Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-19 21:45

NH Nieuws
Overige
Ingezonden door Antgillya


DEN HELDER - Diane Kool uit Den Helder is woest. Eén van haar hoogbejaarde pony's is afgelopen weekeinde vermoedelijk seksueel misbruikt. Dat gebeurde in een stal op de paardenweide aan de Doggersvaart. Kool is woest: "Het bloed stroomde uit mijn gezicht", zegt ze tegen NH Nieuws.
Zaterdagochtend vroeg loopt Kool de paardenweide op om de dieren te voeren en de stallen uit te mesten. "Ik zag plotseling een vies blauw shirt liggen en meerdere zakdoekjes. Enkele zakdoekjes zaten tussen balken gefrommeld in de stal. Je kunt bijna wel invullen wat hier is gebeurd", vertelt ze.

Man met broek op enkels
Het is niet de eerste keer dat de paarden zijn lastiggevallen. "Zes jaar geleden hebben we een man op heterdaad betrapt in de stal met zijn broek op zijn enkels. Die hebben we met een riek van het terrein gejaagd." Bij de stallen zijn al eerder een handschoen, een halstouw en een zaklantaarntje gevonden.

Dit keer heeft Diane Kool ook een groot blauw shirt aan getroffen. "Ik heb de foto ook op Facebook gedeeld in de hoop dat iemand het herkent van zijn buurman ofzo. Er zijn ook camerabeelden gemaakt. Die heeft de politie voor onderzoek meegenomen."

'Mijn hart is gebroken'
Diane Kool wil het liefst dat de dader wordt gepakt, maar vooral ook andere paardeneigenaren waarschuwen en de buurt vragen een oogje in het zeil te houden. "Het is gewoon verdrietig om een pony zoiets aan te doen. Ga voor de tv zitten en doe daar je dingen, maar blijf van mijn dieren af. Het is zo verdrietig, daar breekt mijn hart van."

De politie laat weten de zaak in onderzoek te hebben.

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:29

Walgelijk.. :r Hoop dat iemand het shirt herkent..

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 23:03

Er zal toch wel DNA op de zakdoekjes zitten?

Wat een zieke lui lopen er rond :r

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 23:40

Worden hier niet te overhaastige conclusies getrokken? T-shirt en zakdoekjes zou ik ook raar opkijken, maar om meteen aan sex te denken?

ijslandfan

Berichten: 599
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 07:15

Blussem schreef:
Worden hier niet te overhaastige conclusies getrokken? T-shirt en zakdoekjes zou ik ook raar opkijken, maar om meteen aan sex te denken?


Waar moet je dan aan denken? Aan iemand die fitness oefeningen heeft gedaan in hun stal, het warm heeft gekregen, zn shirt heeft uit gedaan, het zweet met zakdoekjes van zijn hoofd heeft gedept en vervolgens er achter kwam dat hij niet in de sportschool stond, maar in iemands stal. Door de schrik is hij zonder zijn shirt en vieze zweet zakdoekjes op te ruimen naar huis gerend ...

Ja..... dat zou ook mogelijk zijn ....

On topic: getverderrie, ik hoop dat ze die mafketel te pakken krijgen.
Om het feit dat hij ergens is geweest waar hij niets heeft te zoeken alleen al!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 07:33

Wat een zieke mensen lopen er toch rond :n

Yavanna

Berichten: 2635
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:19

Toen ik een jaar of 12 was, had ik een verzorgpony. Toen ik bij de pony aankwam, de eigenaar had deze aan huis staan en een man van over de 70 jr toen, stond ze niet in het weitje, dus pak binnen de spullen, en liep naar de stal, denkend dat de eigenaar haar al binnen had gehaald.
Hoe groot was de schrik dat hij met zn broek op zn enkels, achter zijn pony stond en haar dus misbruikte... Heb alles neergegooid waar ik stond, mn fiets gepakt en naar huis gefietst, totaal in shock..
Ik hoop dus voor de pony en eigenaren, dat die creep gepakt wordt..

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:36

Wat ziek zeg..ik kan me echt niet voorstellen dat je je *** in een pony steekt en ik vraag me gelijk af wat voor een andere seksuele afwijkingen zo'n persoon nog meer heeft. En of hij een gevaar is voor de samenleving.

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:45

Yavanna schreef:
Toen ik een jaar of 12 was, had ik een verzorgpony. Toen ik bij de pony aankwam, de eigenaar had deze aan huis staan en een man van over de 70 jr toen, stond ze niet in het weitje, dus pak binnen de spullen, en liep naar de stal, denkend dat de eigenaar haar al binnen had gehaald.
Hoe groot was de schrik dat hij met zn broek op zn enkels, achter zijn pony stond en haar dus misbruikte... Heb alles neergegooid waar ik stond, mn fiets gepakt en naar huis gefietst, totaal in shock..
Ik hoop dus voor de pony en eigenaren, dat die creep gepakt wordt..

Jij mag blij zijn dat hij jou niet ook gepakt heeft! Helaas zijn sommige mensen erg ziek.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:47

Yavanna schreef:
Toen ik een jaar of 12 was, had ik een verzorgpony. Toen ik bij de pony aankwam, de eigenaar had deze aan huis staan en een man van over de 70 jr toen, stond ze niet in het weitje, dus pak binnen de spullen, en liep naar de stal, denkend dat de eigenaar haar al binnen had gehaald.
Hoe groot was de schrik dat hij met zn broek op zn enkels, achter zijn pony stond en haar dus misbruikte... Heb alles neergegooid waar ik stond, mn fiets gepakt en naar huis gefietst, totaal in shock..
Ik hoop dus voor de pony en eigenaren, dat die creep gepakt wordt..


Blegh wat een smeerlap! Goed dat je meteen weggegaan bent. Griezel :brr:

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 09:08

Echt? Jeetje dan sta je ook raar te kijken :=

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 09:16

LBLGypsyCobs schreef:
Er zal toch wel DNA op de zakdoekjes zitten?

Vast wel, maar als de dader niet al eerder in de database is opgenomen (en er dus geen match gemaakt kan worden) is er helaas niet veel te doen.. :n

liekensancho

Berichten: 1219
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: In een hoeve in Belgenland :-)

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 09:20

zouden van iedereen dna samples moeten verplichten. Vreselijk dit.. echt, mijn maag draaide om toen ik dit las. Hopelijk wordt de dader aan de hand van de videobeelden opgepakt.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 09:21

Grote vraag is of er ook iets op/aan de pony is aangetroffen.

Hoevaak ik wel niet bergen papier en soms ook kledingstukken tegenkom. Soms ook condooms trouwens.
Verliefde stelletjes kunnen ook een puinhoop maken. ;)

Als het daar toevallig een rustig plekje is is dat zeker iets wat ook gebeurd kan zijn.

liekensancho

Berichten: 1219
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: In een hoeve in Belgenland :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:04

Palmera schreef:
Grote vraag is of er ook iets op/aan de pony is aangetroffen.

Hoevaak ik wel niet bergen papier en soms ook kledingstukken tegenkom. Soms ook condooms trouwens.
Verliefde stelletjes kunnen ook een puinhoop maken. ;)

Als het daar toevallig een rustig plekje is is dat zeker iets wat ook gebeurd kan zijn.


in de stal een t-shirt en de vieze doekjes in stal gevrot ergens tussen..

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:15

Het zou bij niet opkomen om bij zo iets aan seks te denken laat staan aan seks met dieren. Sommige mensen zijn erg dirty minded :=
Wie weet heeft die persoon het wel gebruikt als schijt hok _O-

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 11:56

In ieder geval is daar iemand in geweest die er niet hoort. Het is tegenwoordig riskant om dieren zonder toezicht ergens buiten te hebben staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:41

Blussem schreef:
Het zou bij niet opkomen om bij zo iets aan seks te denken laat staan aan seks met dieren. Sommige mensen zijn erg dirty minded :=
Wie weet heeft die persoon het wel gebruikt als schijt hok _O-


Een onbekende gaat even op zijn hurken poepen in een stal van een onbekende pony :?

Wij hadden een asiel zoekers centrum hier in de buurt en bij de stal vlakbij is toen een man op heterdaad betrapt.

Hij is gevlucht , uit stal ,door de wei heen naar het AZC.

Ook werden er al tijden zakdoekjes , wc papiertjes op het erf gevonden waarvan niemand het kon plaatsen.

Het gebeurt vaker als wij denken.

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:51

Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:22

Vanitas schreef:
Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.

Ik noem ze toch wel ziek.En ik heb meer begrip voor degenen die misbruikt zijn.

Risxx

Berichten: 148
Geregistreerd: 24-07-14

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:23

Voor de behoefte je zaakje in een dier te stoppen heb ik geen begrip, zelfs geen klein beetje. Hoe kun je daar nou begrip voor hebben..

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:25

Nouja het is in ieder geval wel duidelijk waarom die mensen gewoon hun gang gaan in plaats van hulp zoeken.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:49

Vanitas schreef:
Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.


Sorry maar behoefte aan seks met een dier is gewoon ziek. Evenals behoefte aan seks met een kind.

Ik vind het wel apart hoe je hier tegenaan kijkt. :n

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:52

Vanitas schreef:
Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.


Begrip? Seriously?

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:33

Ik kan alleen begrip hebben voor als ze vrijwillig hulp zoeken voor hun seksuele afwijkingen...maar ze uitvoerend gaan praktiseren. Nee echt niet, waar is de grens? begint het met een pony en eindigt het met een kind? Hoeveel slachtoffers moeten perverslingen maken?