Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Quotes van de maand: juli 2019

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Ook paarden moeten soms lachen om onze uitspraken.
Foto door Banjer


Juli was een maand van afwisseling: zon, regen, onweer en een heuse hittegolf. Van deze schommelingen was op Bokt weinig te merken, want jullie hebben ons weer verwend met geweldige uitspraken. Hieronder staan er weer een paar vermeld.

Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
Herken je je eigen quote en wil je die verwijderd hebben uit dit topic, stuur dan ook een pb naar Banjer, of een lid van de NieuwsRedactie.


Citaat
Toevallig vandaag mijn eikenprocessierups geschoren, kan ik nu weer fijn hygiënisch naar bed.


Onderwerp: Nieuwe mobiel kopen?
Citaat
Ik zou het toestel los kopen en overstappen naar Robin Mobile voor 19,95 per maand alles onbeperkt. Gaat gewoon via het KWPN netwerk. Bevalt mij echt uitstekend.



Citaat
Er komen wel ranzigere dingen uit je lijf die het riool ongefilterd binnenstromen :7
Flinke schijterij na een bonenschotel, betreffende bonenschotel ook langs de bovenkant. Dan ga ik er ook niet even een zeefje tussen houden %)


Citaat
Citaat
Nu geen kauwgom doorslikken.

Maar dan kan ik bellen blazen met mn scheten! :))


Citaat
Ik zal nooit mijn eerste huurwoning vergeten. Ik huurde gestoffeerd.
De vloer (20+jaar oud vinyl) hebben we er de eerste week uitgehaald en vervangen voor nieuw vinyl. Dat mocht, mits we het zouden laten liggen bij vertrek. Gordijnen hebben we vervangen, oude gordijnen opgeslagen in de berging.

De verhuurder was toen erg verbaasd dat ze haar oude vieze (want ja, niet gewassen dus de oorspronkelijke vlekken zaten er nog in) gordijnen weer zag toen we de sleutel inleverde. Want se gordijnen die wij gebruikt hadden waren veel mooier, of we die niet achter konden laten :')


Onderwerp: Het: "Hoe heb ik ooit zonder gekund topic."

Citaat
Met stip op 1.

Internet.

Hoe ben ik in godsnaam mijn jeugd doorgekomen.


Citaat
Google maps.
God had geweten waar ik nu was zonder dat.


Citaat
Ik moest gelijk denken aan mijn man :D


Citaat
Hey die schaar heb ik ook :)) Wist eerst niet dat ie uit elkaar kon, werd boos omdat ik dacht dat ie kapot was :')


Citaat
Als ik het zo lees is het leven er niet gezelliger op geworden. :n
In plaats van samen afwassen zit ieder op zijn eigen telefoon of laptop, zelfs in bed.
Geen sfeerlichtje meer onder de theepot en geen pruttelend stoofpotje op het vuur, maar sochtends thee zetten en eten in de slowcooker doen om dit later al Netflix kijkend te nuttigen. :(:)

Een warme douche en een wasdroger vind ik wel hele fijne uitvindingen ;)


Citaat
Citaat
Veel mensen worden verliefd op het idee om zwanger te zijn. Het is zo prachtig, je gaat er van stralen, je voelt je vrouw, iedereen doet het en je krijgt ontzettend veel aandacht.
*knip*

Haha, ik zou me eerder een nijlpaard voelen en volgens mij zijn veel vrouwen zien er verlept uit en zijn ziek zwak en misselijk gedurende het proces, dus lijkt me eerder een argument om het vooral niet te doen :D


Citaat
Proseccorupsen hier :D :D Vreselijke beesten...

[ img ]

Citaat
Citaat
Geef jij je kind een kadotje bij eindmusical?


Wat is die Ka weer een dotje (@Karin)


Citaat
Beter met een d dan met een p.

Of het moet de eindmusical van het voortgezet onderwijs zijn.

Dan wil ik mijn mening heroverwegen.


[VT] Hoe dreumes met de pot mee laten eten

Citaat
Ach wat is gek, ieder kind heeft zo z‘n eigen ontwikkeling.
Toen die van ons stukjes wilde eten werd ze een soort labrador dus die moest ik om de haveklap ondersteboven houden om ongekauwde stukjes uit te schudden :')
Het eet nu gewoon met vorm en mes zonder kotsen en zonder op de kop houden _O-


Onderwerp: Quater horse x tinker

Citaat
Ik zou eerst beginnen met het een quarter noemen in plaats van een quater. Bij een kwatter denk ik meer aan een spugende lama.


Onderwerp: Taalbloepers 11: Katerstralegrens en bodemloze zadels

Citaat
Citaat
Nu ben ik hoogzwanger en hebben we straks een klein hommeltje in huis


Zo werken de bloemetjes en de bijtjes!


Citaat
Ik vraag me af hoe analfabetisch dislexicografisch er dan uit ziet :D


Citaat
Mijn paarden geven mijn wel eens valles, maar de training is nog niet zo succesvol geweest :')


Citaat
Beha kroketten van Mora zijn erg lekker die kunnen ze voor ons ook wel als bitterbal maken. Of we nemen kroketten als bitterballen. We zijn daar boven toch gewichtloos dus hoeven niet op de lijn te letten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 21:10 



 
Profiel   

nou dat kwpn is ook van alle markten thuis lees ik wel _O-

zitten weer mooie tussen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 23:56 



 
Profiel   

Ze zijn weer erg leuk. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 00:27 



 
Profiel   

xxCYNNxx schreef
nou dat kwpn is ook van alle markten thuis lees ik wel _O-

zitten weer mooie tussen


Zou je korting krijgen als je een KWPNer op stal hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 20:56 



 
Profiel   

hahaha dat zou helemaal mooi zijn ( voor kwpn eigenaren dan) en liefst zoveel % korting per paard...met een beetje mazzel kom je op 100% korting uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 14:03 



 
Profiel   

hahaha geweldig _O- _O- _O- :D :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 13:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen