Amazone gewond na val van paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14048
Geregistreerd: 20-04-16

Amazone gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 20:53

Groene Hart Actueel
Overig
Ingezonden door Ricie

Gouderak – Op de Gouderakse Tiendweg is vanavond een amazone gewond geraakt nadat zij van haar paard gevallen is. Dit gebeurde op een pensionstal die langs deze weg gevestigd is.

Door nog onbekende oorzaak is ze van haar paard gevallen en lelijk terecht gekomen. De ambulance is ter plaatse gekomen om het slachtoffer te controleren. Ook is de hulp van het mobiel medisch team gevraagd die met de helikopter vanuit Rotterdam zijn gekomen.

Het slachtoffer is met onbekend letsel afgevoerd naar het ziekenhuis. Volgens getuigen zou het om gaan om een jong meisje.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:01

Zeurpieten 'waarom is dit nieuws' in 3,2,1... }>

Sneu voor de amazone, hopelijk is zij er snel weer bovenop :)

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:53

Sunnda schreef:
Zeurpieten 'waarom is dit nieuws' in 3,2,1... }>

Sneu voor de amazone, hopelijk is zij er snel weer bovenop :)

Ik wilde precies dit zeggen :')

Ik hoop ook dat ze snel weer de oude is en dat ze er niks aan overhoudt :)

J0anieke

Berichten: 4879
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:53

Nouja, vind dat de zeurpieten dan wel gelijk hebben.. := afgelopen zondag is bij mij op stal een vrouw van haar pony gevallen en heeft haar rug gebroken...

Wens het meisje wel veel sterkte.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Amazone gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 15:50

Maar omdat die vrouw bij jou op stal haar rug heeft gebroken, mag het ongeluk van dit meisje niet op de voorpagina komen?

Ik denk dat het juist wel goed is dat dit af en toe op de voorpagina komt. Dat houdt mensen misschien scherp. Dan onthouden ze dat paardrijden toch wel een gevaarlijke sport kan zijn en dat er altijd ongelukken kunnen gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 16:09

Sunnda schreef:
Zeurpieten 'waarom is dit nieuws' in 3,2,1... }>

Terwijl dit soort olie op het vuur gooien-reacties eigenlijk veel erger zijn. Dat schijnheilige uitlokkende gedrag vind ik meer dan storend, er was namelijk helemaal niets, maar op zo een manier creëer je er meteen een bepaald sfeertje. :n

Georged
Berichten: 44
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: momenteel zuidelijk

Re: Amazone gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 16:32

Omgaan met paarden is soms veel geluk hebben en soms heel erg pech hebben, maar voor de meeste niet-paardenmensen is iedere uitruk van iedere ambulance meteen nieuws...

J0anieke

Berichten: 4879
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:07

Danielleeee_ schreef:
Maar omdat die vrouw bij jou op stal haar rug heeft gebroken, mag het ongeluk van dit meisje niet op de voorpagina komen?

Ik denk dat het juist wel goed is dat dit af en toe op de voorpagina komt. Dat houdt mensen misschien scherp. Dan onthouden ze dat paardrijden toch wel een gevaarlijke sport kan zijn en dat er altijd ongelukken kunnen gebeuren.

Ik bedoel er meer mee te zeggen dat het vaker gebeurd. Ik vind dit 'nieuws' geen nieuws.
Prima dat het op de voorpagina nog eens terug komt dat het een gevaarlijke sport kan zijn.

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:49

Toen ik van mijn paard gevallen was, kwam ik niet op het nieuws, wat is daar mee? :')

Hoop dat ze er bovenop komt! Klinkt allemaal erg heftig! Wens haar veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 10:26

Anoniem schreef:
Sunnda schreef:
Zeurpieten 'waarom is dit nieuws' in 3,2,1... }>

Terwijl dit soort olie op het vuur gooien-reacties eigenlijk veel erger zijn. Dat schijnheilige uitlokkende gedrag vind ik meer dan storend, er was namelijk helemaal niets, maar op zo een manier creëer je er meteen een bepaald sfeertje. :n


Nou precies dit..
Je kunt het ook gewoon voor kennisgeving aannemen dat een dergelijk bericht de nieuwspagina hier haalt ;)