D


Volgens mij ook, wellicht nog een reden om de halve wereld over te vliegen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:06 



 
Profiel   

Ik vind het wel tof om te zien hoe en waarom hij naar Nederland gekomen is.

Ik kijk verder geen vlogs oid van hem en vond hem eerder juist verwaand overkomen. Maar de eerste aflevering vond ik, tegen mijn verwachtingen in, best leuk en interessant!

Als we dan gaan praten over Brit oid. Kijk ook even naar de leeftijdscategorie jongens.. Als je jonger bent kan zoiets zeker leuk en leerzaam zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:06 



 
Profiel   

Jeetje, moeten we dan allemaal wat speciaals hebben/doen om in de media te komen? :+
De meeste paarden YouTubes hebben ook gewoon maar een paard en doen niks bijzonders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:22 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
alice0cullen schreef
Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.


Dacht het niet maar krijg stiekem krijg ik het idee dat hij wel heul goed met Jesse overweg kan. Maar wellicht fout gezien. :Y)


off-topic: fantastisch onderschrift heb jij zeg :D


Wij dachten ook meteen dat hij het vriendje van Jesse was, geen idee of dat echt zo is. I.r.l. is Matt trouwens wel een heel aardige jongen, dus snap wel dat die jonge meiden met hem erg leuk vinden.

Heb er ook respect voor hoe hij op zo’n jonge leeftijd zo een verhuizing heeft aangedurfd. En vind het mooi om te zien hoeveel hij om Chase geeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:22 



 
Profiel   

alice0cullen schreef
Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.



Hij zit volgens mij niet bij nalanta... Maar woont wel in een huis met stallen samen met Jesse drent van Nalanta

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 15:49 



 
Profiel   

Ehh?? Hij staat gewoon bij britt op stal hoor..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:04 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Ehh?? Hij staat gewoon bij britt op stal hoor..?


Nee hoor, Britt staat met haar paarden bij Koole in Bergen, Noord Holland. Daar stond Eva Roemaat ook even, maar die is sinds kort weer terug naar de Achterhoek ivm heimwee.

Matt staat op een privé stalling met ‘eigen’ huis, samen met Jesse Drent. Voor zover ik weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:07 



 
Profiel   

Mooie kop??
Ik moet hier een beetje om lachen, maar uiteraard is dat persoonlijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:18 



 
Profiel   

Celine_Famke schreef
Cheminee schreef
Ehh?? Hij staat gewoon bij britt op stal hoor..?


Nee hoor, Britt staat met haar paarden bij Koole in Bergen, Noord Holland. Daar stond Eva Roemaat ook even, maar die is sinds kort weer terug naar de Achterhoek ivm heimwee.

Matt staat op een privé stalling met ‘eigen’ huis, samen met Jesse Drent. Voor zover ik weet.



Dacht hem daar laatst gezien te hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:19 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
alice0cullen schreef
Zit die jongen niet sinds kort bij nalanta, of is dat weer een ander.


Dacht het niet maar krijg stiekem krijg ik het idee dat hij wel heul goed met Jesse overweg kan. Maar wellicht fout gezien. :Y)


off-topic: fantastisch onderschrift heb jij zeg :D


Whaha dat idee heb ik ook altijd :') zeker door die "gezinsfoto's" die ze regelmatig plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:21 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Celine_Famke schreef

Nee hoor, Britt staat met haar paarden bij Koole in Bergen, Noord Holland. Daar stond Eva Roemaat ook even, maar die is sinds kort weer terug naar de Achterhoek ivm heimwee.

Matt staat op een privé stalling met ‘eigen’ huis, samen met Jesse Drent. Voor zover ik weet.



Dacht hem daar laatst gezien te hebben...



Hij komt daar over de vloer. Verder eigen huis met Jesse. Hebben ze nog vlog van gemaakt van hun plekkie

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:26 



 
Profiel   

Goh wat een afgunst... wat maakt t uit wie of wat hij is/doet.
Als hij een leuke docu maakt dan 8s dat toch prima.
Net als een heerlijk onbevangen britt. Genieten vergeleken al het "moeten" en perse scoren van sommige bekendere die wel zogenaamd iets bijzonders doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 17:35 



 
Profiel   

Ik vind de filmpjes ook leuk om te zien. Hij geeft echt veel om zijn paard. Ja hij heeft veel dure spullen en is een model. Maar dat is toch niet erg? Schijnbaar is er animo voor zijn verhaal, hij vlogt nu zelfs voor Bit magazine. Ik ben blij voor hem +:)+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 17:40 



 
Profiel   

Wat een onaardige reacties zeg.. := Ik ken Matt persoonlijk en ik heb werkelijk nog nooit een lievere man ontmoet, en hij heeft ook nog eens het beste voor met zijn paard. (Wat ook nog eens een waanzinnig lief dier is) Wat makkelijk oordelen weer van achter de schermen vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 19:20 



 
Profiel   

Captain schreef
Wat een onaardige reacties zeg.. := Ik ken Matt persoonlijk en ik heb werkelijk nog nooit een lievere man ontmoet, en hij heeft ook nog eens het beste voor met zijn paard. (Wat ook nog eens een waanzinnig lief dier is) Wat makkelijk oordelen weer van achter de schermen vandaan.


Hij lijkt mij inderdaad heel aardig! Dat zie je overal in terug. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 19:22 



 
Profiel   

Captain schreef
Wat een onaardige reacties zeg.. := Ik ken Matt persoonlijk en ik heb werkelijk nog nooit een lievere man ontmoet, en hij heeft ook nog eens het beste voor met zijn paard. (Wat ook nog eens een waanzinnig lief dier is) Wat makkelijk oordelen weer van achter de schermen vandaan.


Het waren natuurlijk niet alleen onaardige reacties ;) ik heb met plezier het filmpje gekeken: mooi gefilmd en leuk om zo een kijkje te nemen in het leven van iemand die toch wat beroemder is dan wij. Zeker je paard de halve wereld over vliegen, dat hele proces, vind ik erg leuk om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 19:27 



 
Profiel   

Het was een zware reis voor Matt zelf denk ik. Eerst van Milan naar Sydney vliegen om op dezelfde dag meteen terug 3 vluchten naar Nederland! Ik vind vliegen niet erg maar dit was wel heel extreem denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 19:29 



 
Profiel   

Eigenlijk was het gewoon een vraag :D
Je kan natuurlijk heel erg aardig zijn en een paard hebben en er heel veel van houden, maar dat doen heel veel mensen. Alleen ik zag hem laatst in de bit en nu hier op bokt, terwijl er normaal (volgens mij) vaker topruiters of kenners in the picture komen. Dus ik vroeg me af of hij nou ook iets speciaals met zijn paard doet of dat het eigenlijk vooral om zijn 'knappe kop' (overigens ook geen negatieve woordcombinatie, al lijkt het wat lomp door het woord 'kop') gaat.

Weinig afgunst dus, wel nieuwsgierigheid. Moet ik hem als een topruiter met goede paarden-tips zien of meer als een soort bekende vlogger die ook een paard heeft en daardoor in de paardenmedia komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 20:29 



 
Profiel   

Mariett schreef
Eigenlijk was het gewoon een vraag :D
Je kan natuurlijk heel erg aardig zijn en een paard hebben en er heel veel van houden, maar dat doen heel veel mensen. Alleen ik zag hem laatst in de bit en nu hier op bokt, terwijl er normaal (volgens mij) vaker topruiters of kenners in the picture komen. Dus ik vroeg me af of hij nou ook iets speciaals met zijn paard doet of dat het eigenlijk vooral om zijn 'knappe kop' (overigens ook geen negatieve woordcombinatie, al lijkt het wat lomp door het woord 'kop') gaat.

Weinig afgunst dus, wel nieuwsgierigheid. Moet ik hem als een topruiter met goede paarden-tips zien of meer als een soort bekende vlogger die ook een paard heeft en daardoor in de paardenmedia komt?


Hij reed in Australië dressuurniveau wat vergelijkbaar is met ZZ in Nederland.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 20:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen