Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het doorgeefstokje van augustus: Kabayo

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Kabayo met haar fries Zilver en veulen Laventhe. Foto door KevinCLP


Voor sommigen onder ons staat school weer voor de deur, anderen gaan weer aan het werk of zijn hier al druk mee. De zomervakantie is (bijna) afgelopen en we gaan weer naar school, aan het werk of komen terug van vakantie. Op naar de volgende vakantie dan maar. Intussen zitten we op bokt niet stil, en werden onze 10 vragen voorgeschoteld aan Kabayo. Razendsnel beantwoordde ze alle vragen. Benieuwd naar haar antwoorden? Lees dan snel verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?

Ik was nog jong en zocht de vader van mijn shetlanders die ik ook een tijdje gereden had. Ipv het gewoon aan mijn moeder te vragen heb ik mij destijds geregistreerd.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?

Kabayo schreef
Hoi,
ik zoek al een tijdje naar mijn Shetlander hengst Lutciano
hij is helemaal zwart met enkele witte haren op het voorhoofd.
Waarschijnlijk is hij richting brabant gegaan met een ander paard een paint genaamd Katanka.
Hij stond bij ons op stal in friesland en ik heb 2 dochters van hem.
foto's volgen (heb er helaas maar 1tje:( )


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Ik denk een 7. Ik had dom taalgebruik en overmatig gebruik van smileys. In 1 topic hing ik de wijsneus uit over een hulpteugel. Uiteindelijk begreep ik wel dat ik fout zat , maar schaam mij er wel voor :P

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?

Ik denk toch wel van mijn palomino pony en het drama rondom haar bevalling. Ook was ik wel veelbesproken over mijn jonge fries die ik heb ingereden met 3 jaar. Ik organiseer vaak een fotomeeting waar mensen mij ook van kennen. Heb daar zelfs een vriendschap aan overgehouden met bokker Nynkster :D

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?

Gezelschap. Soms ook wel ergenissen :P maar je kan er ook heel veel van leren , ook al word je keihard met je neus in de feiten gedrukt en wil je het echt niet aanhoren van mensen. Vind ik soms ook wel lastig. Al ga ik over zulke dingen goed nadenken en kom ik vaak op de conclusie dat veel mensen vaak gelijk hebben qua tips hier.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?

Ja. Met name dat mijn paard stiekem een eenhoorn was en dat ze kon vliegen. Ook als ik muziek opzette me het rijden dat ik spontaan een grandprix proef kon rijden (niet dus -O- ) Roze had/heb ik dan wel echt een hekel aan :P

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?

Dan zou ik in Zweden of Canada wonen met heel veel land. Een hele grote groep paarden hebben. Had ik Totilas op stal en een hele mooie accomodatie :P Om het realistich te houden , ik zou graag een plekje voor mijzelf hebben voor de paarden. Ik sta heel tevreden bij mijn ouders maar zou het heerlijk vinden om ze weer dichtbij huis te hebben

8. Vraag van KarmaChansy: Wat is het ultieme doel wat jij graag met de paarden wil bereiken?

Lastige vraag. Ik denk vooral om ze oud en gezond te laten worden. Ik heb de laatste jaren gemerkt dat dit echt niet vanzelfsprekend is. Mijn doel qua sport zou ik zo hoog mogelijk willen komen, maar dit vind ik niet heel belangrijk. Het belangrijkste is voor mij plezier, en het paard plezierig houden.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?

Nynkster

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen? 

Hoe ben jij in de paarden terecht gekomen en wat is je doel met je mooie Welsh pony's?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 07:27 



 
Profiel   

Leuk stukje Kabayo, ik herinner me je inderdaad vooral van je palomino pony's en de fokkerij. En je mooie fries :-).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 08:14 



 
Profiel   

Leuk !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 10:51 



 
Profiel   

Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 14:04 



 
Profiel   

Leuk stukje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 17:13 



 
Profiel   

Leuk stukje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 17:20 



 
Profiel   

Leuk Kabayo, ik ken je van Zilver. Wat een prachtig paard is dat! _/-\o_ Jammer dat we die niet vaker zien op bokt (of zoek ik dan verkeerd? :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 17:20 



 
Profiel   

Leuk om te lezen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 16:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen