Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-19 09:24

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
kiwiwitje en haar pup.


En toen was het al weer eind juli. De zomer(vakantie) staat nu echt voor de deur, en we gaan al weer massaal op vakantie. De zomer lijkt ook even op vakantie te zijn geweest, maar als we de weersverwachting mogen geloven is die ook weer onderweg terug naar Nederland. Begin deze maand kon je het doorgeefstokje van bokker Loez lezen. Loez gaf haar stokje door aan kiwiwitje, welke deze enthousiast aan nam en onze 10 vragen beantwoordde. Benieuwd wie het stokje voor augustus mag aanpakken? Of kiwiwitje vroeger ook penny-gedachtes had? Lees dan gauw verder in het laatste doorgeefstokje van juli.

1. Waarom heb je je bijna 10 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Goh, dat is al een hele tijd geleden, volgens mijn profiel was dat op 22-08-2009. Maar waarom.. Ik geloof dat ik toen al op een stal werkte, dus uitmesten, tuig verzorgen, paarden verzorgen voor en na het rijden en ik hielp mee op de manege en daar dus de wedstrijden. Volgens mij voelde ik mij heel ‘‘alwetend’’ :D :')


2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Wat ik zo kan vinden was mijn eerste bericht op 26-08-2009 en die was niet zo spannend.. :')
kiwiwitje schreef:
heb echt heel veel respect voor je meis, heb het topic in de gaten gehouden.
veel succes met de revalidatie.

xx


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Heel beschamend waren ze niet volgens mij, maar ik deelde wel graag alles wat ik leerde/geleerd had door de stal waar ik werkte en de hoefsmid die daar de paarden reed. Dus behoorlijk Penny haha. En dan niet te vergeten; een soort van msn taal _O-

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat ik het meest ‘’bekend’’ ben uit de puppytopic’s ; [BB-HK] Puppy erbij 2018

[BB-HK] Puppy erbij 2019
en het topic over over mijn nestje:
[BB-HK] [VOLG] Staffordshire Bull Terrier puppies verwacht!

Verder misschien van andere hondgerelateerde topic’s voornamelijk.
En ooit ben ik net als een aantal anderen begonnen in de topic’s van Iriscope,
kiwiwitje @ [HK] Verliefd op het leven!

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt is voor mij een beetje een ‘’hobby’’ lekker lezen en soms de meest rare berichten of situaties volgen of gewoon lekker kletsen in het puppytopic vooral. En daarmee toch al wel wat vrienden gemaakt. Vooral online ivm de afstand bij de meeste.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Oh ja hoor! Zoals hierboven al eerder gezegd dacht ik echt wel al heel veel te weten door het werk op de stal, de manege en het helpen op de wedstrijden. En ik heb graag vaak gelijk:')

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Als belangrijkste, dan zou ik graag gezond zijn, helaas laat mijn lijf mij behoorlijk in de steek wat een hoop dingen voor mij heel lastig maakt. Maar verder zou ik een leuk huisje, niet te groot, willen met genoeg grond voor de hondjes en mijn kennel iets uitbreiden en eventueel beginnen aan opvang/pension voor voornamelijk Staffordshire Bull terriers of stamboomloze staffords.

8. Vraag van Loez: Ben jij zelf nog actief in de paarden op dit moment? Zo wel, op welke manier? En zo niet, waarom niet en komt dit in de toekomst wel nog denk je?
Helaas al een jaar of 6 niet meer. Ik werkte tot die tijd op een stal maar helaas liep het stuk en ben ik in de horeca verder gegaan. Daarnaast ging het met mijn gezondheid een heel stuk minder dus heb echt moeten stoppen. Behalve bokt en wat vrienden ben ik dus niet meer actief in de paarden helaas. Maar ik hoop in de toekomst toch wel weer aan een eigen paard te kunnen beginnen.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik zou graag bokker KarmaChansy willen nomineren. Op honden gebied ken ik haar natuurlijk best goed maar paardgerelateerd en haar ‘’bokt geschiedenis’’ dan weer helemaal niet.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ik ga er vanuit dat je ooit ook besmet bent geraakt met het paardenvirus, hoe is dat gebeurd? Is een toekomst met paarden in Zweden lastiger dan in Nederland?

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 16:51

Jeej! Kei leuk!

Anoniem

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 23:33

Leuk!

Palmera

Berichten: 9455
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 23:54

Leuk stukje weer! :)

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 00:00

Leuk stukje kiwiwitje. :D

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 05:05

Thanks!! :D

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 13:15

Ik hoop dat ik hem ook ooit een keer mag krijgen! :)

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 08:40

Mooi stukje Kim! <3
Het stukje huis incl een beetje grond voor wat meer kennels en evt opvang voor juist Staffords enz hebben wij hier idd ook! Voor Jack zoiezo ivm zijn autobedrijf, maar we zouden in bijv zomer periodes ook graag de ‘moeilijkere’ honden opvangen. Niet perse moeilijk, maar we weten allebei dat het niet makkelijk is om je HR hond in de zomer in pension te kunnen doen!

Leuk!

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Het Doorgeefstokje van juli: kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:08

Ja zoiets zou top zijn! :) Of herplaatsers die tijdelijke opvang nodig hebben. Dromen mag altijd :D :P

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:10

kiwiwitje schreef:
Ja zoiets zou top zijn! :) Of herplaatsers die tijdelijke opvang nodig hebben. Dromen mag altijd :D :P


Wij snappen elkaar _O-
Dromen mag zeker!