Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VIDEO]Familie Naber en Ingrid Klimke blikvangers Emmeloord

 
Profiel   

*omroep flevoland
Eventing

[ img ]
Leida Naber met ACSI Zamzam in Emmeloord. Foto door Cynn

Alice en dochter Leida Naber uit Biddinghuizen hebben goed gepresteerd tijdens Eventing Emmeloord.

Bij het slotonderdeel 'springen' reden beiden een foutloze ronde zonder strafpunten. Dat zorgde ervoor dat Alice uiteindelijk tweede werd in het eindklassement. De Française Solene Regnier pakte de titel in de twee-ster-wedstrijd (CCIC2*) zoals dat in paardenjargon heet.

De pas veertienjarige Leida Naber werd knap zesde. "Ik ben echt super blij. Het onderdeel dressuur op de vrijdag verliep nog niet top, maar over de rest kan ik alleen maar erg tevreden over zijn", zei Leida die met haar paard ASCI Zamzam reed.

Ingrid Klimke
Grootste internationale blikvanger tijdens Eventing Emmeloord was de Duitse Ingrid Klimke. Zij won tijdens de Olympische Spelen van 2008 en 2012 goud met de landenwedstrijd op het onderdeel Eventing. In het Kuinderbos in Bant, kwam zij in actie met haar paard Equistra Siena Just Do It.

"Het is nog een onervaren paard. Daarom ben ik blij dat ik tijdens dit evenement in actie kan komen. Het is goed georganiseerd en ik hoop snel hier weer terug te keren." Klimke eindigde in de drie-ster-wedstrijd (CCIC3) als tweede.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 11:49 



 
Profiel   

"Iedere generatie moet beter zijn, dat is de fokkerij toch?"

_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 14:07 



 
Profiel   

Mooie foto Cynn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 15:29 



 
Profiel   

Wat zonde dat er geen filmpje van Ingrid ook bij staat. Ik vind haar zo fijn rijden. Altijd heel leerzaam dus als iemand nog van haar een filmpje heeft van deze wedstrijd, dan hou ik me aanbevolen.

Leuk moeder en dochter Naber samen in een wedstrijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 16:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen