Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Geldbonus in ruil voor buitenrijden via nieuwe app

 
Profiel   

Bokt / HorseandHound
Recreatief

[ img ]
Foto door Silby

De Huufe app werd in 2018 gelanceerd en is een gratis Britse app waarmee je je buitenrijkilometers kunt tracken, profielen kunt aanmaken voor je paarden en waarmee je sinds kort ook geld kunt verdienen.

De app werkt met een digitale munteenheid, de HuufeCoin. Als je daar genoeg van hebt gespaard kun je die inwisselen tegen echt geld of tegen korting bij Britse paardensportmerken. Zo leveren 1000 HuufeCoins 100 pond op en kunnen enduranceruiters 5000 HuufeCoins inruilen tegen 1000 pond.

Voor elke 30 minuten rijden ontvang je één HuufeCoin, met een maximum van 3 per dag. Je kunt ook Coins verdienen door de app dagelijks te openen en aan te raden aan vrienden en familie.

De makers van de app, Charlie Trietline and Richard Philips, wilden weten wat ruiters echt zochten in een nieuwe app, en volgens hem was dat een geldelijke beloning voor hun rij-passie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 14:28 



 
Profiel   

Wat grappig.
Zou dat ook voor Nederland zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:17 



 
Profiel   

Ik snap de commerciele waarde niet van zo'n app. Je houdt die gegevens toch alleen voor jezelf bij? Of verkoopt die app-maker de data?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:20 



 
Profiel   

Ik vind dat het paardrijden an sich voldoende motivatie zou moeten zijn, maar de app is zo wel een mooie manier om in kaart te brengen waar er gereden wordt, hoe lang, welke manier en ook het in kaart brengen van incidenten heeft een meerwaarde.

De app is gratis en ik ga er vanuit dat het uitbetalen van de verdiende coins wordt gedaan uit de inkomsten van advertenties in de app.
Blijkbaar gaat daar serieus geld in om, ik wist dat die Pokemon app mensen rijk heeft gemaakt, maar dat het ook in zo'n paardrij app om dusdanig geld gaat dat je gebruikers kunt belonen, daar kijk ik toch wel van op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:22 



 
Profiel   

De app-makers zullen erg blij zijn met deze gratis reclame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:26 



 
Profiel   

Dorien66 schreef
De app-makers zullen erg blij zijn met deze gratis reclame.


Wat dus eigenlijk niet gratis is want ze betalen de gebruiker om deze aan te kaarten. Bij anderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 19:39 



 
Profiel   

Daar worden ze vast zelf ook wel beter van. Direct of indirect.
Maakt me overigens niets uit hoor, ik zou het zelf alleen nooit als voorpagina-nieuws geplaatst hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 21:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen