‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:46

Er zijn ondertussen meer berichten over 1!!!! negatieve reactie dan dat het over het topic onderwerp gaat.. :O

Ik kan Britt niet meer dan gelijk geven, zie je gelijk dat ze ook slimmer is dan dat ze zich voor doet.. Als ik een paard zou kunnen krijgen (op die manier voor werken) zou ik het ook doen.
Vind haar een ontzettend leuk mens, en moet altijd zo hard om haar lachen, zou wel eens een dagje met haar op pad willen :D

Haar paarden zijn dan ook allebei ontzettend mooi en getalenteerd!

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:51

Tja, ze is mooi , slim, fijne paarden, en werk wat ze leuk vind. En BN er dus ze steekt met haar hoofd boven het maaiveld uit waardoor je in Nederland meteen word neergemaaid. Als er een persoon is die ik dit gun is zij het wel. Geen steek veranderd en altijd zichzelf!!!

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:54

Ik denk dat Britt goed past bij haar doelgroep (Penny's), maar minder bij de niet-Penny-paardenmensen. :D

Leuk dat zij daar mag staan.

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:30

Isabel_k: ik denk dat niet- Penny paardenmensen toch ook zullen moeten erkennen dat Britt een goede jeugd ambassadeur is voor de paardensport. Altijd positief en enthousiast, en goed benaderbaar voor kids.

https://www.knhs.nl/nieuws/2019/teamnl- ... videostar/

Dit weekend is Britt op Concours Hippique Haarlemmermeer in Hoofddorp. Levert massa's extra jeugd fans op. Ik kan daar van genieten.
Ik mag de dressuurprijzen uitreiken, dus een beetje meer publiek bij de prijsuitreiking is altijd gezellig.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:39

Dat is ook wat ik zeg. Ze is ideaal voor haar doelgroep en ik zie haar betekenis in die zin. Maar ik voel me niet door haar aangesproken. Dan kan ik nog wel respect hebben voor de manier waarop ze haar merk heeft gebouwd. :D

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:47

Volgens mij is Britt al een paar jaar op HE te zien met een clinic. Een keer met Anky en ook al eerder met Imke en Tineke. Ze doet dat super leuk! Ze schijt in de broek van de zenuwen en vind het ook eng als Eve wild wordt of volgens haar op hol gaat slaan. :') Leuk dat ze nu haar nieuwste aanwinst meeneemt!

Ik zie een vrouw die precies doet wat ze het liefste wil en dan op een heel open en eerlijke manier. Van meisje uit Purmerend naar wat ze nu is. Goed gespeeld toch?! :D

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:57

Elvirawortel schreef:
Ben ik de enige die niet snapt waarom er dan nu over superguus gezeikt wordt? Ik mag Britt en Jolanda beide wel, en blijkbaar ben ik niet de enige want hun shows zijn populair

Ik heb die Guus 2 x aan t werk gezien met die Yolande, en ik vond t tranentrekkers, ook haar optreden in de zz l was goed voor verliespunten meerdere keren, als er iets niet vrij en vrolijk gebeurde was het wel die combinatie, dus ja, ik snap het commentaar daarop wel, maarrr ik vind het geen vergelijking met Britt en haar paarden.

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:35

silvia58 schreef:
[ [url=m/MKS49S.png]Afbeelding[/url] ]
Onze kleindochter van 7 heeft haar vorige week op de Welsh sportdag ontmoet.
Ze vond het super leuk dat ze met Britt op de foto mocht en heeft even met haar gekletst.
Britt was echt super lief tegen haar en er mocht zelfs nog een foto extra gemaakt worden
met de pony erbij op.

Dit is een hele gave foto voor de doelgroep op de welshdag. De juiste trui aan en vriendelijk met mensen op de foto. Gewoon ook hartstikke leuk voor je dochter.
Ik denk dat ze het gewoon goed doet. En met haar paard heeft ze al een eerste proef ergens gereden volgens mij en dat ging goed. Ze is volgens mij van de rollkur af en dat maakt het ook sympatieker. Nee, ik denk dat ze juist heel goed is voor de doelgroep van horse event.
En hoe ze aan het paard komt is natuurlijk helemaal mooi.

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:40

Zou toch ook fijn zijn als zo'n rolmodel, in tijden zoals deze, ook een voorbeeld geeft aan paardenwelzijn, en dus een fijnere plek voor haar dierbaren kiest.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:42

Remark schreef:
Grappig dat mensen hun eigen jaloezie op Brit projecteren.

Grappig dat als je ergens anders over denkt, of niets met een bepaald persoon hebt, direct de jaloezie kaart getrokken wordt _O-

CharleyT
Berichten: 3990
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:12

Nielojram schreef:
Zou toch ook fijn zijn als zo'n rolmodel, in tijden zoals deze, ook een voorbeeld geeft aan paardenwelzijn, en dus een fijnere plek voor haar dierbaren kiest.


Eerlijk gezegd snap ik niet wat je probeert te zeggen, zal wel aan mij liggen. Klinkt wat zeurderig dat je als rollmodel(heeft Britt om die rol gevraagd?) blijkbaar 100% volmaakt moet zijn in alles wat je doet.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:19

Ik denk dat ze bedoelt dat ze op een rete dure pensionstal staat, inclusief overdekte rijbanen en solarium, maar waar de paarden alsnog de hele dag op stal staan. Vind ik ook wel jammer, maar als dat een criterium is om aan horse event mee te mogen doen dan kwam er niemand meer

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:23

De paarden van Britt komen in de wei hoor. Weet niet of dat ook met George lukt, maar de rest in elk geval wel.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:41

Ja de paarden op de pensionstal in het dorp hier komen ook in de wei. Vier maanden in de zomer, en de overige acht maanden...

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 05:39

maras schreef:
Wat zou de wereld ( en Bokt) er een stuk gezelliger uit zien als men onaardige reacties gewoon voor zich houdt ; kwestie van niets typen en op naar het volgende topic waar je dan wel wat mee hebt ;) .Persoonlijk ken ik Britt niet maar ik heb ze nog nooit iets onaardigs over andere horen zeggen en ze komt op mij over als een spontaan, vriendelijk mens met de mazzel dat ze nu een prachtig mooi paard heeft!! En die loslopende honden op de foto waar iemand moeite mee had zijn van Tineke, die lopen altijd los op het terrein en ik dacht nooit in de weg, die kennen het gevaar van de hoefjes inmiddels wel denk ik :).


Dat laatste wil ik even ontkrachten want die honden slapen op de hoefslag, de regel is daar volgens mij dat je er gewoon omheen moet rijden :D

En britt, ja ik vind der geweldig. Hoe ze zo alles heeft opgebouwd, daar kunnen een hoop alleen maar van dromen

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:23

Nielojram schreef:
Zou toch ook fijn zijn als zo'n rolmodel, in tijden zoals deze, ook een voorbeeld geeft aan paardenwelzijn, en dus een fijnere plek voor haar dierbaren kiest.



CharleyT schreef:
Eerlijk gezegd snap ik niet wat je probeert te zeggen, zal wel aan mij liggen. Klinkt wat zeurderig dat je als rollmodel(heeft Britt om die rol gevraagd?) blijkbaar 100% volmaakt moet zijn in alles wat je doet.



Elvirawortel schreef:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze op een rete dure pensionstal staat, inclusief overdekte rijbanen en solarium, maar waar de paarden alsnog de hele dag op stal staan. Vind ik ook wel jammer, maar als dat een criterium is om aan horse event mee te mogen doen dan kwam er niemand meer


Elvirawortel snapt het inderdaad.

En ook wedstrijd-paarden kunnen best los lopen, dagelijks, 24/7, Uta Graf is daar toch wel het mooiste voorbeeld van.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:59

Elvirawortel schreef:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze op een rete dure pensionstal staat, inclusief overdekte rijbanen en solarium, maar waar de paarden alsnog de hele dag op stal staan. Vind ik ook wel jammer, maar als dat een criterium is om aan horse event mee te mogen doen dan kwam er niemand meer

Brit haar knollen staan gewoon in het land hoor? Niet 24/7 maar meerdere uren per dag.
Hengst wel apart.
Dat die beesten niet buiten komen is vooral een vooroordeel van velen...
Zeggen mensen ook vaak bij bekende of topruiters, terwijl dat ook vaak niet klopt.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:06

Schreef ik ook al maar tegenwoordig lijkt enkel 24/7 buiten goed te zijn.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:35

2 uur buiten is nog 22 uur op stal

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:41

Elvirawortel schreef:
2 uur buiten is nog 22 uur op stal

waar staat dat ze maar 2 uur per dag buiten komen?

SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:39

Ik vind het een prachtig paard, super leuk voor haar om te mogen doen!

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:50

Elvirawortel schreef:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze op een rete dure pensionstal staat, inclusief overdekte rijbanen en solarium, maar waar de paarden alsnog de hele dag op stal staan. Vind ik ook wel jammer, maar als dat een criterium is om aan horse event mee te mogen doen dan kwam er niemand meer


Wat fijn dat jij precies weet hoeveel tijd haar paarden buiten staan! Dan ben je vast haar stal-buurvrouw.

Zo niet: dan heb je geen idee hoevaak en hoelang haar paarden buiten lopen.

Britt lijkt me een prima meid die vreselijk veel van al haar paarden houd waar ze keihard voor gewerkt heeft.

Ik werk ook hard voor mijn paard. Ben ik nu ook over mijn niet-zo-hele-dure-pony getilt? Nee. Dat Britt toevallig een BN'er is geworden, betekent niet dat alles is komen aanwaaien.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:54

Ach laten we het zo zeggen, zes uur buiten is nog 18 uur op stal

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:57

Hoe kan een topic over Britt op Horse Event nu weer stranden in de eeuwige 'alleen 24u buiten is genoeg' - beerput van bokt. :n

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 00:00

Lara_Silver schreef:
Hoe kan een topic over Britt op Horse Event nu weer stranden in de eeuwige 'alleen 24u buiten is genoeg' - beerput van bokt. :n

Echt he :') Altijd dat geneuzel gelijk. :z