Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Grand Prix-hengst Wilke C van de Wijdewormer neemt afscheid

 
Profiel   

Amandavd schreef
If you can't say something nice, don't say nothing at all.

Het dier gaat met pensioen, laat het gaan zeg, dat gezanik.

Don't say nothing... Dat is wat er gedaan wordt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:17 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Amandavd schreef
If you can't say something nice, don't say nothing at all.

Het dier gaat met pensioen, laat het gaan zeg, dat gezanik.

Don't say nothing... Dat is wat er gedaan wordt.


You got me there :') Ik zat met deze in mijn hoofd ;)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:21 



 
Profiel   

Tsja. En hoeveel hier rijden er grandprix? :=

Super hoor. Gaaf paard <3 wens hem een fijn pensioen toe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:21 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Tsja. En hoeveel hier rijden er grandprix? :=

Super hoor. Gaaf paard <3 wens hem een fijn pensioen toe!

Je hoeft geen GP te rijden om te zien dat de hengst niet zuiver loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:31 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Kabayo schreef
Tsja. En hoeveel hier rijden er grandprix? :=

Super hoor. Gaaf paard <3 wens hem een fijn pensioen toe!

Je hoeft geen GP te rijden om te zien dat de hengst niet zuiver loopt.

Tuurlijk niet. Dat ziet elk kind. Maar waarom voel je zo nodig de drang om het hier te vertellen. Voel je je dan opgelucht? Ik vind het eerlijk gezegd wat afgunst...

Zelf kan je het niveau zelf niet halen dus dan kraak je een oud paard af die gaat genieten van een pensioen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:33 



 
Profiel   

Zo iedereen heeft zijn punt ook weer duidelijk gemaakt, dus dat is nu ook wel klaar! Altijd dat gezeur.. Heel gaaf paard en knap dat je met hem de GP hebt behaald! <3 Wens hem een mooi pensioen toe, dat heeft die wel verdiend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:36 



 
Profiel   

Kan iemand me uitleggen waarom elke vorm van kritiek altijd afgunst wordt genoemd?
Serieus? Is dat gewoon een gebrek aan een fatsoenlijk argument of zit er meer achter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:37 



 
Profiel   

Kabayo schreef
_San87_ schreef

Je hoeft geen GP te rijden om te zien dat de hengst niet zuiver loopt.

Tuurlijk niet. Dat ziet elk kind. Maar waarom voel je zo nodig de drang om het hier te vertellen. Voel je je dan opgelucht? Ik vind het eerlijk gezegd wat afgunst...

Zelf kan je het niveau zelf niet halen dus dan kraak je een oud paard af die gaat genieten van een pensioen.

Waar kraak ik een oud paard af? Waarom mag ik niet reageren op anderen? Waarom is iets constateren gelijk aan afgunst?

En nee, ik rijd geen GP, die ambitie heb ik niet :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:38 



 
Profiel   

Hij heeft het geweldig gedaan. Ik had hem zelf niet meer meegenomen in deze vorm denk ik. Maar goed, die van mij is (hopelijk) nog niet toe aan pensioen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:41 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Kan iemand me uitleggen waarom elke vorm van kritiek altijd afgunst wordt genoemd?
Serieus? Is dat gewoon een gebrek aan een fatsoenlijk argument of zit er meer achter?

Kritiek op iemand die het niet leest lijkt je nuttig? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:43 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Kan iemand me uitleggen waarom elke vorm van kritiek altijd afgunst wordt genoemd?
Serieus? Is dat gewoon een gebrek aan een fatsoenlijk argument of zit er meer achter?


Er was niks mis met jouw commentaar/kritiek. Maar sommige reageren gewoon negatief richting de amazone, een soort van natrappen vind ik dat. Het is meer de manier waar op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:47 



 
Profiel   

Sanet schreef
Hij heeft het geweldig gedaan. Ik had hem zelf niet meer meegenomen in deze vorm denk ik. Maar goed, die van mij is (hopelijk) nog niet toe aan pensioen...


Hier sluit ik me bij aan, jammer einde van zo'n geweldig mooie en trotse hengst als het altijd was. Hopelijk krijgt hij een welverdiend lang pensioen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:47 



 
Profiel   

Nou, ik vind dit ook geen mooie manier om afscheid te nemen van een paard. Het idee is wel heel mooi, maar ik kan nu niet zeggen dat het paard zich mooi presenteert. Ik had hem aan de hand gelaten of thuis gelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:55 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ayasha schreef
Kan iemand me uitleggen waarom elke vorm van kritiek altijd afgunst wordt genoemd?
Serieus? Is dat gewoon een gebrek aan een fatsoenlijk argument of zit er meer achter?

Kritiek op iemand die het niet leest lijkt je nuttig? :+

Je weet dat ze een bokker is, toch?

En als ze het toch niet leest maakt het in feite nog minder uit zelfs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:08 



 
Profiel   

Je weet dat ze al heel lang niks meer geplaatst heeft... toch?

Ik vind het wat zinloos. Maar fijn. Succes om je energie in mensen te steken die het nooit/laat gaan lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:12 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Je weet dat ze al heel lang niks meer geplaatst heeft... toch?

Ik vind het wat zinloos. Maar fijn. Succes om je energie in mensen te steken die het nooit/laat gaan lezen.

Betekent niet dat ze niet leest.

Verder is mijn energie niet meer of minder verspild dan de jouwe. Als ik op bokt post is dat niet met de motivatie om de wereld te veranderen. := dus de teleurstelling dat dat nog steeds niet gebeurt is valt dan ook wel mee. :D

Hoe dan ook. Vind hem er niet slecht uit zien, hij zit prima in zijn vel. Vind het wel jammer dat dit de laatste beelden zijn van dit paard. Had hem dan, als je er perse op wil gaan zitten, wat simpeler maar correcter voorgesteld. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:16 



 
Profiel   

Melanie zit zelf ook op Bokt. Ze heeft vaak genoeg topics over haar paarden geopend.

Fijn dat hij heerlijk met pensioen mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:17 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Je weet dat ze al heel lang niks meer geplaatst heeft... toch?

Ik vind het wat zinloos. Maar fijn. Succes om je energie in mensen te steken die het nooit/laat gaan lezen.



Het is een nieuwsbericht, op een paardenforum.
Hoe vaak wordt er wel niet gereageerd op een nieuwsbericht zonder dat de persoon uit dat bericht de reacties leest? Met enige regelmaat, dus waarom is het in dit geval zinloos?

Ik vind jouw reactie erop eerder zinloos .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:38 



 
Profiel   

Iedereen mag gewoon reageren,zeg.

eens met oa Ayasha
ik had m in deze toestand niet zo gepresenteerd. Wat niet wegneemt, dat ze erg goed gepresteerd hebben en mooie resultaten hebben behaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:54 



 
Profiel   

Ik snap niet waarom er hier uitgehaald wordt naar mensen die aankaarten dat het dier niet rad is. :?

Als je ergens dierenleed ziet (en ja, een kreupel dier welke perse onder zadel getoond moet worden met een ruiter die flink overgewicht heeft waardoor ze niet in haar zadel past én niet al te vriendelijk voorstelt valt daar óók onder mijn inziens) dan siert het je juist om je hoofd er niet van weg te draaien.
Er is hier niemand die haar de grond in trapt of lelijk doet, mensen benoemen enkel de beelden en de betere opties die er waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 20:01 



 
Profiel   

Nu heb ik deze combinatie in maart gezien tijdens Indoor Brabant en daar was het echt al duidelijk dat hij niet lekker liep.
Ik was er zelf nogal van geschrokken omdat ik de combinatie ken van bokt en hun gave topics.
De bult is echt gigantisch zeker zo groot als een voetbal en ook toen kreeg hij dat been gewoon moeilijk mee. Hij mag nu in ieder geval lekker met pensioen en ik hoop dat hij bij zijn eigenaresse lang van zijn oude dag mag genieten en ik weet zeker dat hij het daar super heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 21:38 



 
Profiel   

Ik was geloof ik de eerste die aanhaalde dat hij niet echt lekker loopt. Dat mag toch gezegd worden? Zeker als je met zoveel bombarie afscheid neemt van de sport, dan moet je ook wel echt wat kunnen laten zien. Niks mis met een 20-jarige die er niet meer lekker door komt, of die niet meer 100% soepel is. Daarvoor zijn ze ook op leeftijd. Maar stel ze dan inderdaad aan de hand voor. Ik heb altijd met veel plezier naar hun eerdere topics gekeken, daarom schrok ik ook zo. Ik heb zelf ook een oudere merrie gehad, ik weet wat het is om te moeten constateren dat je steeds meer een stapje terug moet doen. Maar, ook daarin moet je wel eerlijk blijven naar je paard. Dan liever aan de hand shinen dan onder het zadel als het het net niet (meer) is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 21:43 



 
Profiel   

We kunnen in ieder geval wel zeggen, ik denk dat ik namens iedereen spreek, dat het heel fijn is dat dit dier met pensioen mag. En niks meer hoeft te doen onder het zadel in deze toestand..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:13 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Tuurlijk niet. Dat ziet elk kind. Maar waarom voel je zo nodig de drang om het hier te vertellen. Voel je je dan opgelucht? Ik vind het eerlijk gezegd wat afgunst...

Zelf kan je het niveau zelf niet halen dus dan kraak je een oud paard af die gaat genieten van een pensioen.


Dit is wel raar. Waarom is het aanhalen van iets waar je niet achter kan staan gelijk afgunst?
Beetje zwak ook om dan maar gelijk op te gooien dat de meeste geen GP rijden?
Het gaat uiteindelijk om het welzijn van het paard en daar hoef je absoluut geen GP voor te rijden.

Ergens is het toch sneu dat het paard perse onder het zadel mee moest om afscheid te nemen terwijl die duidelijk niet lekker loopt?
Als een willekeurige onbekende bokker zo'n filmpje zou plaatsen met z'n paard. Die krijgt de volle laag.
Best erg dat iemand die al wat gepresteerd heeft, toch een soort vrijkaart heeft. En iedereen gewoon moet zwijgen en accepteren dat het zo is. Zo gaat er natuurlijk nooit verandering komen in het welzijn van dieren als iedereen stil moet houden tegen "de grote en ervaren dierenkenners".

Iedereen maakt fouten en naar mijn idee was dit gewoon een foute keuze ten kosten van het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:23 



 
Profiel   

Prachtig paard met super prestaties die nu van zijn welverdiende pensioen mag genieten :).

Persoonlijk had ik hem ook absoluut niet zo voorgesteld. Maargoed, ze heeft besloten dat wel te doen.
Net zoals ik besloot 1.5 jaar geleden bij het afscheid van mijn hengst wel af te stappen toen ik 'm in de losrij ring niet helemaal lekker vond.
Ben aan de hand de ring in gegaan. Niets mis mee.

Hun sporen hebben ze allang verdiend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 23:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen