‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 18:41

Ik vind haar creatieve manier van denken (en zaken doen) leuk en haar autonomie. Voor mijn gevoel heeft ze het hart ook op de juiste plek. Hoop dat ze ver komt met haar George.

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:31

knollentuin schreef:
Ik heb ze vandaag gezien en ik vind George geweldig, en ik hoop dat Britt heel snel leert ontspannen en meer balans gaat krijgen in haar rijden op hem. Dan kan ze er machtig veel van leren.

Precies wat ik ook dacht

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:29

Het is echt een ruige bok. Idd meer ontspanning bij haar maar daar kan Tineke haar vast goed bij helpen.

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:34

janderegelaa schreef:
Hutcherson schreef:
Nouuuu heel eerlijk denk ik dat Britt op tijd slimme mensen heeft gevraagd om haar te adviseren en te begeleiden. Zodat zij geqoon zichzelf kan blijven en ondertussen van de knappe koppen advies kreeg hoe ze dingen kan aanpakken. En verder heeft ze dr bekendheid te denken aan haar eigen karakter. Ik vind haar simpelheid leuk. Lekker luchtig. :)

Britt Dekker heeft gewoon de HAVO afgerond. Ze zal heus wel een management hebben maar ze is niet dom.


Jokertje van oh oh cherso heeft ook een HBO studie afgerond. En dies niet zo heel snugger.

Jessix

Berichten: 16429
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:50

Hutcherson schreef:
janderegelaa schreef:
Britt Dekker heeft gewoon de HAVO afgerond. Ze zal heus wel een management hebben maar ze is niet dom.


Jokertje van oh oh cherso heeft ook een HBO studie afgerond. En dies niet zo heel snugger.


Ik snap die opmerking ook niet helemaal... Volgens mij heeft iedereen in de t.v. / film / muziek wereld een manager, dat is namelijk een vak apart en moet je gewoon over laten aan de mensen die daar goed in zijn. Maar waarom er dan gezegd moet worden dat ze "gewoon HAVO" heeft gaat mij ook even voorbij... Daar wordt dan mee bedoeld dat ze nooit zo slim kan zijn? :') Dat is i.m.o pas een domme opmerking.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15910
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:36

Jessix schreef:
janderegelaa schreef:
Britt Dekker heeft gewoon de HAVO afgerond. Ze zal heus wel een management hebben maar ze is niet dom.



Ik snap die opmerking ook niet helemaal... Volgens mij heeft iedereen in de t.v. / film / muziek wereld een manager, dat is namelijk een vak apart en moet je gewoon over laten aan de mensen die daar goed in zijn. Maar waarom er dan gezegd moet worden dat ze "gewoon HAVO" heeft gaat mij ook even voorbij... Daar wordt dan mee bedoeld dat ze nooit zo slim kan zijn? :') Dat is i.m.o pas een domme opmerking.

Ik schrijf 2 zinnen en je presteert het om er maar 1 te lezen. En er dan ook nog een opmerking over te maken die in die 2e zin meteen ontkracht wordt. Dat is pas dom.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15910
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:47

Hutcherson schreef:
janderegelaa schreef:

Britt Dekker heeft gewoon de HAVO afgerond. Ze zal heus wel een management hebben maar ze is niet dom.


Jokertje van oh oh cherso heeft ook een HBO studie afgerond. En dies niet zo heel snugger.


Robert Minderhoud heeft een Master’s (Msc) degree gehaald, Business Proces Management and IT.

Hij is nu Senior inkoper bij Verwater.

En wat doe jij?

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:58

Goh je bent wel op een lekker toontje bezig janderegelaar :(

Ik vind britt echt heel leuk, echt een droom van velen die zij mag leven :D
Wou dat er meer rij videos van haar en george online waren, op wat vlogs van vandaag op youtube was ze wel te zien. Vraag me af of ze het hoog zal gaan schoppen in de klassementen, gun het haar wel :D

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:59

janderegelaa schreef:
Hutcherson schreef:


Jokertje van oh oh cherso heeft ook een HBO studie afgerond. En dies niet zo heel snugger.


Robert Minderhoud heeft een Master’s (Msc) degree gehaald, Business Proces Management and IT.

Hij is nu Senior inkoper bij Verwater.

En wat doe jij?

Amen _/-\o_

Jessix

Berichten: 16429
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 00:31

janderegelaa schreef:
Jessix schreef:
Ik snap die opmerking ook niet helemaal... Volgens mij heeft iedereen in de t.v. / film / muziek wereld een manager, dat is namelijk een vak apart en moet je gewoon over laten aan de mensen die daar goed in zijn. Maar waarom er dan gezegd moet worden dat ze "gewoon HAVO" heeft gaat mij ook even voorbij... Daar wordt dan mee bedoeld dat ze nooit zo slim kan zijn? :') Dat is i.m.o pas een domme opmerking.

Ik schrijf 2 zinnen en je presteert het om er maar 1 te lezen. En er dan ook nog een opmerking over te maken die in die 2e zin meteen ontkracht wordt. Dat is pas dom.

Oh ik heb ze wel gelezen hoor. Maar puur het feit om haar opleidingsniveau hierin mee te nemen maakt mijn punt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15910
Geregistreerd: 10-01-06

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:07

Ik schrijf dat ze gewoon de HAVO heeft gedaan (dus niet BLO ofzo) en ik zeg erachteraan in de 2e zin “dus ze is niet dom”. En dan nog denk jij dat ik dan bedoel dat ze niet slim is. Ik bedoel dus dat het een intelligente vrouw is.

Trek nu een conclusie over jouw eigen post.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:37

Ook ik heb haar gisteren gezien, vind haar heel sympathiek en heb een hoop gelachen om haar.
En ook mooi om te zien dat zij het spannend vond en dat gewoon uit en eerlijk over is, word (door mij iig) een stuk meer gewaardeerd als dat arrogante gedrag dat iemand dat maar even doet en stiekem toch gespannen is.
We zijn allemaal ergens begonnen en zij is wel iemand die heel goed snapt dat je zonder goede begeleiding nergens komt.

Afbeelding
Afbeelding

Jessix

Berichten: 16429
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:37

janderegelaa schreef:
Ik schrijf dat ze gewoon de HAVO heeft gedaan (dus niet BLO ofzo) en ik zeg erachteraan in de 2e zin “dus ze is niet dom”. En dan nog denk jij dat ik dan bedoel dat ze niet slim is. Ik bedoel dus dat het een intelligente vrouw is.

Trek nu een conclusie over jouw eigen post.

Fijn dat we het daar over eens zijn! +:)+

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:00

janderegelaa schreef:
Hutcherson schreef:

Jokertje van oh oh cherso heeft ook een HBO studie afgerond. En dies niet zo heel snugger.


Robert Minderhoud heeft een Master’s (Msc) degree gehaald, Business Proces Management and IT.

Hij is nu Senior inkoper bij Verwater.

En wat doe jij?

Hier mis ik dus echt de vind ik leuk knop. _/-\o_

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:38

Britt is nu bij Waar is de Mol, ik ben wel benieuwd naar hoe zij is.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:50

Ik had altijd een enorm vooroordeel over Britt. Dom blondje dat er alles aan deed een BN'er te worden, tot ik haar het eerste jaar toevallig zag op Horse Event. Een clinic van Britt en Imke Schellekens-Bartels. Britt zat op TJ/DJ iets dat daar op lijkt en het was voor het eerst dat ze bepaalde dingen kon voelen. Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk hard gelachen tijdens een clinic. Ze is slim maar een enorme flap-uit, dat maakt haar leuk. En ik ben geen Penny, sta niet in de rij voor een M&G maar ik stond mooi vooraan tijdens de clinic gister :+

Afbeelding

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:02

enjoy86 schreef:
knollentuin schreef:
Ik heb ze vandaag gezien en ik vind George geweldig, en ik hoop dat Britt heel snel leert ontspannen en meer balans gaat krijgen in haar rijden op hem. Dan kan ze er machtig veel van leren.

Precies wat ik ook dacht

Als ik het zo hoor, werkt ze daar hard aan. Had ook niet anders verwacht.

Britt is zoveel slimmer dan menig mens denkt, en heeft zoveel meer in d'r mars. Volgens mij heeft ze echt een hart van goud en zoals ze zelf zegt, is ze echt een flapuit. Ja, ze is leuk als je het mij vraagt. :j

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:15

Vooral omdat ze ook weet dat ze gewoon niet heel goed kan paardrijden en daar gewoon hard aan werkt. Zo zie je maar dat je een retegoed paard kan kopen, je rijd daar niet zo easy op weg. En britt schaamt zich daar ook niet voor, zij is precies als 95% van de bokkers als die op zon paard daar zouden rijden. Lekker niet uit de hoogte en gewoon eerlijk zijn, dat maakt haar ook zo populair

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:59

Ik vind Britt echt een fantastische persoonlijkheid hebben. En wat een machtig paard! Daar gaat ze hopelijk ver mee komen.

Afbeelding
Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:08

Ze kan ook heel leuk/goed tekenen zag ik gister bij Waar is de Mol. Ik heb het programma alleen niet helemaal gezien.

Dat paard is wel heel gaaf zeg!