Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Volledige cast bekend van Britt Dekkers film Whitestar

 
Profiel   

thats gaming
Overige


Just Film Distribution en 2CFILM hebben donderdag de volledige cast bekend gemaakt van de nieuwe Nederlandse bioscoopfilm Whitestar, die vanaf 9 oktober in de Nederlandse bioscopen te zien zal zijn. Al eerder werd bekend gemaakt dat de 26-jarige presentatrice en paardenliefhebster Britt Dekker in deze hartverwarmende familiefilm samen met haar paard George haar filmdebuut maakt. Naast Britt Dekker bestaat de cast uit Richelle Plantinga (Flikken Rotterdam, GIPS), Florence Vos Weeda (Ventoux, Renesse), Sterre van Woudenberg (Brugklas), Valentijn Ave (100% Coco, Fissa) en het Australische topmodel en paardenruiter Matt Harnacke. Daarnaast zijn ook Kees Boot, Tina de Bruijn, Bart Klever, Pim Wessels, Sterre Koning, Loek Peters, Tim Douwsma, Victoria Koblenko en Daniƫl Boissevain in Whitestar te zien.

Het scenario is geschreven door Michiel Peereboom, naar een idee van Britt Dekker, die ook nauw betrokken is bij de productie van de film. De regie is in handen van Jamel Aattache (Zwaar Verliefd!). De film wordt geproduceerd door 2CFILM, bekend van de films Hartenstraat en De Film van Dylan Haegens. De distributie wordt verzorgd door Just Film Distribution.

Over Whitestar
Whitestar is een feelgood familiefilm over de bijzondere relatie tussen Megan (Britt Dekker) en het afgedankte springpaard Whitestar. Wanneer blijkt dat Whitestar toch bijzondere talenten heeft haalt de eigenaar hem weer weg bij Megan om wedstrijden te rijden, maar zonder succes. Pas als Megan en Whitestar weer samen zijn, halen ze het beste in elkaar naar boven en blijkt Whitestar een echte winnaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 11:41 



 
Profiel   

Super leuk voor Britt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 11:43 



 
Profiel   

Penny verhaal :D Ik denk dat de doelgroep zal smullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 11:49 



 
Profiel   

Helaas doet dit verhaal over de plot van de film mij denken aan een verdrietig voorval uit het echte leven. Maar superleuk voor Britt, ik weet wel een paar pennymeisjes die ik mee ga slepen naar deze film :D In zo'n film komt het uiteindelijk allemaal natuurlijk weer goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 12:03 



 
Profiel   

Matt Harnacke, gaat die dan Nederlands praten? Of wordt het volledig in het Engels?
In de eerdere berichten werd genoemd dat Esra ook zou meespelen. Nu ben ik als Penny toch echt wel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:16 



 
Profiel   

George een springpaard...

Klinkt mij te erg als een penny verhaal allemaal, maar goed voor de kinderen zal het wel leuk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:18 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
George een springpaard...

Klinkt mij te erg als een penny verhaal allemaal, maar goed voor de kinderen zal het wel leuk zijn.

Dat is ook de doelgroep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:19 



 
Profiel   

Heerlijk penny haha, super leuk voor de doelgroep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 19:27 



 
Profiel   

Er werd al eerder gecommuniceerd dat het echt om een paardenpraat film ging gaan.
Wel wat sneu voor Esra dat ze hier dan nergens in vermeld wordt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 09:35 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
George een springpaard...

Klinkt mij te erg als een penny verhaal allemaal, maar goed voor de kinderen zal het wel leuk zijn.

Misschien is het plot van de film dat het een afgedankt springpaard is maar dat hij wel uitblinkt in dressuur?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 17:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen