Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Grand Prix-hengst Wilke C van de Wijdewormer neemt afscheid

 
Profiel   

Wat ik eigenlijk mis is een instructeur/instructrice die aangegeven heeft: goh misschien moet je dit niet meer willen.

Mijn merrie is 22, maar ik heb met mijn beide trainers de afspraak dat als zij denken dat mijn merrie het niet meer aankan, dat ze het tegen mij zeggen.
Die afspraak hebben we al best een lange tijd geleden gemaakt, omdat ik bang was om te lang door te gaan. Omdat je zelf je paard elke dag ziet en dan minder door hebt dat het niet zo goed meer gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 06:32 



 
Profiel   

Ach, toen Totilas kreupel bleek onder Matthias verging de wereld hier, werd de ruiter(imo terecht want dit moet je voelen als je er met je kont op zit) met de grond gelijkgemaakt. Verschil moet er zijn toch? Nu is het een bokker en ja dat is wat anders natuurlijk.
Fijn dat dit imposante dier op pensioen gaat en ik hoop dat hij daar nog lang van kan genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 09:00 



 
Profiel   

Ik had het filmpje al eerder bekeken en vind hem helemaal niet zo slecht lopen als hier gesuggereerd wordt, niet in topvorm uiteraard maar het dier is op leeftijd en ook nog een fries. (niets te nadele van friezen maar ze zijn vaak wel wat eerder op)

Heel erg fijn dat hij lekker met pensioen kan in ieder geval en ik hoop dat hij nog lang van zijn pensioen mag gaan genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 09:29 



 
Profiel   

Het zou ook niet mijn keuze zijn om zo het afscheid te doen.
Maar die ene keer nog.
Paard heeft een mooie carrière achter de rug.
Gaat nu met pensioen.
Ze zijn hem duidelijk heel dankbaar en willen het dier nog een keer in de schijnwerpers zetten.
Ik hoop dat het paard nog heerlijk jaren met liefdevolle verzorging mag genieten van zijn pensioen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 10:20 



 
Profiel   

Ach, dier staat nu heerlijk te genieten van zijn pensioentje! Wat wil je nog meer! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 22:03 



 
Profiel   

Ach wat enorm sneu, hij is ingeslapen nu.. Achteraf dus toch een serieuzer afscheid dan 'gepland'. Jammer van zo'n mooi paard. Maar helaas heeft niemand het eeuwige leven. Sterkte aan iedereen die hem kende! En vooral Melanie natuurlijk zelf, mocht ze dit ooit lezen. Geweldig paard was het. Heb hem altijd met veel plezier gevolgd.


Laatst bijgewerkt door Celine_Famke op 06-10-19 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:03 



 
Profiel   

Huh? Ingeslapen??
Waar lees je dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:04 



 
Profiel   

Facebook. Schrok er echt een beetje van! Had ik nog niet verwacht. Kennis van mij stuurde het door. Geloofde het eerst ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:08 



 
Profiel   

Helaas las ik het bericht ook op de Facebook van Melanie.

Wens haar veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:12 



 
Profiel   

Jeetje, wat was er aan de hand met hem? zo kort na zijn pensioen, wat jammer :-( heel veel sterkte voor Melanie en de genen om hem heen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:13 



 
Profiel   

Jeetje! Hij was duidelijk aan zijn pensioen toe maar dit verwachtte niemand. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:24 



 
Profiel   

Waaraan is hij overleden dan? Aan die bobbel op zijn been of aan koliek ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:25 



 
Profiel   

Ik zie nog niks op facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:38 



 
Profiel   

Ik vind het niet netjes om haar bericht te kopiëren en hier te plaatsen.

Ze heeft het zelf op haar Facebook geschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:43 



 
Profiel   

https://www.horses.nl/overig-nieuws/ove ... overleden/

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 20:49 



 
Profiel   

Ach wat sneu.. Ik had ze beiden een langer pensioen gegund. Iedereen die om hem gaf heel veel sterkte gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 21:37 



 
Profiel   

Ben ik dan de enige die dit niet snapt?
Hij moet voor haar goed gevoeld hebben anders had ze die kür niet gereden lijkt mij.
En nu zo acuut ingeslapen door klaarblijkelijk problemen die al langer speelden?
Ik snap dat je niet alles op internet gooit maar hierbij krijg ik toch zulke grote vraagtekens.
Op het afscheid liep hij al niet fijn vind ik zelf en nu ineens poef klaar?
Ik hoop dat hij a’la fries gewoon hard was en niet meer op kon staan ineens, dat niemand dit aan had zien komen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:14 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Ben ik dan de enige die dit niet snapt?
Hij moet voor haar goed gevoeld hebben anders had ze die kür niet gereden lijkt mij.
En nu zo acuut ingeslapen door klaarblijkelijk problemen die al langer speelden?
Ik snap dat je niet alles op internet gooit maar hierbij krijg ik toch zulke grote vraagtekens.
Op het afscheid liep hij al niet fijn vind ik zelf en nu ineens poef klaar?
Ik hoop dat hij a’la fries gewoon hard was en niet meer op kon staan ineens, dat niemand dit aan had zien komen...

Dit dus...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:22 



 
Profiel   

Nu zou ik een like knop willen. Zodra ik het nieuwsbericht las dacht ik meteen ‘dat verklaart zijn lopen.’
Maar dan vind ik zijn afscheid weinig respectvol afgehandeld (de kür dus, niet het inslapen.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:30 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Ben ik dan de enige die dit niet snapt?
Hij moet voor haar goed gevoeld hebben anders had ze die kür niet gereden lijkt mij.
En nu zo acuut ingeslapen door klaarblijkelijk problemen die al langer speelden?
Ik snap dat je niet alles op internet gooit maar hierbij krijg ik toch zulke grote vraagtekens.
Op het afscheid liep hij al niet fijn vind ik zelf en nu ineens poef klaar?
Ik hoop dat hij a’la fries gewoon hard was en niet meer op kon staan ineens, dat niemand dit aan had zien komen...

Bah direct insinuaties...is het niet al erg genoeg?
Laat het...uit fatsoen :o
De reden zal vast gegrond zijn, zo'n zware beslissingen neem je niet zomaar.

Sterkte met het verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:34 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Nu zou ik een like knop willen. Zodra ik het nieuwsbericht las dacht ik meteen ‘dat verklaart zijn lopen.’
Maar dan vind ik zijn afscheid weinig respectvol afgehandeld (de kür dus, niet het inslapen.)


Dit had ik dus ook voor gevoel. Heeft ook niks met insinuaties te maken trouwens ze heeft zelf al toe hoe hij die kuur uit zijn tenen moest halen ze wist niet eens hoe. Jammer dat het eigenlijk zo heeft moeten lopen. Als ze hem gewoon had voorsteld aan de hand was er niks aan de hand geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:47 



 
Profiel   

alice0cullen schreef
Ayasha schreef
Nu zou ik een like knop willen. Zodra ik het nieuwsbericht las dacht ik meteen ‘dat verklaart zijn lopen.’
Maar dan vind ik zijn afscheid weinig respectvol afgehandeld (de kür dus, niet het inslapen.)


Dit had ik dus ook voor gevoel. Heeft ook niks met insinuaties te maken trouwens ze heeft zelf al toe hoe hij die kuur uit zijn tenen moest halen ze wist niet eens hoe. Jammer dat het eigenlijk zo heeft moeten lopen. Als ze hem gewoon had voorsteld aan de hand was er niks aan de hand geweest.


Compleet mee eens.

Ik schrik er trouwens ook een beetje van dat hij eigenlijk al heel lang afgeschreven was vanwege versleten knieën. Hij heeft het nog lang volgehouden dan. En flink gepresteerd er ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 23:58 



 
Profiel   

Listiglistje, het druipt er voor mij vanaf dat ze allang wisten dat hij op was.
Waarom dan dit nog?
Ik vind het echt vreselijk maar ik vind dit zo’n vreemd verloop hebben.
En ik ben echt gauw van jezus laat mensen met rust het is al erg genoeg.
Maar dit is voor het eerst dat ik denk hè..?!?!
Ik snáp niét dat een paard nog zo moet presteren als je weet hoe stuk hij is.
Het is ook nog een ras wat pijn zeer slecht laat zien, ik snap werkelijk niet meer hoe je dat jezelf kunt verantwoorden.
Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk sneu vind en er ongetwijfeld geen slechte bedoelingen zijn geweest.
Maar ik heb hier wel wat moeite mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 00:11 



 
Profiel   

Dus het paard is slecht genoeg om in te laten slapen maar niet slecht genoeg om er een kür mee te rijden?
:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 01:22 



 
Profiel   

Avanti schreef
Dus het paard is slecht genoeg om in te laten slapen maar niet slecht genoeg om er een kür mee te rijden?
:(


De oorzaak van zijn dood hoeft niet dezelfde te zijn als zijn blessure.

Ik vind het wel bijzonder hoe hier dingen gesuggereerd worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 06:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen